Gå til innhold

Tips for å lage en fin vinterferie? Barn 13,11 og 6 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ikke reise noe sted i år, mannen jobber og jeg har fri:) Vi har ikke så mye å rutte med fortiden heller, men føler på ungenes forventninger....Ønsker gode råd for hvordan jeg kan lage en fin vinterferie. Vi har ikke snø...

Anonymkode: 64915...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det steder i nærheten det er fint å gå tur? Bål, pølse og sitteunderlag? Tur til fjæra? 
Film med popcorn
Just Dance-turnering
Hver sin dag til å lage middag, velge middagsrett og kanskje dessert, bruke tid på å lage mat, dekke fint bord mm 
Baking!
 

Anonymkode: 14292...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominnredde rommene deres. Evn gå på bruktbutikk for å finne noe nytt til rommene. 

Lage turnering i hagen (om dere har). Dagens konkurranse er.... (forhindringsbane som skal gjennomføres på ett bein/orientering med binn for øynene/stunts på sparkesykkel eller hva du kan finne på). En konkurranse for hver dag og så samler man poeng hele uken. 

Overnatte ute.

 

Anonymkode: 37d21...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ominnredde rommene deres. Evn gå på bruktbutikk for å finne noe nytt til rommene. 

Lage turnering i hagen (om dere har). Dagens konkurranse er.... (forhindringsbane som skal gjennomføres på ett bein/orientering med binn for øynene/stunts på sparkesykkel eller hva du kan finne på). En konkurranse for hver dag og så samler man poeng hele uken. 

Overnatte ute.

 

Anonymkode: 37d21...530

Knallbra tips! Det skal jammen vi også gjøre😃

Anonymkode: e7ae5...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne, har like gamle barn og skulle gjerne hatt tips selv 😉 Jeg jobber mandag og tirsdag, da er 6 åringen på SFO, de 2 eldste ordner seg selv..Mannen har ikke fri...

Anonymkode: cd829...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...