Gå til innhold

hvor ble av tråden om Ørjan burøe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så man tror det ikke er sant, men etter siste ukes avsløringer så gjør man jo det. Mannen, om man kan kalle han det er jo alvorlig forstyrret!! Har ikke likt eller kommentert noe på facebook da jeg har bekjente som er omgangsvenner m Ø og M men dette kan jo ingen forsvare. Dette må jo få følger, selger han billetter i fremtiden er det et mirakel! 

Anonymkode: 9eaa2...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er så man tror det ikke er sant, men etter siste ukes avsløringer så gjør man jo det. Mannen, om man kan kalle han det er jo alvorlig forstyrret!! Har ikke likt eller kommentert noe på facebook da jeg har bekjente som er omgangsvenner m Ø og M men dette kan jo ingen forsvare. Dette må jo få følger, selger han billetter i fremtiden er det et mirakel! 

Anonymkode: 9eaa2...6f9

Noen vil alltid støtte han, det er jo bare å se i kommentarfeltene på fb og i avisene

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, det er det villeste jeg har hørt. Det må jo være noe alvorlig galt med han

Anonymkode: 793c2...8d8

Må man være medlem av noe for å høre? Jeg får bare opp 3 minutter.

Anonymkode: c05ca...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må man være medlem av noe for å høre? Jeg får bare opp 3 minutter.

Anonymkode: c05ca...f33

Du må høre reklamen først, så starter selve podcasten. Når den er i gang kan du spole til de siste 25 minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må man være medlem av noe for å høre? Jeg får bare opp 3 minutter.

Anonymkode: c05ca...f33

Har du Spotify ligger den der også.

Anonymkode: b8712...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG kommer alt dette frem i lyset. Alvorlig trakassering, trusler og annet. Har foregått i årevis og unnskyldes nå som "en litt vanskelig periode i livet" til stakkars ØB. 

Anonymkode: f8526...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter litt med et dilemma her. Noen flotte ungdommer planlegger et supert arrangement der inntektene skal gå til stiftelsen Petter Uteligger. 

ØB skal være konferansier. Jeg har lyst til å støtte arrangementet, men aldri i verden om jeg lar døtrene mine gå. 

Anonymkode: 655bd...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter litt med et dilemma her. Noen flotte ungdommer planlegger et supert arrangement der inntektene skal gå til stiftelsen Petter Uteligger. 

ØB skal være konferansier. Jeg har lyst til å støtte arrangementet, men aldri i verden om jeg lar døtrene mine gå. 

Anonymkode: 655bd...86b

Tviler på at ungdommene eller Petter Uteligger er klar over hva slags svin de har dratt inn. Noen burde tipse dem!

Anonymkode: 3c490...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist han sendte meldinger er for tre uker siden.. jaja, da han angrer virkelig og har lært.. Jævla idiot! 

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt vilt at denne mannen ikke har blitt satt på plass av miljøet selv! Hvor faen er de mennene som har tatt opp dette med ham underveis?? Ingen steder, tydeligvis! Alle vil bare hive seg med NÅ, og det på Facebook og andre slike arenaer, ikke ansikt til ansikt. Dritfeigt!

Anonymkode: a7657...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er helt vilt at denne mannen ikke har blitt satt på plass av miljøet selv! Hvor faen er de mennene som har tatt opp dette med ham underveis?? Ingen steder, tydeligvis! Alle vil bare hive seg med NÅ, og det på Facebook og andre slike arenaer, ikke ansikt til ansikt. Dritfeigt!

Anonymkode: a7657...6c4

Flere har prøvd og han har blitt kastet ut flere steder. Atle Antonsen satte han på plass for mange pr siden. Hva vet du om hva som har blitt gjort innad i miljøet? 

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg sliter litt med et dilemma her. Noen flotte ungdommer planlegger et supert arrangement der inntektene skal gå til stiftelsen Petter Uteligger. 

ØB skal være konferansier. Jeg har lyst til å støtte arrangementet, men aldri i verden om jeg lar døtrene mine gå. 

Anonymkode: 655bd...86b

Du må tipse dem slik at de får bytta konferansier. De vil tape masse penger på å leie inn Burøe nå. Han er persona non grata 

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyy farao!!! Hørte de siste 20-ish minuttene og dette er jo virkelig grovt! Denne tapre damen som har opplevd dette burde virkelig anmelde han. Det burde ALLE som har opplevd slike ting. Samma om politiet henlegger og henlegger og henlegger, man får iallefall frem historien sin og man eier sin egen historie! 

Nå er jeg skikkelig ilter kjenner jeg... Hurra for Tusvik og Tønne (låv ju fru med-Trønder!)! 

Anonymkode: 1325f...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Marna og Ørjan poster smilende feriebilder både på blogg og instagram, det sier vel litt om de

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

Både Marna og Ørjan poster smilende feriebilder både på blogg og instagram, det sier vel litt om de

Anonymkode: 793c2...8d8

Ja, det gjør det virkelig. De eier ikke skam.

Jeg prøver hardt å ikke dømme Marna for noe mannen har gjort, men fy faen.. 

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lagt ut en beklagelse på Facebook-siden sin nå. En litt mer oppriktig enn tidligere. Får håpe, for familiens skyld, at dette roer seg. Og at denne «komikeren» har lært en ting eller to.. eller tre. 

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har lagt ut en beklagelse på Facebook-siden sin nå. En litt mer oppriktig enn tidligere. Får håpe, for familiens skyld, at dette roer seg. Og at denne «komikeren» har lært en ting eller to.. eller tre. 

Anonymkode: 1b86f...a90

Hvis, ikke vet jeg..det er snakk om en personlighetsforstyrrelse så vil aldri, aldri, aldri, ALDRI en unnskyldning være oppriktig. Kun ei nødvendig brikke i et strategispill.

Anonymkode: c05ca...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis, ikke vet jeg..det er snakk om en personlighetsforstyrrelse så vil aldri, aldri, aldri, ALDRI en unnskyldning være oppriktig. Kun ei nødvendig brikke i et strategispill.

Anonymkode: c05ca...f33

Det er nok sant. Og han kan jo ikke annet enn å beklage heller, vil tro karrieren hans er over, at han har mistet venner, følgere, han har tapt ansikt og alt. 

Om han er oppriktig får bare tiden vise. 

Helt ærlig; jeg synes ikke synd på han... 

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldningene hadde vel vært litt mer troverdige om folk ikke satt på bevis for at han har sendt meldinger for bare tre uker siden. 

Om meldingene som ble gjengitt i podcasten er riktige så er det ingen frisk mann vi snakker om. Det er så langt forbi normal oppførsel at man kan bli helt fælen. 

Anonymkode: a26fa...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyldningene hadde vel vært litt mer troverdige om folk ikke satt på bevis for at han har sendt meldinger for bare tre uker siden. 

Om meldingene som ble gjengitt i podcasten er riktige så er det ingen frisk mann vi snakker om. Det er så langt forbi normal oppførsel at man kan bli helt fælen. 

Anonymkode: a26fa...734

Jeg blir litt satt ut av all støtten han får i kommentarfeltet. At folk skriver at han er urettferdig behandlet, at han er omsorgsfull og har selvinnsikt som skriver det innlegget. At nå har han sagt unnskyld og at det får være nok, alle kan gjøre feil og at folk må slutte å male mer på det. Hvorfor unnskylder de han? Hvis han har gjort de her tingene som kommer frem, så burde det vært politisak.

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir litt satt ut av all støtten han får i kommentarfeltet. At folk skriver at han er urettferdig behandlet, at han er omsorgsfull og har selvinnsikt som skriver det innlegget. At nå har han sagt unnskyld og at det får være nok, alle kan gjøre feil og at folk må slutte å male mer på det. Hvorfor unnskylder de han? Hvis han har gjort de her tingene som kommer frem, så burde det vært politisak.

Anonymkode: 793c2...8d8

Enig. 

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe som kan kopiere inn det han (øb) skrev? Har ikke Facebook, så får ikke lest.. 

Anonymkode: 621e5...7ba

Innlegget ligger i artikkelen fra seher.no - artikkelen det linkes til rett over her

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Innlegget ligger i artikkelen fra seher.no - artikkelen det linkes til rett over her

Anonymkode: 793c2...8d8

Leste den nå..

Jeg støtter ikke hva han har gjort, men jeg syntes dette så oppriktig ut...

Anonymkode: 621e5...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...