Gå til innhold

Er du fornøyd med livet ditt? Og hvor ganmel er du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er stort sett veldig godt fornøyd med livet. Er gift, har 3 barn på barneskolen, eier hus, 2 biler, har en jobb jeg trives med og en fritid jeg er fornøyd med. Jeg er 42 år. 

Anonymkode: 400de...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stort sett fornøyd. Er 44 år, samboer og 2 barn. Har endelig fått fast jobb som jeg trives i. Det eneste minuset er at vi ikke har fått kjøpt oss leilighet. Dette pga ustabile inntekter og at vi ikke klarer å spare opp til egenkapital. 

Men vi og ungene er friske og vi har det vi trenger, så jeg er fornøyd 😉

Anonymkode: e673c...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt fornøyd til trass for tap og omveltninger som 2018 bøy på. Har ingen mann og er alene om omsorgen til to små, så om jeg skulle ønske meg noe måtte det være en livspartner. 33 år, eier hus og bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd. Er 33 år, har mann og 3 barn på barneskolen. En jobb jeg trives i og nyoppusset enebolig i landlige omgivelser. Vi har god inntekt og reiser mye, det er min passion i livet💖 Jeg gleder meg over at vi er friske og tar ikke livet for gitt. Vet at ting kan snu så jeg fokuserer på de gode tingene i livet🙂

Anonymkode: 5447e...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 år og elsker livet mitt.

Gift, 2 barn som begynner å bli store. Har stort fint hus, 2 biler, båt, fast plass på campingplass. Gode venner. God økonomi. Og endelig fått drømme-jobben.

40-åra er veldig bra.

Anonymkode: 58212...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig fornøyd med livet 🙂 

Snart 3 barnsmor! Samboer å far til alle barna🙏🏻 Bygde oss nytt hus for 4 år siden på hjemmegården min🤩 

2 biler, hund og hytte på fjellet😀 

Fagarbeidere i 100% fast jobb begge 2.

 

Begge er 29 år🥰

 

 

Anonymkode: c9dae...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj. Jeg ble mor da jeg var 19 år og var alene. Har vært singel i snart fem år nå, er ensom og ulykkelig. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg er uutdannet, jobber i et lavt lønnet yrke, er alltid blakk og bor meg ihjel. Leier leilighet. Vet ikke hvor mange hundre tusen jeg har i gjeld. Føler bare alt rakner rundt meg og er skikkelig langt nede. Jeg er snart 30 år og har ikke oppnådd noen ting.

Anonymkode: 9d590...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år, lykkelig gift og mor til to barn i skolealder. God inntekt, hus, bil og hytte på plass. Har venner og energi og tid til å trene og reise og har god helse. Driver mitt eget firma som går bra. Er veldig takknemmelig og føler meg heldig. Lykken ligger ikke i pengene, men det gjør livet veldig mye lettere. 

Anonymkode: 2619e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis. Jeg er alene med 3 barn, ufør, leier leilighet og har ikke lappen.

Men jeg er glad jeg er så heldig å ha 3 fine barn, en fin familie, gode lojale venner, at nav finnes så jeg klarer meg økonomisk og at leiligheten jeg leier er ganske ok i tilegg til at utleier er real. At jeg klarer å sjonglere hverdagen med tre barn alene gir også en enormt god mestringsfølelse som jeg varmer meg på de dagene livet føles litt tungt.

Iløpet av 2019 skal jeg ta førerkort og kjøpe bil. I 2020 er jeg lovet startlån til leilighet. Så jeg er fornøyd med at jeg har tatt grep for å endre hverdagen vår og er på vei til å forbedre livet vårt :)

Anonymkode: 66d58...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift, 4 barn (samme far), 32 år. Er på et veldig lykkelig sted i livet nå. Ekteskap,morsrollen og jobben går som en drøm! Er virkelig herlige hverdager nå! Barna begynner og bli store og mer selvstendig. Jeg jobber dog redusert,så har litt egentid oppi alt. Så jeg får tid til både trening og venner som gir meg næring til livsglede. Men vi har god økonomi,så jeg er nok veldig materialistisk også. Men penger kan selvsagt ikke overstige kjærlighet fra mann og barn! Men gjør ting enklere og da slipper man jo og ha den engstelsen. Håper virkelig livet fortsetter slik jeg har det nå!!!

Anonymkode: 0d100...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40, gift, to barn, to biler, hus, hytte, campingvogn, venner og det vi trenger av materielle goder. Spennende jobb med mange muligheter videre i karrieren, vi er friske og barna er der de skal skolemessig. Alt er ikke rosenrødt, og veien så langt har tidvis vært utfordrende, men det er mange som har det verre og som ikke får til det samme. 

Jeg er fornøyd og har slutte å bruke tid på det som kunne vært bedre eller å sammenligne meg med andre. 

Anonymkode: 3c625...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gift, 3 barn. Ok jobber, relativt god inntekt. Men kunne tenkt meg et annet liv ja. Eller forandringer i livet. 

Anonymkode: 7dfc0...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gift, 3 barn. Ok jobber, relativt god inntekt. Men kunne tenkt meg et annet liv ja. Eller forandringer i livet. 

Anonymkode: 7dfc0...676

42 år. Vært med samme siden jeg var 19.

Anonymkode: 7dfc0...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet ruller avgårde. Faste jobber, supre kolleger, stabil, grei inntekt, hus og hjem. Ungene har det bra, trives på skolen og i sine liv, mannen er kronisk syk og sliten, men ved godt mot. Selv har jeg en del fysiske plager, og er mye sliten, men det går ikke an å legge seg ned og grine for det. Livet er travelt, likevel rolig, og godt. 

Anonymkode: fc671...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i en dårlig periode for tiden, misliker meg selv sterkt, både utseendemessig og som jeg er hjemme, graver meg ned og er deppa, skuffet over meg selv som ikke klarer å ha ett ryddigere og penere hus, drittlei av å slite økonomisk, føler forholdet går til dundas pga meg (jeg elsker han da), føler meg rett å slett ikke bra nok 😟

MEN jeg har funnet ut at dette må jeg ta tak i NÅ, snakket med samboer (han er borte i 5 uker nå) så vi skal finne på noe bare vi to når han kommer hjem for å få tilbake romantikken og gnisten, jeg skal begynne å trene mer jevnt og spise sunnere OG snakke meg opp - «jeg er bra nok 😊».

Anonymkode: b487b...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er i en dårlig periode for tiden, misliker meg selv sterkt, både utseendemessig og som jeg er hjemme, graver meg ned og er deppa, skuffet over meg selv som ikke klarer å ha ett ryddigere og penere hus, drittlei av å slite økonomisk, føler forholdet går til dundas pga meg (jeg elsker han da), føler meg rett å slett ikke bra nok 😟

MEN jeg har funnet ut at dette må jeg ta tak i NÅ, snakket med samboer (han er borte i 5 uker nå) så vi skal finne på noe bare vi to når han kommer hjem for å få tilbake romantikken og gnisten, jeg skal begynne å trene mer jevnt og spise sunnere OG snakke meg opp - «jeg er bra nok 😊».

Anonymkode: b487b...592

Er foresten 35 år og har 4 barn.

Anonymkode: b487b...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fornøyd.. før jeg plutselig en dag ble syk uten at legene forstår hvorfor.. vært sykemeldt i mange mnd og klarer ikke lengre å leve det livet jeg gjorde...

Jeg er 30 år, høgskoleutdannelse med flere videreutdanninger i nyere tid, samboer som jeg har vært sammen med i snart 10 år, vi har to barn, har fast jobb, veldig god økonomi, eier et flott hus og to nye biler, har gode venner, en familie vi ser av og til...

 

Anonymkode: b1845...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er jeg! Vært gift i snart 10 år, har barn, hus, fast og godt betalt jobb og er lykkelig 😊 29 år (idag faktisk 😱)

Anonymkode: 7c1b9...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og, fornøyd med utdanningsvalg og karriere, driver eget firma som går veldig bra. Kanskje litt for bra, for jeg jobber mye og har høy inntekt, men blir også sliten av krevende jobb. Har tre barn, men har det ikke så bra med samboeren. Drømmer om et liv alene, men orker ikke tre små alene nå. Kanskje om 3-4 år når barna blir større så kan jeg gå ut av dette forholdet jeg vantrives i. Da vil jeg ha det bra. 

Anonymkode: 5164a...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, både og?

jeg er gift, har to barn, er 33 år, har hus og 2 biler. Har fast jobb.

Noen ganger slår det meg at:

is this it? Skal jeg bare bli eldre nå, se barna vokse opp, bli gammel og dø?

var dette det jeg ville med livet mitt?

Noen lever for jobben sin. Jeg jobber kun for å leve. Jeg er selvsagt uendelig glad i familien min og er evig takknemlig for barna og mannen min. Men sannheten er at mitt yrkesliv er en klar katastrofe. Her tilbringer jeg hver dag fra 8-16, og jeg hater det.

Jeg rakk liksom aldri å finne ut av hva jeg ville bli. Nå er jeg 33 år og tror jeg nå vet hva jeg vil bli. Jeg har meldt meg opp som student fra høsten av, eller jeg har iallefall søkt. Det løpet der vil ta meg 7 år. Om 7 år nærmer jeg meg 40. Hvem arbeidsplass vil ha en 40 årig nyutdannet? 

 

Det er vel kanskje «de store spørsmålene» som har begynt å melde seg. Når skal jeg gjøre noe med livet mitt som _jeg_ vil? Noe jeg gjør kun for meg selv og ikke for andre?

Jeg har alltid hatt lyst til å drive seriøst med skuespill, men har samtidig vært for feig til å stå på en scene. Og hvem vil ha en skuespiller med 0 erfaring som 33 åring?

 

Såeh.. her har du meg 😅

fornøyd med tapte drømmer...

Anonymkode: 7c248...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 med 4 barn, alene. Har brukt siste året på å komme meg ut av et  svært forhold. Eier ingenting men er i livet! Veldig fornøyd med å kunne starte på nytt!

Anonymkode: 678e7...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...