Gå til innhold

Er dette tegn på sjalusi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kommuniserte ikke I FORKANT, din analfabet. Lær deg å lese vanlig norsk. Fy faen du er dårlig til å kommunisere, har du et syndrom, eller? Det merkes jo til og med på skrift at du er sosialt tett!

Her kommer det med teskjeer: Du SKULLE ha sagt noe FØR du vendte oppmerksomheten mot telefonen. 

Å komme etterpå med et spørsmål av typen  "hva er du sur for?" forteller bare at du dytter ansvaret over på henne -  det er du som har dobbelte bokføringer, det er du som (muligens) spiller på flere hester og får inn "hyggelige meldinger" mens du er sammen med en annen. At du ikke har dannelse nok til å ufarliggjøre dette FØR hun rekker å reagere på det, sier meg bare at du ikke bør gå inn i nære relasjoner med andre. Man flørter ikke på mobilen mens man dater noen - og man sørger for at det heller ikke VIRKER som om man flørter på mobilen. 

At man etterpå spiller snurt og sier det er hun som er sur og spør andre "kan hun være sjalu" forteller meg bare at du har emosjonell modenhet på nivå med en sjuendeklassing. Stay single.

Anonymkode: d4be8...fef

Seriøst?  

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, du har virkelige problemer med deg selv. Du snakker om å være uhøflig...det singler jækla høyt i det glasshuset ditt

Anonymkode: 8ea14...7c4

 Beklager, men må ærlig innrømme at jeg lo godt av denne kommentaren.😂  Likte den. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke dømt hun som sykelig sjalu heller, men fikk inntrykk av at dette kunne ha noe med sjalusi å gjøre. For hvis det hadde vært slik, kommer det aldri til å fungere mellom oss.🥴

Anonymkode: b064a...d25

Hvorfor kan du ikke være sammen med noen som er sjalu? Skjønner det hvis det blir sykelig sjalusi altså, men jeg tror jeg kanskje hadde kjent litt på det hvis daten min åpnet en melding på mobilen sin og smilte for seg selv - uten å si noe til meg om hva han smilte for. Tror ikke jeg hadde følt meg så viktig for han da...

Er det sånn at du gjerne vil ha muligheten til å flørte med andre damer?

Anonymkode: 82036...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kan du ikke være sammen med noen som er sjalu? Skjønner det hvis det blir sykelig sjalusi altså, men jeg tror jeg kanskje hadde kjent litt på det hvis daten min åpnet en melding på mobilen sin og smilte for seg selv - uten å si noe til meg om hva han smilte for. Tror ikke jeg hadde følt meg så viktig for han da...

Er det sånn at du gjerne vil ha muligheten til å flørte med andre damer?

Anonymkode: 82036...9c1

Behøver det være andre damer KUN fordi man smiler? Alle de gangene hun mottar meldinger, blader ikke jeg meg inn. Har ikke behov for å vite alt. Hun deler det hun selv ønsker å dele. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes etterhvert det virker som hi ønsker et påskudd til å kalle daten sin sur og sjalu. Hvis han ikke synes han  har gjort noe feil, så hadde han vel ikke kommet på å mase på daten om hun var sur. Hun sitter og leser i et blad, han synes vel det er irriterende på en date. Skal gjøre seg interessant med en melding....Og sur og irritert som han er, velger han å pirke på daten med spørsmål om hun er sur.

Anonymkode: 57b57...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes etterhvert det virker som hi ønsker et påskudd til å kalle daten sin sur og sjalu. Hvis han ikke synes han  har gjort noe feil, så hadde han vel ikke kommet på å mase på daten om hun var sur. Hun sitter og leser i et blad, han synes vel det er irriterende på en date. Skal gjøre seg interessant med en melding....Og sur og irritert som han er, velger han å pirke på daten med spørsmål om hun er sur.

Anonymkode: 57b57...f43

Hæ? 

Vi satt i sofaen. Hun leste et blad, samtidig som fjernsynet stod på. Det tikket inn en melding fra min tlf. Jeg tok den opp, leste og smilte. Etterpå ser jeg mot henne. Hun ser sur ut? Jeg spør hva som er galt og hun svarer med at det ikke er noe. 

 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes etterhvert det virker som hi ønsker et påskudd til å kalle daten sin sur og sjalu. Hvis han ikke synes han  har gjort noe feil, så hadde han vel ikke kommet på å mase på daten om hun var sur. Hun sitter og leser i et blad, han synes vel det er irriterende på en date. Skal gjøre seg interessant med en melding....Og sur og irritert som han er, velger han å pirke på daten med spørsmål om hun er sur.

Anonymkode: 57b57...f43

Jeg har ikke mast på henne om hun var sur. Jeg synes ikke det var irriterende at hun leste et blad. Vi hadde det hyggelig sammen.

Du skriver at jeg er sur og irritert? Sier jeh pirker på henne? Hvor har du det fra? Jeg viste henne varme. At jeg bryr meg om henne. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kommuniserte ikke I FORKANT, din analfabet. Lær deg å lese vanlig norsk. Fy faen du er dårlig til å kommunisere, har du et syndrom, eller? Det merkes jo til og med på skrift at du er sosialt tett!

Her kommer det med teskjeer: Du SKULLE ha sagt noe FØR du vendte oppmerksomheten mot telefonen. 

Å komme etterpå med et spørsmål av typen  "hva er du sur for?" forteller bare at du dytter ansvaret over på henne -  det er du som har dobbelte bokføringer, det er du som (muligens) spiller på flere hester og får inn "hyggelige meldinger" mens du er sammen med en annen. At du ikke har dannelse nok til å ufarliggjøre dette FØR hun rekker å reagere på det, sier meg bare at du ikke bør gå inn i nære relasjoner med andre. Man flørter ikke på mobilen mens man dater noen - og man sørger for at det heller ikke VIRKER som om man flørter på mobilen. 

At man etterpå spiller snurt og sier det er hun som er sur og spør andre "kan hun være sjalu" forteller meg bare at du har emosjonell modenhet på nivå med en sjuendeklassing. Stay single.

Anonymkode: d4be8...fef

Wow! Snakker du virkelig til folk på det viset? Eller er det noe som kun er greit når du kan anonymiserte deg selv og ikke stå ansikt til ansikt med vedkommende? 

Har du for vane å informere alle i rommet om innholdet i meldingene dine? HI beskriver ekstrem usikkerhet hos dama. Han leste én melding. Enkelte her framstiller det som om han satt og flørta og tasta hele kvelden. 

Du utviser modenhet på nivå med en tredjeklassing sjøl. 

Anonymkode: 952f6...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? 

Vi satt i sofaen. Hun leste et blad, samtidig som fjernsynet stod på. Det tikket inn en melding fra min tlf. Jeg tok den opp, leste og smilte. Etterpå ser jeg mot henne. Hun ser sur ut? Jeg spør hva som er galt og hun svarer med at det ikke er noe. 

 

Anonymkode: b064a...d25

Jammen hvorfor spør du her inne da, om det er tegn på sjalusi? Det er jo å overreagere veldig. Hvis hun sier at ingenting er galt, så er det vel ikke det. Det var vel ikke noe å smile av hverken i bladet eller på tv-en da, og du sa vel heller ikke noe morsomt akkurat da.......Eller har du dårlig erfaring fra tidligere forhold og sjalusi? Da må du prøve å ikke tolke ny kjæreste ut fra det.

 

Anonymkode: 57b57...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jammen hvorfor spør du her inne da, om det er tegn på sjalusi? Det er jo å overreagere veldig. Hvis hun sier at ingenting er galt, så er det vel ikke det. Det var vel ikke noe å smile av hverken i bladet eller på tv-en da, og du sa vel heller ikke noe morsomt akkurat da.......Eller har du dårlig erfaring fra tidligere forhold og sjalusi? Da må du prøve å ikke tolke ny kjæreste ut fra det.

 

Anonymkode: 57b57...f43

Spørsmålet til HI er jo helt naturlig siden dama ble sur, men når han spurte henne om det så sa hun at det ikke var noe, og var sur enda en stund. Da er det ikke Hi som overreagerer, men dama!

Anonymkode: 051dd...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet til HI er jo helt naturlig siden dama ble sur, men når han spurte henne om det så sa hun at det ikke var noe, og var sur enda en stund. Da er det ikke Hi som overreagerer, men dama!

Anonymkode: 051dd...865

Men var hun sur da? Det er his tolkning, og hvorfor tolker han det slik , dersom han ikke synes han har gjort noe hun kan bli sur for, eller har erfaring med at andre eller han selv  reagerer slik i liknende situasjoner. Synes i utgangspunktet man skal tro på dama når hun sier at det ikke er noe galt. Hi skriver vel at de ikke har kjent hverandre så lenge, så da kjenner man kanskje ikke hverandre godt nok til å tolke alt riktig. Synes uansett det er litt komisk og dramatisk at han velger å måtte drøfte dette på forumet her. Og ja, jeg hadde syntes det samme om det var en dame som skrev vi.

Anonymkode: 57b57...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men var hun sur da? Det er his tolkning, og hvorfor tolker han det slik , dersom han ikke synes han har gjort noe hun kan bli sur for, eller har erfaring med at andre eller han selv  reagerer slik i liknende situasjoner. Synes i utgangspunktet man skal tro på dama når hun sier at det ikke er noe galt. Hi skriver vel at de ikke har kjent hverandre så lenge, så da kjenner man kanskje ikke hverandre godt nok til å tolke alt riktig. Synes uansett det er litt komisk og dramatisk at han velger å måtte drøfte dette på forumet her. Og ja, jeg hadde syntes det samme om det var en dame som skrev vi.

Anonymkode: 57b57...f43

Så det med en gang etter at jeg hadde svart på meldingen. Ansiktsuttrykket, kroppsspråk, måten hun svarte meg på osv. Slik var det ikke før den meldingen tikket inn på tlf. Hun beklaget til meg en god stund senere. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Etter å ha lest denne tråden kan jeg vel bare si at ingen svar er gode nok til at HI gidder å ta dem til seg... han forsvarer bare sitt opprinnelige standpunkt uansett hvilke innsigelser som kommer mot hans høflighet overfor daten sin. 

Det er jo opp til deg, HI, hvem du vil være og hvordan du vil forholde deg til en kvinne du muligens skal starte et forhold til. Syns du selv dette går bra...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pashla skrev:

Etter å ha lest denne tråden kan jeg vel bare si at ingen svar er gode nok til at HI gidder å ta dem til seg... han forsvarer bare sitt opprinnelige standpunkt uansett hvilke innsigelser som kommer mot hans høflighet overfor daten sin. 

Det er jo opp til deg, HI, hvem du vil være og hvordan du vil forholde deg til en kvinne du muligens skal starte et forhold til. Syns du selv dette går bra...?

Mellom meg og henne går det kjempe bra.

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mellom meg og henne går det kjempe bra.

Anonymkode: b064a...d25

Det var ikke det jeg spurte om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
På 11.2.2019 den 17.18, Anonym bruker skrev:

Ok! Jeg og hun er ikke sammen, holder på å bli kjent. Hvis hun blir sur kun for dette, så passer ikke vi sammen. Jeg selv legger meg ikke opp i hennes tlf. Viktigste er at vi har det bra sammen. 

Hun er heldigvis ikke sur på meg nå, å jeg tror hun også forstår at det ikke var noe å være sur for. 

Anonymkode: b064a...d25

 

På 11.2.2019 den 19.28, Anonym bruker skrev:

Min oppgave? Nei! Har heller aldri fortalt til henne at hun ikke kan være sur. Jeg forstod ikke hvorfor hun ble sur, da jeg ikke har gjort noe galt. 

De gangene hun leser sine meldinger og smiler, blir ikke jeg utrygg? Jeg ønsker at hun skal ha private ting, samtidig som vi har noe vi kan dele. Jeg ønsker ikke at hun skal dele hele innboksen sin med meg... Må være forferdelig kjedelig?! Hva gir det meg? Trygghet? NEI!

Anonymkode: b064a...d25

 

På 11.2.2019 den 17.21, Anonym bruker skrev:

Skal jeg liksom saumfare hele tlf hennes hver gang hun får en melding? Nei takk! 

Anonymkode: b064a...d25

Syns vel dette sier litt mer, da. Du er veldig opptatt av at feilen ikke ligger hos deg. Og det trenger ikke være den beste starten på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men det var det jeg svarte. 

Anonymkode: b064a...d25

Ja, jeg registerer, som en del andre her i tråden, at kommunikasjon ikke er din sterkeste side. 

Bare som et tips: forhold mellom mennesker baserer seg i stor grad på kommunikasjon, og på hvordan  man tar til seg innspill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pashla skrev:

 

 

Syns vel dette sier litt mer, da. Du er veldig opptatt av at feilen ikke ligger hos deg. Og det trenger ikke være den beste starten på noe. 

Handler ikke om direkte feil hos noen av oss.

De innleggene du legger ved, har jeg allerede svart på.😊

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Handler ikke om direkte feil hos noen av oss.

De innleggene du legger ved, har jeg allerede svart på.😊

Anonymkode: b064a...d25

De innleggene jeg la ved, var dine egne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Ja, jeg registerer, som en del andre her i tråden, at kommunikasjon ikke er din sterkeste side. 

Bare som et tips: forhold mellom mennesker baserer seg i stor grad på kommunikasjon, og på hvordan  man tar til seg innspill. 

Dere synes kanskje ikke det, men ikke noe jeg har behov for å ta med meg videre. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

De innleggene jeg la ved, var dine egne...

Jeg vet det. Har allerede svart på de. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det. Har allerede svart på de. 

Anonymkode: b064a...d25

Du har svart deg selv på dine egne innlegg? 

Goddag mann, økseskaft...

(Jeg la dem ved for å belyse hvorfor jeg ikke helt ser på deg som en spesielt lydhør person. Du utdyper det vel egentlig godt her.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Du har svart deg selv på dine egne innlegg? 

Goddag mann, økseskaft...

(Jeg la dem ved for å belyse hvorfor jeg ikke helt ser på deg som en spesielt lydhør person. Du utdyper det vel egentlig godt her.) 

Da misforstod du meg. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere synes kanskje ikke det, men ikke noe jeg har behov for å ta med meg videre. 

Anonymkode: b064a...d25

Nei, det har nok de fleste registert. Men du føler fortsatt behov for å forsvare deg i tråden, så noen har sikkert pirket borti et ømt sted. 

Og det skal du takke for, og benytte deg av. Det er en mulighet til å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...