Gå til innhold

Feber og vondt i knærne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er syk med feber, enten det er en vanlig forkjølelse eller mer influensa-aktig, får jeg så fryktelig vondt i leddene, særlig knærne. Ofte er dette det verste symptomet, verre enn hodepine, frostrier og så videre. Er det noen andre som opplever dette? Føler meg nesten som en "freak of nature" hvis jeg nevner det for noen.

Anonymkode: 6b2ce...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så sjelden slik syk, men jeg kan oppleve å få vondt i knærne, eller egentlig heller bli sår i knærne, spesielt hvis det er fuktig ute🙈 Hilsen gamlemor👵🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oioioi, underlig det der. Den minste lille forkjølelse, trenger ikke ha feber, så får jeg vondt i knærne. Gjør ikke vondt å gå eller stå, men sitte og ligge, da verker det som besatt. Klarer ikke sove.

Har ei jente på seks år. Hun får vondt i ryggen når tempen tipper over 37.5 . Trenger ikke måle , klager hun på vond rygg, så har hun feber.

Anonymkode: 50285...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat sånn er det! Ikke vondt å gå, men verker når jeg prøver å sove for eksempel. Fint å høre at det ikke bare er meg.

HI

Anonymkode: 6b2ce...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesifikt bare knærne, men jeg skjønner alltid at jeg holder på å bli syk når jeg får vondt i "leddene". Typisk hofter, knær, håndledd, ankler, skuldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde vondt i ledd og muskler var det mest klassiske tegnet på slik sykdom,eller tar jeg feil?

Anonymkode: d2a2f...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har ledd av meg når jeg har sagt "pokker, nå blir jeg syk", og de har spurt hvorfor jeg tror det - og svaret mitt har vært "fordi jeg nå fikk så vondt i bekkenet". Men det stemmer hver gang. Har hatt div. bekkenproblemer og tildels store smerter, men forkjølelses-/influensasmertene som ofte er debutsymptom hos meg er noe helt annet, jeg er aldri i tvil.

 

Anonymkode: 0c379...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...