Gå til innhold

Hva gjør foreldrene til.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hannah

Sarah

Norah

Nella

Madelen

Olivia

Isabella

 

Hva tenker dere stereotypisk at foreldrene driver med? Hvilke mennesker de er? 

Anonymkode: b8599...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker frisør og lagerarbeider. Klassiske kjønnsroller, liker ikke endringer, er mot bomstasjoner og ferierer på all inclusive på Mallorca hvert år.

Anonymkode: 9360d...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah sine foreldre er arkitekter og stemmer miljøpartiet de grønne. 

Sarah sine foreldre er kunstneriske og bor i et litt sånn ghetto-strøk, med mange innvandrere. Typisk østkant. 

Norah har mange søsken, og foreldrene arbeider som bilselgere. Begge to. 

Nella har en alenemamma som liker å fikse i sin egen hage, hun er barnehagetante.

Madelen sine foreldre bor på Oslo vest, og er advokater/leger.

Olivia sine foreldre har røtter i USA, og liker å dra til Australia, mor er dyrlege og far er snekker. 

Isabella sine foreldre liker å reise, og arbeider med noe innen reiseliv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hannah

Sarah

Norah

Nella

Madelen

Olivia

Isabella

 

Hva tenker dere stereotypisk at foreldrene driver med? Hvilke mennesker de er? 

Anonymkode: b8599...217

Hannah: Skilte foreldre. Mor er nå sammen med en eldre kar, med barn fra tidligere forhold. Mor var modell i sine yngre dager.

Sarah: Mor er barne- og ungdomsarbeider, far er rørlegger. Ingen søsken.

Norah: Far jobber med logistikk og mor er barnehagelærer. 

Nella: Begge foreldrene har dysleksi og det skjedde en misforståelse da de skulle sende inn papirene til folkeregisteret.

Madelen: Far jobber med IT og mor er lærer.

Olivia: Foreldrene har begge høy utdanning med gode lønninger. Menger seg med kultureliten litt vest i Oslo.