Gå til innhold

Hvordan minne kollega på at hun skylder meg penger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skal snakke med henne på jobb i morgen. Jeg har også tenkt på at hun kunne være blakk,men da burde hun ikke ha foreslått en så dyr gave. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Hun burde også vært voksen til å si det som det er.... «jeg er dessverre blakk, men du får penger med en gang jeg får lønning». Vær så snill å gi oss oppdatering da....kjenner jeg er provosert på dine vegne😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lånte 10.000 kr av ei venninne. Eller... Hun insisterte, og en gang jeg var hos henne gav hun de meg i cash. Jeg var student og skulle på ferie og hun var i fast arbeid.

I løpet av sommeren møttes vi ofte og jeg nevnte pengene hver gang og sa at hun skulle få dem igjen så snart jeg hadde fått spart nok.

I løpet av høsten fikk hun tilbake 5000, og så to mnd senere siste 5000. Hun sa til meg hele tiden at hun stoler på meg og at jeg bare kan betale tilbake når jeg kan, at jeg ikke skal stresse med det. 

Jeg stressa hele sommeren og høsten, helt til lånet var betalt. Skjønner ikke hvordan man ikke kan stresse med slikt. 

Anonymkode: 88a55...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en konfliktsky feiging. Jeg digger at du ikke lar dette ligge, hi! Det er det eneste rette, og til stor inspirasjon for ryggradløse personer som meg😊

Anonymkode: ddb5c...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi her, hun kom på jobb og jeg konfronterte henne med at hun må betale meg beløpet hun skylder. Hun ble kjemperar, begynte å le og sa at shiiit det hadde hun glemt og skal betale meg. Tror ikke jeg får pengene.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, hun kom på jobb og jeg konfronterte henne med at hun må betale meg beløpet hun skylder. Hun ble kjemperar, begynte å le og sa at shiiit det hadde hun glemt og skal betale meg. Tror ikke jeg får pengene.

Anonymkode: 63559...e4c

Da tar du det igjen i morgen! Og når hun sier at hun "skal betale deg", da sier du "fint, da kan du vippse det til meg her og nå!".

Anonymkode: e6458...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, hun kom på jobb og jeg konfronterte henne med at hun må betale meg beløpet hun skylder. Hun ble kjemperar, begynte å le og sa at shiiit det hadde hun glemt og skal betale meg. Tror ikke jeg får pengene.

Anonymkode: 63559...e4c

Si at hun skal vipse de til deg neste gang dere møtes

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Si at hun skal vipse de til deg neste gang dere møtes

Anonymkode: db343...2c2

Og da mener jeg vipse de med en gang

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det skal jeg. Hi 

Anonymkode: 63559...e4c

Nå ville jeg absolutt brukt «be om penger» funksjonen i vipps. Send henne et krav med riktig sum. Neste gang dere møtes, hvis hun ikke allerede har betalt, ber du om at hun vippser her og nå, og sier at det ikke kan vente. Dette har jo virkelig gått alt for langt. Jeg hadde blitt sint på jobb i dag og krevd at hun overførte her og nå. Synes at du har vært tålmodig og snill, HI. Men nå synes jeg ikke hun skal få lov til å trenere mer. 

Anonymkode: b6b40...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal be henne om å vippse pengene når det er flere til stede, sånn at det blir litt ekstra vanskelig for henne å lure seg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke overrasket hvis det viser seg at du er en i en rekke kolleger som har opplevd det samme, at hun har gått runden og nå endte med HI.

Anonymkode: e6458...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å sende krav i vipps i dag. Nå har hun prøvd å snike seg unna og trodde nok at hun kunne komme unna dette. Jeg gir meg ikke. 

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bestemt meg for å sende krav i vipps i dag. Nå har hun prøvd å snike seg unna og trodde nok at hun kunne komme unna dette. Jeg gir meg ikke. 

Anonymkode: 63559...e4c

Send krav på vipps. I lunsjen i dag sier du enkelt: Kari, kan du være så snill å vipse over de pengene nå med en gang sånn som vi avtalte? Jeg sliter litt med penger akkurat nå så de 600kr må jeg ha til å få handlet mat rett etter jobb idag. Er nesten helt tomt i skap og skuffer nå!

 

helst viss ho tilfeldigvis sitter med mobilen. 

Anonymkode: 4b0c0...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende krav på vips hjelper jo ingenting.. jeg har ikke engang varsel på Vips, og det kan hun lett trenere i det uendelige. 

Men det er jo verdt et forsøk. 

Anonymkode: 359d4...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bestemt meg for å sende krav i vipps i dag. Nå har hun prøvd å snike seg unna og trodde nok at hun kunne komme unna dette. Jeg gir meg ikke. 

Anonymkode: 63559...e4c

Du skrev 18 februar "Har gjort det nå" under to kommentarer om å be om pengene i vipps.... ? Det stemte ikke det da?

Anonymkode: edd04...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, jeg sendte melding til henne da om å få pengene, i dag har jeg sendt krav i vipps. 

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, jeg sendte melding til henne da om å få pengene, i dag har jeg sendt krav i vipps. 

Anonymkode: 63559...e4c

2 meldinger og krav i Vipps, har du fått penger ?

Herregud så frekke folk er!

Har ei venninne som kan finne på å bli «påspandert» en hel kveld, helt sykt hvor sleip hun er. Irriterer meg grenseløst. Damer burde være flinkere til å si ifra ! 

Hvorfor er vi så redd for det ?? Menn er nok flinkere her, ofte enklere for dem å være direkte mot hverandre. 

Anonymkode: b29d1...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, takk for støtten dere, det betyr mye! Sendte krav i vipps kl 10 i dag, hun virket skikkelig muggen og sur på meg på jobb. Jeg la merke til at hun så surt på meg fra andre siden av rommet flere ganger i dag. Har fortsatt ikke fått pengene.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, takk for støtten dere, det betyr mye! Sendte krav i vipps kl 10 i dag, hun virket skikkelig muggen og sur på meg på jobb. Jeg la merke til at hun så surt på meg fra andre siden av rommet flere ganger i dag. Har fortsatt ikke fått pengene.

Anonymkode: 63559...e4c

Fyfader, jeg hadde klikket i vinkel på henne! Makan til oppførsel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...