Gå til innhold

Dere som nærmer dere 40 år. Glidekrem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig alltid hatt "problemet" at jeg blir for våt, og det har ikke endret seg enda. Er 38 år.

Anonymkode: 71d0f...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et nederlag, det er helt normalt - også når man er langt under 40. Det finnes utallige typer med ulik smak og følelse. Kanskje dere kan introdusere det som en leken del av sexlivet. Prøv dere litt frem og finn ut hva som funker for dere 😊

Anonymkode: 3a4e7...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 29, men etter livmoren ble fjernet for fire år siden trengte jeg glidekrem. Trengte det i hele tre år, så trodde det var permanent, men så aldri på det som noe nederlag.

Jeg brukte også e-vitamin (altså helt rent e-vitamin) olje i skjeden, dette hjalp en del, og jeg vet ikke om det var det som fikk tilbake fukten, eller om kroppen har stabilisert seg.

Snakk med gyn/fastlege før du begynner med akkurat det.

Anonymkode: 6db59...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bruker det 8 av 10 ganger. Ikke noe nederlag her, nyter sex mer nå enn tidligere uten. Tunge eneste som slår gliders! 

Anonymkode: 7d023...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bare 29, men etter livmoren ble fjernet for fire år siden trengte jeg glidekrem. Trengte det i hele tre år, så trodde det var permanent, men så aldri på det som noe nederlag.

Jeg brukte også e-vitamin (altså helt rent e-vitamin) olje i skjeden, dette hjalp en del, og jeg vet ikke om det var det som fikk tilbake fukten, eller om kroppen har stabilisert seg.

Snakk med gyn/fastlege før du begynner med akkurat det.

Anonymkode: 6db59...906

Var det ikke dette Kim Katdashian også gjorde? Men tror jeg leste et sted at gynekologer ikke anbefaler det ?

Anonymkode: 2a85c...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden, skulle det vere et nederlag også nå... har jeg virkelig ikke tenkt på, så takk for den! Hilsen kvinne 36 som iallefall har brukt glidemiddel de 4 siste årene...

Anonymkode: 1cd86...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt bruk for for egen del, men om du får det bedre med glidekrem så er det vel ingen andre som bryr seg?  

Anonymkode: a6170...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har egentlig alltid hatt "problemet" at jeg blir for våt, og det har ikke endret seg enda. Er 38 år.

Anonymkode: 71d0f...40c

Samme her. 39.

Anonymkode: 21cdf...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ikke meningen å fornærme noen, altså. Jeg har bare tenkt at nå begynner jeg å bli gammel.

HI

Anonymkode: 18bb6...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid veldig våt... Men vi bruker ofte glidemiddel til mange ting, likevel. I mange tilfeller øker det jo nytelsen. Gjort i mange år.  Må jo ikke bruke det, men hender ofte vi gjlr det. Er hele 29 år. Aldri følt at det er et nederlag. 

Anonymkode: 2baaf...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe galt i å bruke det hvis du trenger det, Hi.

For mye og for lite kan være like ille, selv har jeg vært i motsatt kategori, ikke noe morsomt det heller. Må stadig stoppe og tørke, hvis ikke blir det rett og slett for lite friksjon for både meg og ham. Om jeg kommer dit at jeg blir tørr, da vil jeg ikke nøle med å bruke glidegel!

Snakk med en gynekolog om dette er endringer som har kommet raskt, noen ganger er det jo hormonendringer man kan/bør gjøre noe med som kan være årsaken.

Anonymkode: b4c58...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...