Gå til innhold
Anonym bruker

Tips for å lage en fin vinterferie? Barn 13,11 og 6 år

Anbefalte innlegg

Anonym bruker

Vi skal ikke reise noe sted i år, mannen jobber og jeg har fri:) Vi har ikke så mye å rutte med fortiden heller, men føler på ungenes forventninger....Ønsker gode råd for hvordan jeg kan lage en fin vinterferie. Vi har ikke snø...

Anonymkode: 64915...2fd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker

Er det steder i nærheten det er fint å gå tur? Bål, pølse og sitteunderlag? Tur til fjæra? 
Film med popcorn
Just Dance-turnering
Hver sin dag til å lage middag, velge middagsrett og kanskje dessert, bruke tid på å lage mat, dekke fint bord mm 
Baking!

Anonymkode: 14292...c41

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Ominnredde rommene deres. Evn gå på bruktbutikk for å finne noe nytt til rommene. 

Lage turnering i hagen (om dere har). Dagens konkurranse er.... (forhindringsbane som skal gjennomføres på ett bein/orientering med binn for øynene/stunts på sparkesykkel eller hva du kan finne på). En konkurranse for hver dag og så samler man poeng hele uken. 

Overnatte ute.

Anonymkode: 37d21...530

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Takk for flotte tips!!!

Anonymkode: 64915...2fd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ominnredde rommene deres. Evn gå på bruktbutikk for å finne noe nytt til rommene. 

Lage turnering i hagen (om dere har). Dagens konkurranse er.... (forhindringsbane som skal gjennomføres på ett bein/orientering med binn for øynene/stunts på sparkesykkel eller hva du kan finne på). En konkurranse for hver dag og så samler man poeng hele uken. 

Overnatte ute.

Anonymkode: 37d21...530

Knallbra tips! Det skal jammen vi også gjøre😃

Anonymkode: e7ae5...aab

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Følger denne, har like gamle barn og skulle gjerne hatt tips selv 😉 Jeg jobber mandag og tirsdag, da er 6 åringen på SFO, de 2 eldste ordner seg selv..Mannen har ikke fri...

Anonymkode: cd829...0aa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker

Jeg skal ta med barna en dag til Sverige, en dag til lekeland og en dag til oslo. 😊

Anonymkode: 0a5c6...8ed

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden