Allie1 3 innlegg · #1 Skrevet Februar 11 (endret) Tok en graviditetstest idag og dukket opp to streker, den ene svakere enn den andre. Hvordan ville dere ha tolket denne? Positiv eller negativ? Endret Februar 11 av Allie1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
<3 mine søte små<3 1 980 innlegg · #2 Skrevet Februar 11 Ville sagt positiv. Men ta en ny for å se om det kommer mer frem? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Allie1 3 innlegg · #3 Skrevet Februar 11 Takk for svar, skal gjøre det imorgen. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anonym bruker 5 645 134 innlegg · #4 Skrevet Februar 11 Positiv. Det er vel helt vanlig at de har forskjellig styrke? Anonymkode: e2f84...ac8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Allie1 3 innlegg · #5 Skrevet Februar 11 Okei, visste ikke det derfor jeg lurer. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anonym bruker 5 645 134 innlegg · #6 Skrevet Februar 11 Heilt klart positiv 👶 Anonymkode: 9081a...158 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Pippeli 3 innlegg · #7 Skrevet Februar 11 Ser positiv ut, men jeg ville tatt en sånn digital test, da står det hva du er. Synes de er så mye bedre 😁 føler jeg ser streker uansett jeg Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Polly-Esther 215 innlegg · #8 Skrevet Februar 12 Den er positiv 😊 Streken er kanskje litt svak, fordi du testet tidlig? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Tøystykke 526 innlegg · #9 Skrevet Februar 12 positiv.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anonym bruker 5 645 134 innlegg · #10 Skrevet Februar 12 Første gang du tar en test, skjønner jeg 😉 Helt vanlig at den ene streken er svakere. Men ja, den er positiv. Anonymkode: 75976...5c1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider