Gå til innhold

Hva slags fasiliteter i Kvælangen? Må dessverre tilbringe to uker der i sommerferien.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det i det hele tatt en butikk der? Eller noe annet. Hvordan får man tiden til å gå?

Anonymkode: ef1d6...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Kvænangen bedrives hovedsakelig tiden med lestadtianer-forsamlinger hjemme hos hverandre. Det er vel en av bygdene i Nord-Norge som har flest lestadtianere nest etter Alta vil jeg tro. Lykke til😊

Anonymkode: 28f8e...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvis jeg skriver inn "Hva kan jeg gjøre i Kvælangen" i Google får jeg ikke svar!

Anonymkode: ef1d6...500

Det er universet som forteller deg At du er for dum til å reise noen steder uten støttekontakt

Anonymkode: 04612...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener Kvænangen så er det vel naturen som er hovedattraksjonen, så gå turer, få masse frisk luft og nyt den.

Anonymkode: bbfd6...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er sikkert straum vil eg tru. Og innlagt vatn. Tilgang på mat på ein eller anna måte er der nok og. Du skal ikkje sjå bort ifrå at dei til og med har internett der! Så då kan du jo igrunn gjere mykje det same som ein kan resten av landet. Gå på tur, sjå film på tv, lese bok, trene, sykle, snakke i telefonen, male, teikne, spele gitar (viss du kan det har du sikkert gitar sjøl du kan ta med, viss du ikkje kan det treng du heller ikkje gitar.) Du kan spele kort, scrabble, lotto, tampen brenn, leike sisten og gøyme og leite med ungane dine. Du kan strikke, prøve å bli kjendt med naboen, skrive dikt, skrive bok, starte blogg om kor kjedeleg der i Kvælangen osb. Det er igrunn berre fantasien som set grenser for kva du kan finne på. Den og innstillinga di. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg skriver inn "Hva kan jeg gjøre i Kvælangen" i Google får jeg ikke svar!

Anonymkode: ef1d6...500

Bra trist når ikke engang Google svarer deg😂

Anonymkode: 28f8e...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ... Søker du etter Kvælangen så er det kanskje ikke så rart du får dårlig med treff, siden det ikke, så vidt jeg vet, er noe sted som heter Kvælangen. 

Forsøk med Kvænangen, du. 

https://snl.no/Kvænangen

 

Anonymkode: b03da...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg skriver inn "Hva kan jeg gjøre i Kvælangen" i Google får jeg ikke svar!

Anonymkode: ef1d6...500

Det er jo ikke så rart, siden Kvælangen ikke er et sted. Men du fikk vel opp et forslag om du hadde skrevet feil, og det skulle være Kvænangen?

https://www.google.no/search?ei=lK5lXL_ZJ6KymwW-4YIg&q=hva+kan+jeg+gjøre+i+Kvænangen&oq=hva+kan+jeg+gjøre+i+Kvænangen&gs_l=psy-ab.3...5177.13038..14360...0.0..0.275.2916.3j16j3......0....1..gws-wiz.......0i13.LcY2aCNLlM8

Anonymkode: 3b8ee...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

I Kvænangen bedrives hovedsakelig tiden med lestadtianer-forsamlinger hjemme hos hverandre. Det er vel en av bygdene i Nord-Norge som har flest lestadtianere nest etter Alta vil jeg tro. Lykke til😊

Anonymkode: 28f8e...557

Auda, det høres traurig ut

Anonymkode: 3b8ee...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg skriver inn "Hva kan jeg gjøre i Kvælangen" i Google får jeg ikke svar!

Anonymkode: ef1d6...500

Fordi stedet Kvælangen ikke finnes. Du må skrive et navn som faktisk finnes.

Anonymkode: e6b00...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt seriøst, stakkars deg! Kan faktisk ikke tenke meg noe mer bortkasta enn å være der i 2 uker, det er den kjedeligste plassen jeg har vært på i hele mitt liv!

I Burfjord er det 2 matbutikker, et bibliotek  og en bensinstasjon med et gatekjøkken. That ‘s IT!

De har en fotballturnering hver sommer, så er du heldig så er du der da! Eneste annet er å ta en tur opp Mikkeldalen, som er en veldig fin tur.

Hvor i Kvænangen skal du være?

Lykke til, jeg føler med deg ❤️

 

Anonymkode: 63e6c...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...