Gå til innhold

Er du fornøyd med livet ditt? Og hvor ganmel er du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nja.. Jeg burde være det, men føler meg ganske ulykkelig til tider. Er 27 år, lykkelig gift, har to friske og fine barn, hus og bil. Jobber deltid for å få dagene til å gå opp med mannen sin jobb... tror det er her det ødelegger for min del. Jeg har valgt et yrke som kræsjer helt med mannen som jobber offshore... Har for mye fritid rett og slett. Jeg føler meg tom innvendig. Det er ikke ofte jeg kjenner på glede, jeg bare eksisterer. Jeg elsker mannen og barna over alt,  så jeg prøver virkelig å ta meg sammen. 

Anonymkode: 9f7a2...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 24 år og stort sett veldig fornøyd. Har ett barn og samboer, men han jobber offshore så jeg er bare tilkallingsvikar nå frem til barnet vårt starter i barnehage. Jeg har 2 kroniske sykdommer som jeg merker godt i hverdagen , men likevel kan leve greit med . Samboeren min tjener godt så vi slipper å bekymre oss økonomisk, vi eier bolig og bil sammen 😊 

Anonymkode: 4ac6f...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker livet mitt og ville ikke byttet med noen! Har tre herlige barn hvorav eldste har begynt på skolen i høst og yngste snart lærer å krype. Min mann driver egen bedrift som går veldig godt. Vi elsker huset vi bor i og plassen vi bor på. Familie rundt oss. Jeg har en jobb jeg stortrives i. God helse har vi alle. God økonomi. Er lite jeg ville forandret på. Er veldig takknemlig for alt vi har skapt oss sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tja, både og?

jeg er gift, har to barn, er 33 år, har hus og 2 biler. Har fast jobb.

Noen ganger slår det meg at:

is this it? Skal jeg bare bli eldre nå, se barna vokse opp, bli gammel og dø?

var dette det jeg ville med livet mitt?

Noen lever for jobben sin. Jeg jobber kun for å leve. Jeg er selvsagt uendelig glad i familien min og er evig takknemlig for barna og mannen min. Men sannheten er at mitt yrkesliv er en klar katastrofe. Her tilbringer jeg hver dag fra 8-16, og jeg hater det.

Jeg rakk liksom aldri å finne ut av hva jeg ville bli. Nå er jeg 33 år og tror jeg nå vet hva jeg vil bli. Jeg har meldt meg opp som student fra høsten av, eller jeg har iallefall søkt. Det løpet der vil ta meg 7 år. Om 7 år nærmer jeg meg 40. Hvem arbeidsplass vil ha en 40 årig nyutdannet? 

 

Det er vel kanskje «de store spørsmålene» som har begynt å melde seg. Når skal jeg gjøre noe med livet mitt som _jeg_ vil? Noe jeg gjør kun for meg selv og ikke for andre?

Jeg har alltid hatt lyst til å drive seriøst med skuespill, men har samtidig vært for feig til å stå på en scene. Og hvem vil ha en skuespiller med 0 erfaring som 33 åring?

 

Såeh.. her har du meg 😅

fornøyd med tapte drømmer...

Anonymkode: 7c248...d7e

Jeg kjenner flere som har utdannet seg etter de fylte 40 - alle er kommet i faste jobber. De har solgt seg selv på tidligere erfaringer og livserfaringer (som har vært relevante til ting som har vært viktig i de nye jobbene) og motivasjon.

Anonymkode: 33e0a...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre ikke fornøyd med noe, og det er lite jeg kan gjøre noe med. Er i slutten av 40-årene. Har ingen barn, er singel, fattig. Syk og står foran uføretrygd. Sliter med å ikke få delta i livet, føler jeg eksisterer, ikke lever. Har utdanning og yrke jeg elsker og vil tilbake til. Har siste året foretatt en del handlinger som burde ha gjort livet litt enklere og bedre, istedenfor har ting jeg ikke kan styre gjort at jeg mer eller mindre har rykket noen steg bakover.

Veldig tungt om dagen. Men prøver å finne små gleder i hverdagen likevel, selv om det meste er mørkt i øyeblikket.

Anonymkode: 33e0a...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre ikke fornøyd med noe, og det er lite jeg kan gjøre noe med. Er i slutten av 40-årene. Har ingen barn, er singel, fattig. Syk og står foran uføretrygd. Sliter med å ikke få delta i livet, føler jeg eksisterer, ikke lever. Har utdanning og yrke jeg elsker og vil tilbake til. Har siste året foretatt en del handlinger som burde ha gjort livet litt enklere og bedre, istedenfor har ting jeg ikke kan styre gjort at jeg mer eller mindre har rykket noen steg bakover.

Veldig tungt om dagen. Men prøver å finne små gleder i hverdagen likevel, selv om det meste er mørkt i øyeblikket.

Anonymkode: 33e0a...8c8

Oi, dette var nesten som om jeg skulle skrevet det selv, alt du skriver stemmer på meg

Anonymkode: f3c82...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre ikke fornøyd med noe, og det er lite jeg kan gjøre noe med. Er i slutten av 40-årene. Har ingen barn, er singel, fattig. Syk og står foran uføretrygd. Sliter med å ikke få delta i livet, føler jeg eksisterer, ikke lever. Har utdanning og yrke jeg elsker og vil tilbake til. Har siste året foretatt en del handlinger som burde ha gjort livet litt enklere og bedre, istedenfor har ting jeg ikke kan styre gjort at jeg mer eller mindre har rykket noen steg bakover.

Veldig tungt om dagen. Men prøver å finne små gleder i hverdagen likevel, selv om det meste er mørkt i øyeblikket.

Anonymkode: 33e0a...8c8

❤️

Anonymkode: b1845...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det ganske bra. Er gift, har to barn, har god økonomi, eier leilighet, stortrives i jobben min og har høyere utdanning som gjør det mulig å velge litt forskjellig dersom jeg går lei. Mitt store minus er helsen. Mange fysiske plager som følge av kronisk sykdom. 

Anonymkode: e3ff4...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd ! Hadde noen fortalt meg som 15 åring at det var her jeg skulle være som snart 30 hadde jeg ikke trodd det. 

To flotte fantastiske barn. En kjempesnill mann. Drømmehuset, to biler og god inntekt. :D 

Anonymkode: 9694f...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fornøyd. Fin jobb, egen leilighet, en vakker sønn, en flott familie og mange venner ❤️

Anonymkode: 58675...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med hvordan jeg har det. Når du spør om jeg er fornøyd med livet mitt så er jo det 29 år langt og er ikke fornøyd med deler av det 29 år lange livet mitt. Men jeg har det bra og er fornøyd slik jeg har det i dag. Hva man eier og har er vel ikke så interessant..?

Anonymkode: b50d8...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, det er jeg! Vært gift i snart 10 år, har barn, hus, fast og godt betalt jobb og er lykkelig 😊 29 år (idag faktisk 😱)

Anonymkode: 7c1b9...2f0

Gratulerer med dagen 🎂

Anonymkode: 2a356...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 år, gift og to flotte barn. Er utrolig glad for å ha både sønn og datter. Vi har gode jobber, men jeg syns ikke jeg får nok utfordringer i jobben. Vi har vært sammen siden vi var 16 og av og til lurer jeg på om vi egentlig passer sammen.

Anonymkode: db832...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fornøyd med hvordan jeg har det. Når du spør om jeg er fornøyd med livet mitt så er jo det 29 år langt og er ikke fornøyd med deler av det 29 år lange livet mitt. Men jeg har det bra og er fornøyd slik jeg har det i dag. Hva man eier og har er vel ikke så interessant..?

Anonymkode: b50d8...04e

Å eie egen bolig kan ha mye å si. En ting er jo at det er en ekstra trygghet for familien. Man trenger ikke bekymre seg for å måtte flytte ut av skolekrets eller lignende. En annen ting er at mange som eier egen bolig har en stabil inntekt. Det er også med å bidra til at folk er mer tilfreds med livet.

Anonymkode: 5c20b...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...