Gå til innhold

hvor ble av tråden om Ørjan burøe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Anonym bruker said:

Husker jo "feiden" mellom Burøe og Antonsen, kan være en grunn til at Antonsen (full som han var, eller, åssen var det igjen?) skrev den meldingen til Burøe. Lå kanskje noe annet bak som trigget det.

Anonymkode: 5b985...b80

Klart det. Det norske komikermiljøet er lite, så alle visste jo dette.. 

Jeg er ikke akkurat i bransjen, men en selv jeg skjønte hvem Natt og Dag skrev om. 

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klart det. Det norske komikermiljøet er lite, så alle visste jo dette.. 

Jeg er ikke akkurat i bransjen, men en selv jeg skjønte hvem Natt og Dag skrev om. 

Anonymkode: 0cf35...125

Klart og klart, er vel mest spekulasjoner. Men det hadde passet inn ganske greit. 

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, er dette en Ørjan Burøe sak. Ikke en sak som omfatter hans kone eller hans familie. La han få kritikken, ikke trekk kona og ungene ned i søla, snille dere...

Anonymkode: 621e5...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker forøvrig ikke stilen til han som skriver om dette på Facebook nå, han komikeren ingen (i alle fall ikke jeg) har hørt om, som jeg aldri har sett være morsom før. Som jeg ikke har sett være morsom nå heller, selv om han har forsøkt. Sett hvor mye usmakelig han skriver i kommentarfeltet i sin egen post? 

Jeg mener, du har Burøe. Jeg har aldri sett ham på scena. Aner ikke hva hans humor går ut på, men har en liten følelse av at han kanskje ikke er veldig morsom. Han trakasserer kvinner? Det har han innrømmet. 

Så har du Linn Skåber, som i kommentarfeltet på Facebook, mener mye rart de fleste antakeligvis (bortsett fra en 60-70 stykk) sier seg uenige i. Litt enige, litt uenige. Kanskje? Men hun er heller ikke så veldig morsom, akkurat... Men hun tar en mann som trakasserer kvinner i forsvar. Spesielt?

Så har du han Christoffer, eller hva han heter, som skriver om dette på Facebook. Hvorfor han gjør det kan man spekulere i, og på én side der det greit at folk går ut og snakker om det. Om det så er for å rette fokus mot egen karriére. Hvem vet? Ikke jeg! Og det skal jeg ikke stille flere spørsmål ved heller, det kan virke som han har sett endel dritt og opplevd endel dritt når det kommer til Burøe. Virker som han har mye på hjertet. Men så skal han søren meg, han OGSÅ, gå inn i kommentarfeltet og oppføre seg forferdelig. Krenkende, støtende, respektløst. 

Det er nesten så jeg konkluderer med at humor-Norge ikke har gode, ærlige, respektfulle, fornuftige og GREIE komikere! Hvor er dere, hvorfor kommer dere ikke på banen? Hvor er de som skriver fornuftig, oversiktlig, med respekt for religion og det som er? Hvor? Jeg ser dere ikke! Og i alle fall ikke på Facebook eller i VG.

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Slik jeg ser det, er dette en Ørjan Burøe sak. Ikke en sak som omfatter hans kone eller hans familie. La han få kritikken, ikke trekk kona og ungene ned i søla, snille dere...

Anonymkode: 621e5...7ba

Jeg er absolutt enig. Samtidig så går de sammen til avisen og snakker om hvordan det er synd på dem. I intervjuet om Ørjan nevnes også barna. Han burde absolutt holdt barna unna saker med denne tematikken.

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er absolutt enig. Samtidig så går de sammen til avisen og snakker om hvordan det er synd på dem. I intervjuet om Ørjan nevnes også barna. Han burde absolutt holdt barna unna saker med denne tematikken.

Anonymkode: 0cf35...125

Absolutt. 

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik jeg ser det, er dette en Ørjan Burøe sak. Ikke en sak som omfatter hans kone eller hans familie. La han få kritikken, ikke trekk kona og ungene ned i søla, snille dere...

Anonymkode: 621e5...7ba

Nå har jo herr Burøe selv gjort familien sin, inkludert sin avdøde bror, gjort familien til en del av dette.

Anonymkode: 3c490...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jo herr Burøe selv gjort familien sin, inkludert sin avdøde bror, gjort familien til en del av dette.

Anonymkode: 3c490...24b

Men trenger vi andre å dra dem lengere ned?

Anonymkode: 621e5...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Slik jeg ser det, er dette en Ørjan Burøe sak. Ikke en sak som omfatter hans kone eller hans familie. La han få kritikken, ikke trekk kona og ungene ned i søla, snille dere...

Anonymkode: 621e5...7ba

Hvem som gjør det? Det poengteres vel (helt rettmessig) at HAN påtok seg en offerrolle og selv trakk kone og barn inn i dette. Så vidt jeg kan se, er all kritikk rettet til Ørjan og ingen andre.

Anonymkode: 64366...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Liker forøvrig ikke stilen til han som skriver om dette på Facebook nå, han komikeren ingen (i alle fall ikke jeg) har hørt om, som jeg aldri har sett være morsom før. Som jeg ikke har sett være morsom nå heller, selv om han har forsøkt. Sett hvor mye usmakelig han skriver i kommentarfeltet i sin egen post? 

Jeg mener, du har Burøe. Jeg har aldri sett ham på scena. Aner ikke hva hans humor går ut på, men har en liten følelse av at han kanskje ikke er veldig morsom. Han trakasserer kvinner? Det har han innrømmet. 

Så har du Linn Skåber, som i kommentarfeltet på Facebook, mener mye rart de fleste antakeligvis (bortsett fra en 60-70 stykk) sier seg uenige i. Litt enige, litt uenige. Kanskje? Men hun er heller ikke så veldig morsom, akkurat... Men hun tar en mann som trakasserer kvinner i forsvar. Spesielt?

Så har du han Christoffer, eller hva han heter, som skriver om dette på Facebook. Hvorfor han gjør det kan man spekulere i, og på én side der det greit at folk går ut og snakker om det. Om det så er for å rette fokus mot egen karriére. Hvem vet? Ikke jeg! Og det skal jeg ikke stille flere spørsmål ved heller, det kan virke som han har sett endel dritt og opplevd endel dritt når det kommer til Burøe. Virker som han har mye på hjertet. Men så skal han søren meg, han OGSÅ, gå inn i kommentarfeltet og oppføre seg forferdelig. Krenkende, støtende, respektløst. 

Det er nesten så jeg konkluderer med at humor-Norge ikke har gode, ærlige, respektfulle, fornuftige og GREIE komikere! Hvor er dere, hvorfor kommer dere ikke på banen? Hvor er de som skriver fornuftig, oversiktlig, med respekt for religion og det som er? Hvor? Jeg ser dere ikke! Og i alle fall ikke på Facebook eller i VG.

Anonymkode: 5b985...b80

Helt uenig i at Schjelderup er ufin, krenkende, støtende og respektløs i verken innlegget eller kommentarfeltet. At ikke du har hørt om han før, gjør han ikke mindre kjent. Syns det er helt på sin plass å si i fra om at slik oppførsel som Burøe har vist, er langt over streken og at den såkalte "unnskyldningen" hans er patetisk.

Anonymkode: 64366...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt uenig i at Schjelderup er ufin, krenkende, støtende og respektløs i verken innlegget eller kommentarfeltet. At ikke du har hørt om han før, gjør han ikke mindre kjent. Syns det er helt på sin plass å si i fra om at slik oppførsel som Burøe har vist, er langt over streken og at den såkalte "unnskyldningen" hans er patetisk.

Anonymkode: 64366...a00

Dette

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pinlig for hele familien. Stakkars alle som har vært utsatt for han der, at Marna ikke tar avstand er helt utrolig.

Anonymkode: 7d37a...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er nå fjernet. Det er lov å diskutere saken rundt komikeren, men å legge ut tilfeller som ikke er dokumentert blir ansett som ryktespredning og dermed fjernet. Og siden hovedinnlegget besto av hendelser som ikke kunne dokumenteres ble det dermed fjernet.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker forøvrig ikke stilen til han som skriver om dette på Facebook nå, han komikeren ingen (i alle fall ikke jeg) har hørt om, som jeg aldri har sett være morsom før. Som jeg ikke har sett være morsom nå heller, selv om han har forsøkt. Sett hvor mye usmakelig han skriver i kommentarfeltet i sin egen post? 

Jeg mener, du har Burøe. Jeg har aldri sett ham på scena. Aner ikke hva hans humor går ut på, men har en liten følelse av at han kanskje ikke er veldig morsom. Han trakasserer kvinner? Det har han innrømmet. 

Så har du Linn Skåber, som i kommentarfeltet på Facebook, mener mye rart de fleste antakeligvis (bortsett fra en 60-70 stykk) sier seg uenige i. Litt enige, litt uenige. Kanskje? Men hun er heller ikke så veldig morsom, akkurat... Men hun tar en mann som trakasserer kvinner i forsvar. Spesielt?

Så har du han Christoffer, eller hva han heter, som skriver om dette på Facebook. Hvorfor han gjør det kan man spekulere i, og på én side der det greit at folk går ut og snakker om det. Om det så er for å rette fokus mot egen karriére. Hvem vet? Ikke jeg! Og det skal jeg ikke stille flere spørsmål ved heller, det kan virke som han har sett endel dritt og opplevd endel dritt når det kommer til Burøe. Virker som han har mye på hjertet. Men så skal han søren meg, han OGSÅ, gå inn i kommentarfeltet og oppføre seg forferdelig. Krenkende, støtende, respektløst. 

Det er nesten så jeg konkluderer med at humor-Norge ikke har gode, ærlige, respektfulle, fornuftige og GREIE komikere! Hvor er dere, hvorfor kommer dere ikke på banen? Hvor er de som skriver fornuftig, oversiktlig, med respekt for religion og det som er? Hvor? Jeg ser dere ikke! Og i alle fall ikke på Facebook eller i VG.

Anonymkode: 5b985...b80

Jeg kan ikke se at han er krenkende og respektløs noe sted. Hvor i kommentarfeltet ser du det? 

Han tar et viktig oppgjør! På samme måte som at Harvey Weinstein fikk en shitstorm, så fortjener ØB det samme. 

Anonymkode: a0766...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG her kommer det opp mye grums... Kan ikke fatte hvorfor han skulle ønske å rippe opp i dette hvis han vet at det fremdeles er dusinvis av historier om ham der ute som ikke er fortalt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 21.09, Anonym bruker skrev:

Denne var oppklarende og sjokkerende ja! Også kommentarfeltet er lesevennlig, mange kjente navn som applauderer og gir tommel opp. Skuffet over Linn Skåber. Enig med de som gir et spark til Erland Bakke, Burøe og sinte, hvite menn i kommentarfeltet som er mest opptatt av å snakke dritt om Sigrid og hennes tøffe tunge. Tydelig at disse stemmene trengs, uavhengig av om man alltid er enig eller ikke...

Anonymkode: 9eaa2...6f9

Snakker du om "sinte brune menn" også, eller er rasismen forbeholdt hvite? 

Anonymkode: 5a7c7...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig blei denne saken aktuell igjen! Den ble så dysset ned, og konsekvensene rundt me too har her til lands vært alt for milde! Se på Giske f.eks. blir ikke overrasket dersom han får fornyet tillit. Hva slags anerkjennelse er det ovenfor kvinnene? Og Ørjan da. Kan fortsette å ture frem. For konsekvenser, hva er det? Nå var det han selv som startet brannen og brukte saken i LANSERINGEN AV EGEN PODCAST! Hva er dette for noe tull?! Det er på tide at vi tar avstand fra disse mennene på alvor! Nok er nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at dette har pågått i over tjue år! Han har sendt grisemeldinger til kollagers damer og ekser. Hvem gjør sånt!?! For så å true folk som konfronterer han med å knuse karrieren deres! Skremmende adferd! (Alt dette ligger offentlig kjære moderator) 

At han fremdeles har kona kan jeg ikke fatte. Her hadde det vært på hue og ræva ut etter første overtramp. Hadde ikke sett meg tilbake. 

Anonymkode: 14e57...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Anonymkode: 25480...57d

 

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Anonymkode: 25480...57d

Burøe viser jo psykopatiske trekk... Høy på seg selv, og inbilt uovervinnelig 

Anonymkode: 12e8d...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke se at han er krenkende og respektløs noe sted. Hvor i kommentarfeltet ser du det? 

Han tar et viktig oppgjør! På samme måte som at Harvey Weinstein fikk en shitstorm, så fortjener ØB det samme. 

Anonymkode: a0766...419

Han er blasfemisk og respektløs ovenfor kristne. Mon tro hvor tøff han hadde vært om han tulla med Muhammed.

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt uenig i at Schjelderup er ufin, krenkende, støtende og respektløs i verken innlegget eller kommentarfeltet. At ikke du har hørt om han før, gjør han ikke mindre kjent. Syns det er helt på sin plass å si i fra om at slik oppførsel som Burøe har vist, er langt over streken og at den såkalte "unnskyldningen" hans er patetisk.

Anonymkode: 64366...a00

Jeg sikter IKKE til innlegget. Burøe får da det som kommer, aldri likt ham. Helt siden jeg så ham første gangen tenkte jeg at det er noe som ikke stemmer helt. 

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...