Gå til innhold

Har du fått noe oppmerksomhet på valentinsdagen? ❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk et rødt sjokoladehjerte da jeg kjøpte meg en kopp kaffe . Uventet og hyggelig. Men feirer ikke dagen, så har ikke fått noe annet og ikke gitt noe .

Anonymkode: 3dbc7...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en stor bukett med roser og sjokolade på døren, ble veldig glad for det ❤  Mannen min er på sjøen, så kjenner jeg savner han litt ekstra nå og skulle gjerne delt sjokoladen med han.. 😊

Anonymkode: 68718...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen laget deilig middag til bare oss to med vin til. 

Eg kjøpte rød kjærlighet på pinne til ungene og love hearts til mannen.

Feirer egentlig ikke dagen, men begynner kanskje såvidt. 😍

Anonymkode: c1686...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi feirer som regel ikke denne dagen. Så det var veldig uventet da mannen plutselig overrasket med blomster og sjokolade levert på døren, med et kort hvor det sto «Du betyr alt for meg. Jeg elsker deg!»

Veldig koselig❤️ Man glemmer ofte å vise romanse i hverdagen, så det er flott når man har en dag hvor man blir litt påminnet om det😂

Anonymkode: 42baa...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade fra Lindt i rød, hjerteformet eske.

Tradisjon ❤️ Vi har en intern greie om at det _skal_ gis ting i hjerteformede esker på V-dagen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk masse oppmerksomhet. Gaver og. Selvfølgelig feirer vi, livet er kort. Betyr ikke at vi ikke viser kjærlighet andre dager i året. Elsker valentinsdagen🥳❤️

Anonymkode: 060b4...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse ekstra kos og oppmerksomhet ❤ Ingen av oss har hatt det som tradisjon tidligere og begge har vonde minner fra valentinsdagen så vi prøver oss frem på hvordan vi syns det er greit å vise ekstra kjærlighet, noe vi også prøver å få til hver dag 😊

Anonymkode: 917b8...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnet mannen på at det er valentinsdagen, "gratulerer med valentinsdagen" var alt jeg fikk. 

Anonymkode: dd113...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Minnet mannen på at det er valentinsdagen, "gratulerer med valentinsdagen" var alt jeg fikk. 

Anonymkode: dd113...a1d

Hva ga du til han da? 

Anonymkode: 9663c...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva ga du til han da? 

Anonymkode: 9663c...108

Jeg gav han det samme.

Anonymkode: dd113...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gav han det samme.

Anonymkode: dd113...a1d

Hadde du tenkt til å gi han noe?

Anonymkode: 230a4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en nydelig rosebukett og god sjokolade av mannen. Han fikk et hjemmelaget kort og sjokolade av meg. Vi feirer heller ikke så voldsomt, men vi pleier å gi hverandre en liten ekstra oppmerksomhet på Valentindagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer ikke dagen. Men mannen shinet hele huset i går ettermiddag mens jeg lå på sofaen med feber. Det er kjærlighet for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingenting, fikk ingenting til morsdagen heller... Skulle ønske jeg fikk det da :) Sa det til mannen, men ser ikke ut som det hjalp noe 😛 

Anonymkode: 957cd...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer kjærligheten hver dag. Kan han ikke elske meg og vise det resten av året kan det være det samme😛

Jeg liker ikke det kommersielle aspektet med valentines, så vi feirer det ikke med typiske valentines ting som selges i butikken.

 

Anonymkode: 8f9fb...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 15.04, Anonym bruker skrev:

Hadde du tenkt til å gi han noe?

Anonymkode: 230a4...4d9

Vi feirer ikke dagen. Men det er litt koselig med ekstra oppmerksomhet, kyss, klem.

Jeg sa til han "gratulerer med valentinsdagen" og gav han kyss og klem.

Anonymkode: dd113...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...