Gå til innhold

Er dette tegn på sjalusi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det tikket inn en melding på tlf min iste. Jeg smilte og svarte på meldingen. Hun jeg dater så bort på meg, for så å bli sur/snurt. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F... så dårlig stemning det skulle bli av dette. Jeg spør hun om hva som er galt, men hun sier at det ikke er noe.

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være sjalusi, men må ikke være det.

Hvis du er typen som alltid har mobilen tilgjengelig og alltid dropper alt du har, blir fraværende i en samtale osv. hvis det piper i mobilen, da kan det like gjerne være at hun blir sur fordi du er respektløs mot henne.

Du vet best selv. Om det er sjalusi, kom deg unna.

Anonymkode: 051dd...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde jeg også en gang. Han jeg datet så ned i telefonen og smilte - og jeg ble altså så sur! Skikkelig sjalu kjerring!!! 😂 Det gikk fort over, da. Hun vet jo at det ikke er noe å bli sjalu over, det er derfor hun ikke vil si hva som er galt. Gi henne en ekstra suss og fortell henne hvor mye hun betyr for deg, så skal du se stemninga blir god igjen 😊 

Anonymkode: bbb16...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det den samme som spør om ting hun vet svaret på? 

Anonymkode: 5da3b...40a

Hva mener du? Har ikke noe annet her for øyeblikket. 

 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være sjalusi, men må ikke være det.

Hvis du er typen som alltid har mobilen tilgjengelig og alltid dropper alt du har, blir fraværende i en samtale osv. hvis det piper i mobilen, da kan det like gjerne være at hun blir sur fordi du er respektløs mot henne.

Du vet best selv. Om det er sjalusi, kom deg unna.

Anonymkode: 051dd...865

Legger den alltid bort når vi er sammen, men hun satt å så i et blad der jeg plutselig fikk melding. Jeg tenkte at det da var ok å bare svare på den meldingen. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette gjorde jeg også en gang. Han jeg datet så ned i telefonen og smilte - og jeg ble altså så sur! Skikkelig sjalu kjerring!!! 😂 Det gikk fort over, da. Hun vet jo at det ikke er noe å bli sjalu over, det er derfor hun ikke vil si hva som er galt. Gi henne en ekstra suss og fortell henne hvor mye hun betyr for deg, så skal du se stemninga blir god igjen 😊 

Anonymkode: bbb16...5c3

Tror hun skal ha mensen snart.😅 Jeg skal prøve på det etterpå. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror hun skal ha mensen snart.😅 Jeg skal prøve på det etterpå. 

Anonymkode: b064a...d25

Mensen har da ingenting med saken å gjøre. 

Anonymkode: bbb16...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mensen har da ingenting med saken å gjøre. 

Anonymkode: bbb16...5c3

Har hatt kort lunte de siste dagene så ville kanskje tro det. 💣🧨 Ikke vet jeg. 

 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legger den alltid bort når vi er sammen, men hun satt å så i et blad der jeg plutselig fikk melding. Jeg tenkte at det da var ok å bare svare på den meldingen. 

Anonymkode: b064a...d25

Da ville jeg blitt skeptisk til fortsettelsen, for jeg har nulltoleranse for sjalusi.  Jeg er så direkte at jeg nok ville spurt der og da "jeg ser du ikke likte at jeg fikk den meldingen, hva er problemet ditt med det"?

Anonymkode: 051dd...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt kort lunte de siste dagene så ville kanskje tro det. 💣🧨 Ikke vet jeg. 

 

Anonymkode: b064a...d25

Kan jo hende hun begynner å miste interessen, da. Hvis du antar at hun skal ha mensen fordi hun er i dårlig humør/har mye å tenke på/er sliten etter jobb etc skjønner jeg henne godt. Du kan jo prøve å SPØRRE henne? 

Anonymkode: bbb16...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du svarer på mld og sitter på DIB når dere er på date er det vel ikke så rart hun er sur...

Anonymkode: bf0b1...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legger den alltid bort når vi er sammen, men hun satt å så i et blad der jeg plutselig fikk melding. Jeg tenkte at det da var ok å bare svare på den meldingen. 

Anonymkode: b064a...d25

Hvis du ikke kommenterer med et ord hvem som skriver, så er det kanskje ikke så rart.

Anonymkode: d4be8...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke kommenterer med et ord hvem som skriver, så er det kanskje ikke så rart.

Anonymkode: d4be8...fef

Tenkte jeg også. Var jo tydelig noe morsomt i meldingen så tror ikke hun ble sur pga sjalusi, men pga at du ikke deler det morsomme, noe som er koselig i et parforhold. 

Anonymkode: 54988...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du svarer på mld og sitter på DIB når dere er på date er det vel ikke så rart hun er sur...

Anonymkode: bf0b1...094

Hæ? Vi var ikke på date og jeg satt heller ikke med tlf. Leste kun meldingen jeg fikk og smilte. Etter det la jeg tlf bort. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke kommenterer med et ord hvem som skriver, så er det kanskje ikke så rart.

Anonymkode: d4be8...fef

Jeg kommenterte ingen ting. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte jeg også. Var jo tydelig noe morsomt i meldingen så tror ikke hun ble sur pga sjalusi, men pga at du ikke deler det morsomme, noe som er koselig i et parforhold. 

Anonymkode: 54988...7d5

Jeg fikk en hyggelig melding bare. Derfor smilte jeg. Hun ble sur. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk en hyggelig melding bare. Derfor smilte jeg. Hun ble sur. 

Anonymkode: b064a...d25

Syns du virker som en skadefro og usympatisk mann. Har dere ikke kommunikasjon? Er det virkelig nødvendig å la henne lure? Ved å ikke si noe så åpner du faktiske opp for at det ligger noe under. Skjønne hun ble sur jeg for det er vondt å ikke bli inkludert. 

Hadde jeg vært dama i denne situasjonen hadde jeg smilt av smilet ditt og spurt leende hva det var du fikk. Par snakker sammen! 

Anonymkode: 54988...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns du virker som en skadefro og usympatisk mann. Har dere ikke kommunikasjon? Er det virkelig nødvendig å la henne lure? Ved å ikke si noe så åpner du faktiske opp for at det ligger noe under. Skjønne hun ble sur jeg for det er vondt å ikke bli inkludert. 

Hadde jeg vært dama i denne situasjonen hadde jeg smilt av smilet ditt og spurt leende hva det var du fikk. Par snakker sammen! 

Anonymkode: 54988...7d5

Ok! Jeg spurte hva som var galt men hun svarte ikke. Bare satt der å var sur. Er ikke noe å lage drama av. Typisk enkelte damer. Storm i vannglass. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok! Jeg spurte hva som var galt men hun svarte ikke. Bare satt der å var sur. Er ikke noe å lage drama av. Typisk enkelte damer. Storm i vannglass. 

Anonymkode: b064a...d25

Man kan jo lure på hvem som lager drama her 🙄

Anonymkode: bbb16...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan jo lure på hvem som lager drama her 🙄

Anonymkode: bbb16...5c3

Jeg har kun stilt spørsmål. Har ikke laget noe mer ut av det oss i mellom. 

Anonymkode: b064a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun stilt spørsmål. Har ikke laget noe mer ut av det oss i mellom. 

Anonymkode: b064a...d25

Du sitter på anonymforum og klager over at hun er sur, uten å gjøre noe for å ordne opp i det. På tide å ta en titt i speilet.

Anonymkode: bbb16...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...