Gå til innhold

Flere som er klare for vår og varmere vær?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg. Det er en grunn til at enkelte ikke liker vinter. De fleste elsker jo en eller annen vinteraktivitet. Feks slalom.

Anonymkode: 4d7d7...c79

Jeg synes ikke regn, veksling mellom slapseføre og holkeføre er så mye å like jeg da. For det er sånn vinteren er her jeg bor som regel. Men jeg er ikke bedagelig for det, er ute mange timen hver eneste dag på jobb.

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, vi er jo bare halvveis i vinteren. Det er jo nå det er finest med basse snø og lengre dager. Så å du ikke hvor fantastisk det var i går med sol og snø? Vinteren er deilig.

Anonymkode: cb95d...9d3

Alle har jo ikke samme vær. Her pøsregnet det i hele går, det samme gjør det i dag. Så nå er det så glatt ute at man nesten ikke kan gå. Skulle gjerne hatt snø som ble liggende uten gris, og sol til.

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er fint, men det er så lenge til at jeg ikke har begynt å tenke på den engang. 

Her begynner ikke våren 1 mars, for å si det sånn, det er ofte da det kommer mye snø. 

 

Anonymkode: 44a49...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da gjør du jo ikke begge deler på en gang... hjelpes. Så nydelig vinter som vi hadde til nå er det ikke ofte en har. For barnas skyld ro ned tempoet litt og kos dere i skibakken litt til!

Anonymkode: 4d7d7...c79

Barna er også godt forskynt. De har bodd i bakken i ukesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi er jo bare halvveis i vinteren. Det er jo nå det er finest med basse snø og lengre dager. Så å du ikke hvor fantastisk det var i går med sol og snø? Vinteren er deilig.

Anonymkode: cb95d...9d3

Her er vi heldigvis på slutten av vinteren. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Barna er også godt forskynt. De har bodd i bakken i ukesvis

Ja, uff. Ukesvis med vinter. Tenk det. Du ville hatt ukestider istedenfor årstider eller? Forandring hele tiden? Dere må være verdens mest rastløse familie!! 

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt veldig sliten av å leve hele livet på forskudd.

Anonymkode: cb95d...9d3

Nå lever vi alle det livet som passer best for oss. Jeg gleder meg over alt. Her og nå og det som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, uff. Ukesvis med vinter. Tenk det. Du ville hatt ukestider istedenfor årstider eller? Forandring hele tiden? Dere må være verdens mest rastløse familie!! 

Anonymkode: 4d7d7...c79

Vi er forskynt. Nå vil barna gjøre andre ting. Vi voksne og. Det må være lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi er forskynt. Nå vil barna gjøre andre ting. Vi voksne og. Det må være lov. 

Det er lov, men det er trist for dem som er så utålmodige og ikke evner å nyte en hel årstid før de "har fått nok".

Anonymkode: cb95d...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov, men det er trist for dem som er så utålmodige og ikke evner å nyte en hel årstid før de "har fått nok".

Anonymkode: cb95d...9d3

Vel. Nå er det snart 1 mars . For oss er det vår. Ikke alle er i snøen i vinterferien eller påsken. For oss er påsken varme og utlandet. Så nå er vinteren snart over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå lever vi alle det livet som passer best for oss. Jeg gleder meg over alt. Her og nå og det som kommer

Nå lyver du jo. Du er lei, da nyter du ikke. Bestem deg!

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vel. Nå er det snart 1 mars . For oss er det vår. Ikke alle er i snøen i vinterferien eller påsken. For oss er påsken varme og utlandet. Så nå er vinteren snart over

Herregud, hehe.. dere kan jo ikke bestemme når årstidene skal være. Nå er det vinter. Hjelper ikke at du heller vil ha en annen årstid. Det er fremdeles vinter nå. Deal with it...

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, hehe.. dere kan jo ikke bestemme når årstidene skal være. Nå er det vinter. Hjelper ikke at du heller vil ha en annen årstid. Det er fremdeles vinter nå. Deal with it...

Anonymkode: 4d7d7...c79

1 mars er første dag i første vårmåned. Ok da har vi vinter i drøye 14 dager til. Tar den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vel. Nå er det snart 1 mars . For oss er det vår. Ikke alle er i snøen i vinterferien eller påsken. For oss er påsken varme og utlandet. Så nå er vinteren snart over

Er det noen årstid som ikke er "varme og utlandet" er deg?

Anonymkode: cb95d...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi er forskynt. Nå vil barna gjøre andre ting. Vi voksne og. Det må være lov. 

Forskynt? 

Forsynt, heter det. 

Anonymkode: a2018...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det noen årstid som ikke er "varme og utlandet" er deg?

Anonymkode: cb95d...9d3

Ja. Det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Forskynt? 

Forsynt, heter det. 

Anonymkode: a2018...365

My bad. Heter selvsagt forsynt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære meg folkens. 

HI kom da med et ganske så uskyldig spørsmål. Det finnes haugevis med folk som er lei vinter og snø, så spørsmålet er jo ikke spesielt revolusjonerende..

Men så lenge det er denne personen som skriver er det om å gjøre å være uenig,og svare på mest nedlatende måte. Det skjer i alle trådene hennes. Helt forkastelig oppførsel av voksne mennesker.

HI: Siden all snøen har regnet bort i dag er det helt greit om våren kommer. Nå er det bare glatt og ikke noe morsomt å være ute. 

Jeg liker vinteren jeg, men er veldig glad i forandringer, så gleder meg alltid over skifte av årstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kruttgutta4 skrev:

Kjære meg folkens. 

HI kom da med et ganske så uskyldig spørsmål. Det finnes haugevis med folk som er lei vinter og snø, så spørsmålet er jo ikke spesielt revolusjonerende..

Men så lenge det er denne personen som skriver er det om å gjøre å være uenig,og svare på mest nedlatende måte. Det skjer i alle trådene hennes. Helt forkastelig oppførsel av voksne mennesker.

HI: Siden all snøen har regnet bort i dag er det helt greit om våren kommer. Nå er det bare glatt og ikke noe morsomt å være ute. 

Jeg liker vinteren jeg, men er veldig glad i forandringer, så gleder meg alltid over skifte av årstider.

Signerer dette. Folk mister helt folkeskikk med en gang denne brukeren poster, uansett hva hun poste så prøver folk å overgå hverandre i å svare mest uspiselig.

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du igjen, ja. 

Tenkte meg det da jeg leste overskriften.

Anonymkode: a2018...365

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, kruttgutta4 skrev:

Men så lenge det er denne personen som skriver er det om å gjøre å være uenig,og svare på mest nedlatende måte. Det skjer i alle trådene hennes. Helt forkastelig oppførsel av voksne mennesker.

Har vel aldri svart henne før, men har bitt meg merke i at hun poster tråder nesten månedlig om hva hun er lei av og hva hun gleder seg til å få i stedet. Er det sommer og varmt, gleder hun seg til skolestart og er det jul så gleder hun seg til juletreet skal ut og nyttår skal komme.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Hvorfor gidder du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel aldri svart henne før, men har bitt meg merke i at hun poster tråder nesten månedlig om hva hun er lei av og hva hun gleder seg til å få i stedet. Er det sommer og varmt, gleder hun seg til skolestart og er det jul så gleder hun seg til juletreet skal ut og nyttår skal komme.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Hva så? Alle har jo lov til å poste så mye de vil her inne. Hvorfor plager det deg at hun poster mye om temaer du tydeligvis ikke liker. Du kan jo bare scrolle videre til neste tråd

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Hva er vitsen med å oppføre deg sånn og bidra til klappjakt på en bruker? Hva får du ut av det?

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...