Gå til innhold

Betatt av en som er 9 år yngre. Skal jeg ta initiativ eller bare glemme det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Møtte denne fyren for snart 1 år siden. Han er 30, jeg 39. Vi har havnet til sengs 4 ganger ila året, men aldri gått hele veien. Dette fordi det har ligget noen sperrer hos meg fordi jeg er litt redd for å virke gammel og desperat. Alle disse overnattingene har skjedd i festlig lag og ikke vært planlagt.

Siste gangen lå det i kortene at vi kom til å sove sammen, og da tenkte jeg at "nå får det bare skje". Men da var det han som holdt tilbake, og vi endte opp med kyss og kos. Helt greit det. Dagen etter var det litt rar stemning, og jeg kjente på at denne fyren kanskje ikke var noe for meg. Han kjørte meg hjem, og etterpå hadde vi ikke kontakt på en måned. Da var det jeg som brøt tausheten med en fyllemelding, for å høre hvordan det gikk med ham. Og da begynte han å snappe til meg igjen.

Sånn har vi holdt på nå i noen måneder, og vi snakker også litt sammen gjennom en felles aktivitet vi er med på. Og nå kjenner jeg at jeg liker ham veldig godt, og har lyst til at det skal skje noe mer. Han har kjørt meg hjem fra fest når jeg har spurt om det, men jeg har ikke invitert ham inn, for jeg er livredd for avslag, og følelsen av å være dum...

Vet at han er en sjenert fyr, og det er jeg også. Han tok initiativ og ba meg hjem den siste kvelden vi sov sammen (sendte melding midt i uka og sa at nå var det min tur å komme til ham). Jeg trodde han mente nachspiel, men han mente faktist vorspiel. 

Og bak alt dette ligger den hersens aldersforskjellen... Tror jeg henger meg mer opp i den enn ham. 

Uff, dette høres ut som et fjortisproblem når jeg leser gjennom det, men det opptar meg mer enn jeg egentlig ønsker. Jeg trives med å være singel det er ikke det, men når disse mannebeina sniker seg inn under hjernebarken er det neimen ikke enkelt 😜 

What to do?

 

Anonymkode: 41164...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i aldersforskjellen, kjør på! Det hadde vært annerledes om du var 29 og han 20, men han er jo voksen. Ser ingen problemer med det.

Anonymkode: 3d599...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊😊 Men tror dere han er interessert, da? Eller bare høflig? Mtp at han kjører meg fra fest og sånne ting.

Jeg prøver å analysere hans oppførsel når vi er på denne aktiviteten sammen, for enkelte ganger er han mer snakkesalig enn andre ganger. Og hvis det går rett vest er jeg redd for at det skal bli så kleint.

 

Jeg er rett og slett redd for å tape ansikt. Bor på en passelig gjennomsiktig plass, men vi er heldigvis ikke fra samme bygd 😅

Anonymkode: 41164...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi er 8 år eldre enn meg. Hengt sammen siden jeg var ca 27år. Mye frem og tilbake i 3 år før vi offisielt ble sammen. Dette er nå 12 år siden. Vært gift i snart 10 år. Så la ikke den alderen hindre deg. Er bare når dere begynner å snakke om musikk dere husker fra ungdomsårene dere merker forskjellen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slektning av meg ble sammen med sin 9 år eldre kone da han var 25. De har vært sammen i 24 år nå og fungerer veldig godt sammen. Kjør på!

Anonymkode: 5fd7a...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg bare skal gi f... i aldersforskjellen, ihvertfall 😄 Så da er det bare å bygge opp litt mot og prøve å finne ut om han er interessert i mer enn bare et bekjentskap. Vet jo at han var det for et halvår siden, men ting ble så rart etter siste gang vi sov sammen. 

Er ikke lett dette, men takker uansett for svar 😊

Hi

Anonymkode: 41164...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjellen betyr ingenting og det er klart at han er interessert i deg. Han hadde jo ikke giddet å snappe, kjøre deg hjem og sove med deg hvis ikke. 

Om det største hinderet ditt er at det kan bli kleint om det ikke går likevel, så sier jeg kjør på 🥰

Anonymkode: 8a064...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7 år eldre enn min mann, og jeg kjente veldig på det i begynnelsen, jeg følte jeg var altfor gammel for han og at han kunne finne seg en yngre og "bedre", men han har alltid vært helt klar på at alderen ikke betyr noen ting, han ville kun ha meg. Jeg var hodestups forelsket og tenkte vi kunne jo ha det gøy og kose oss sammen en stund, før han fant ut at jeg var for gammel, men det skjedde aldri, han var like forelsket i meg. I dag er vi gift og veldig lykkelige sammen, alderen tenker vi ikke på. Vi er på samme plass mtp modenhet, verdier, omsorg for hverandre og andre, og jeg tror ikke jeg kunne funnet en bedre mann❤

Anonymkode: b9153...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MrGoodMan skrev:

Kona mi er 8 år eldre enn meg. Hengt sammen siden jeg var ca 27år. Mye frem og tilbake i 3 år før vi offisielt ble sammen. Dette er nå 12 år siden. Vært gift i snart 10 år. Så la ikke den alderen hindre deg. Er bare når dere begynner å snakke om musikk dere husker fra ungdomsårene dere merker forskjellen :)

 

😂😂😂

Det er ikke tull en gang! Det er på musikk og barne-TV en merker aldersforskjellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar igjen, dere 🤗

Vi har meldt litt idag igjen, og tror muligens jeg plumper ut med en invitasjon til en date om ikke lenge. Den som intet våger, osv....  Kunne riktignok tenkt meg å være den som ble bedt ut, men da må jeg nok vente til deg regner oppover 😅

Hi

Anonymkode: 41164...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...