Gå til innhold

Flere som er klare for vår og varmere vær?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

9 timer siden, uhhuhher skrev:

Jeg gleder meg til vår, og dagens "mildvær" med bortregnet snø og bare veier gav meg nesten vårfølelse. Men som vi alle vet, så har vi minst en måned igjen med snø i Oslo. Og det kommer alltid noen krampebøyer helt på slutten av mars også.

Du kan ta rogalendingen ut av Rogaland, men aldri Rogaland ut av rogalendingen.

Sånn er det å være vestlending:) Jeg klarte ikke mer østlandsvinter og flyttet vestover igjen etter 12 år i Oslo. 

Anonymkode: d5976...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gledet meg til våren siden vinteren begynte. Jeg mistrives med vinter. Kulde, snø, glatt is, ski og skøyter er pyton. 

Jeg er ute og aker mer barna, men ingen glede i det. Har aldri vært glad i å stå på ski (jeg satt i varmestua med bok mens resten av familien stod slalom).

Vår, sommer og høst går jeg i fjellet og har med barna ut på sjø, strand og skog og mark.

Så ja, jeg gleder meg til våren kommer, men jeg forbanner snø og kulde. Heldigvis forsvant nesten alt i regn nå i helgen. Lenge leve Vestlandet!

Anonymkode: d5976...8e2

Jeg forstår deg godt. Ikke alle elsker vinter og snø selv om vi bor i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt klar for et par mnd til med snø som knaser under skoene, skiføre og herlige, kalde dager!! Varme og lunt lys fra peisen, med gode bøker i sofaen, etter sparketur med ungene langs veien.  

Så, i april, når det gamle faller og det nye får feste, gleder jeg meg over lysere tider, at badesesongen kan så smått begynne, verandasol og tørre veier med joggesko. 

Men for at jeg skal kunne glede meg ordentlig over joggeskoene, må jeg ha et par mnd i støvler først ❄️❄️

Anonymkode: ed2d5...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uten tvil klar for våren nå. Etter regnskyllen denne helgen så er Drammen bare is, is og mere is. Akebakken er farlig å bruke, turområdet vårt kan nok brukes med skøyter og alle inneaktivitetene er stappfulle! På den positive siden er det rimelig varm ut, så vi slipper å ha på oss hauger av klær når vi først er ute. Og i høyden har det kommet som snø.

Anonymkode: cdb1f...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til vinterferie og hyttetur. Fjell og ski. Meeeen så vil jeg glede meg til joggesko og krokus i hagen. Drikke vin ute. Ta frem sykkelen. Bruke tynne jakker. Åhhhhh så mye fint vi har å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MollyOdd skrev:

Gleder meg til vinterferie og hyttetur. Fjell og ski. Meeeen så vil jeg glede meg til joggesko og krokus i hagen. Drikke vin ute. Ta frem sykkelen. Bruke tynne jakker. Åhhhhh så mye fint vi har å se frem til!

Høres helt herlig ut😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille energibunt gleder seg til sykkel, rulleskøyter og sparkesykkel, det gjør mor også 😅

Anonymkode: 7fe81...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse, dritt lei. HELDIGVIS er snøen regnet bort her og heller ikke meldt kaldt og snø heller neste uka

Anonymkode: c52b3...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 18.10, Anonym bruker skrev:

Gleder meg masse, dritt lei. HELDIGVIS er snøen regnet bort her og heller ikke meldt kaldt og snø heller neste uka

Anonymkode: c52b3...cc5

Høres lovende ut 😊 . Her er det fortsatt snø og isete glatte veier.... veeeeldig lei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Høres lovende ut 😊 . Her er det fortsatt snø og isete glatte veier.... veeeeldig lei 

Ja, så håper det holder seg på riktig siden av gradestokken,men dessverre er jo Februar og Mars veldig ustabile månder ;)

Anonymkode: c52b3...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til vår! I dag er første gang på lenge jeg har gått på bar asfalt, uten å måtte tråkke i masse snø eller vokte meg vel for å skli på isen. Og sol som til og med varmet litt rett i fjeset! 

Så deilig det blir å ikke måtte kle på ungene førti lag med klær. Og at det er dagslys når man går til og fra jobb. 

Det er mye å glede seg til framover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse, masse snø og den har ligget lenge. Elsker utsikten fra huset om vinteren, ser ut på snødekket skog 🌲🌲

Det jeg derimot er dritt lei av er sjuke barn. De er astmatikere og vinterhalvåret er verst. Denne vinteren har vi hatt mye sykdom i hus og jeg er lei av *host host host*, medisinering til alle døgnets tider, ørten legebesøk, samtaler med skole/ bhg om tilrettelegging osv. 

Anonymkode: 86113...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg gleder meg også til vår! I dag er første gang på lenge jeg har gått på bar asfalt, uten å måtte tråkke i masse snø eller vokte meg vel for å skli på isen. Og sol som til og med varmet litt rett i fjeset! 

Så deilig det blir å ikke måtte kle på ungene førti lag med klær. Og at det er dagslys når man går til og fra jobb. 

Det er mye å glede seg til framover! 

Helt enig!! Det er virkelig mye å glede seg til fremover. Jeg gleder meg til å kunne bruke joggesko og lette støvletter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det masse, masse snø og den har ligget lenge. Elsker utsikten fra huset om vinteren, ser ut på snødekket skog 🌲🌲

Det jeg derimot er dritt lei av er sjuke barn. De er astmatikere og vinterhalvåret er verst. Denne vinteren har vi hatt mye sykdom i hus og jeg er lei av *host host host*, medisinering til alle døgnets tider, ørten legebesøk, samtaler med skole/ bhg om tilrettelegging osv. 

Anonymkode: 86113...6ca

Huff!!! Sykdom er virkelig noe dritt. Håper barna dine snart får det bedre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er årstider oppskrytt. Jeg hadde helst bodd på en tropisk øy og levd av mango og kokosnøtter, ikledd minimalt med tøy. Liker ikke å kle på meg, liker ikke å fryse, liker ikke mørket, og får smertefulle sår når huden sprekker på vinteren. Synes alle årstider har noe vakkert over seg, og et landskap dekket av masse nysnø i vinterlys er nydelig. Bare så synd at dagen etter er det møkkete slaps og hålke. 

 

Anonymkode: 0e5d9...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dagene som de kommer og er ute på tur nesten hver dag. Utrolig hva man kan få ut av gråværsdager. Gleder meg til sent i april med museører og fuglesang, men lengter ikke.

Liker best grønn vinter da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...