Gå til innhold

Alkoholtampong. Er det virkelig noen som gjør det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hørte en ungdoms jentegjeng snakke om det her om dagen, men det kan da ikke være mulig? Å putte en tampong med sprit oppi skjeden eller rumpa??? Og hvordan i all verden får de en gjennomvåt tampong inn i det store å hele? For ikke å snakke om hvor mye det må svi. Noen av dere som har prøvd i deres ungdom? 

Anonymkode: ca345...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var velkjent for oss da jeg var ungdom,for 25 år siden. Men jeg vet ikke om noen som faktisk gjorde det.

Anonymkode: a169b...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble pratet om da jeg var ung også, men vet ikke om noen faktisk prøvde det....

En ting vi prøvde var å putte vodka i forstøverapparatet til en venninne som hadde astma, da pustet vi inn alkoholen og ble skikkelig på en snurr. Det var gøy husker jeg, rusen varte ikke så lenge og man ble ikke dårlig i magen ;) Vet ikke om det var så sunt da, alkohol i lungene liksom...

 

Anonymkode: 10ac1...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om det da jeg var ung, men testet det aldri. Garantert noen som gjør det fremdeles.

Testet derimot porsjonssnus dyppet i sprit....En gang og aldri igjen.

Anonymkode: d5d67...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hørte om det da jeg var ung, men testet det aldri. Garantert noen som gjør det fremdeles.

Testet derimot porsjonssnus dyppet i sprit....En gang og aldri igjen.

Anonymkode: d5d67...fa6

🤣 fortell!

Anonymkode: a0841...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en snakkis på tidlig nittitallet også, blant ungdommer i bygda mi. Men om noen virkelig prøvde det - det vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤣 fortell!

Anonymkode: a0841...332

Ikke mye å fortelle...det går jo rett i systemet og pang i hodet. Rask rus og raskt kvalm.

Anonymkode: d5d67...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg vokste opp med dyppet tamponger i sprit og la i armhulen og klemte armene inntil kroppen. Alkoholen skulle da bli tatt opp av kroppen via svetteporene i armhulen. Tror egentlig ikke at det funket noe særlig.

Anonymkode: 6314e...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, kanskje dette bare er en myte? 🤔 Jeg har også hørt om det, men vet ikke om noen som faktisk har prøvd. 

Jeg prøvde en gang å røyke en sigg med filteret dyppet i sprit, men erfarte at et søkkvått filter var ganske nasty 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...