Gå til innhold

hvor ble av tråden om Ørjan burøe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi Lisa Tønne er en av de som nå går hardt ut i mot ØB og kritiserer hans oppførsel. Dette samtidig med at hun selv er en av de verste mht uakseptabel oppførsel både i sin barndom og nå i voksen alder. Hun har også gått i terapi, uten at det har hjulpet noe som helst. Hvis du har fulgt med i saken, så ville du ha fått med deg denne linken mellom Lisa Tønne og Ørjan Burøe.

Anonymkode: 59caf...b59

Men det har uansett ikke noe med Burøe sin oppførsel å gjøre. Å dra det inn tar vekk oppmerksomheten fra Burøe. Er det du vil?

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det har uansett ikke noe med Burøe sin oppførsel å gjøre. Å dra det inn tar vekk oppmerksomheten fra Burøe. Er det du vil?

Anonymkode: 793c2...8d8

Legg ballen død. Det var en digresjon. Ørjan Burøe sin oppførsel er uakseptabel, det er det ingen tvil om.

Anonymkode: 59caf...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi Lisa Tønne er en av de som nå går hardt ut i mot ØB og kritiserer hans oppførsel. Dette samtidig med at hun selv er en av de verste mht uakseptabel oppførsel både i sin barndom og nå i voksen alder. Hun har også gått i terapi, uten at det har hjulpet noe som helst. Hvis du har fulgt med i saken, så ville du ha fått med deg denne linken mellom Lisa Tønne og Ørjan Burøe.

Anonymkode: 59caf...b59

At en av de mange, mange damene som har vært utsatt for Burøe har vært ugrei som barn og du ikke liker henne som voksen, er ikke relevant nei. Ikke det minste. Det er ikke en digresjon som du sier under, men en total avsporing. 

Anonymkode: b8712...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting til overs for hverken Giske eller Burøe, men media sin dekning av sakene er på ingen måte bra. Media burde også oppføre seg ansvarlig som de på ingen måte gjør. Enkeltmenneskers dårlige oppførsel frigir ikke media på noen måte. 

Det begynner å bli nok nå. For noen mennesker er det aldri nok. Det går ikke an å blidgjøre dem heller. Anmeld de som tråkker over streken, eller hold kjeft. Denne mellomtingen som blir en offentlig skittentøyvask har jeg heller ikke sansen for. Jeg klikker ikke inn på en av de jævla artiklene mer. 

Anonymkode: e4ae3...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingenting til overs for hverken Giske eller Burøe, men media sin dekning av sakene er på ingen måte bra. Media burde også oppføre seg ansvarlig som de på ingen måte gjør. Enkeltmenneskers dårlige oppførsel frigir ikke media på noen måte. 

Det begynner å bli nok nå. For noen mennesker er det aldri nok. Det går ikke an å blidgjøre dem heller. Anmeld de som tråkker over streken, eller hold kjeft. Denne mellomtingen som blir en offentlig skittentøyvask har jeg heller ikke sansen for. Jeg klikker ikke inn på en av de jævla artiklene mer. 

Anonymkode: e4ae3...03f

Hvorfor dro du opp igjen denne tråden da?

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...