Gå til innhold

Hva gjør jeg ang jobb-situasjonen min? Please hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme i permisjon. Føler meg ikke velkommen tilbake i jobben min. Jeg søker på andre jobber, men har ikke fått napp.

- skal jeg be om ulønnet permisjon?

- kan jeg ta ekstrajobber mens jeg har ulønnet permisjon? 

- skal jeg si opp? 

Tips?

Ps.Det finnes ikke fagforeninger. 

Anonymkode: 545bc...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er hjemme i permisjon. Føler meg ikke velkommen tilbake i jobben min. Jeg søker på andre jobber, men har ikke fått napp.

- skal jeg be om ulønnet permisjon?

- kan jeg ta ekstrajobber mens jeg har ulønnet permisjon? 

- skal jeg si opp? 

Tips?

Ps.Det finnes ikke fagforeninger. 

Anonymkode: 545bc...85f

Søk jobber som bare det til du får noe. Om du vil misstrives på jobb så ville jeg ha sykemeldt meg eller skaffet meg en svart jobb og hatt permisjon ulønnet. Jepp så kynisk er jeg. Vil heller være lykkelig enn ulykkelig så mange timer i løpet av et døgn som man faktisk er på jobb.

Anonymkode: e8362...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Søk jobber som bare det til du får noe. Om du vil misstrives på jobb så ville jeg ha sykemeldt meg eller skaffet meg en svart jobb og hatt permisjon ulønnet. Jepp så kynisk er jeg. Vil heller være lykkelig enn ulykkelig så mange timer i løpet av et døgn som man faktisk er på jobb.

Anonymkode: e8362...90d

Man kan ikke sykmelde seg selv.

Anonymkode: 06263...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er hjemme i permisjon. Føler meg ikke velkommen tilbake i jobben min. Jeg søker på andre jobber, men har ikke fått napp.

- skal jeg be om ulønnet permisjon?

- kan jeg ta ekstrajobber mens jeg har ulønnet permisjon? 

- skal jeg si opp? 

Tips?

Ps.Det finnes ikke fagforeninger. 

Anonymkode: 545bc...85f