Gå til innhold

Hvor farlig er det med kobberspiral?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 9.2.2019 den 19.50, Anonym bruker skrev:

Jeg tåler ikke hormoner 😐😐😏😔

Anonymkode: a5658...8c1

Det trodde jeg også! Fordi jeg hadde så jævlig PMS. Men legen min sa at hormonspiral som regel gir mer balansert humør, mindre PMS, mindre blødninger og smerter. Jeg hadde misforstått helt. Vær sikker på at du forstår hva hormonspiralen gjør og innebærer får du avfeier den helt. 

Anonymkode: 906e0...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2019 den 23.50, Anonym bruker skrev:

Det trodde jeg også! Fordi jeg hadde så jævlig PMS. Men legen min sa at hormonspiral som regel gir mer balansert humør, mindre PMS, mindre blødninger og smerter. Jeg hadde misforstått helt. Vær sikker på at du forstår hva hormonspiralen gjør og innebærer får du avfeier den helt. 

Anonymkode: 906e0...f75

Jeg har ikke pms. Men jeg blir veldig deprimert og sint osv 

Anonymkode: a5658...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 23.59, Anonym bruker skrev:

Gjør det vondt å få satt inn spiral?? Og tar det lang tid?

Anonymkode: aa170...455

Jeg fikk satt inn hormonspiral i november. Det tok 5 min. Det gjorde veldig vondt og jeg fikk med en gang mens- lignende smerter som ble kraftigere og kraftigere, uten stopp i 2 uker. Måtte bruke paracet/ibux hver dag hver 3.-4. Time for å klare å gå på jobb og fungere. Etter 2 uker kom og gikk smertene i 2-3 uker til. Fikk også blødninger med en gang som var så kraftige at jeg måtte bruke stor tampong og stort nattbind i 6 uker,+ småblødninger etter det. Nå har jeg vært fri for blødning i 2-3 uker, litt smerter av og til. Får også litt vondt innimellom når jeg bøyer meg..,

 

INGEN medisiner er uten bivirkninger, og det er likevel lov å selge dem. P- piller kan føre til blodpropp og død, men det er likevel lov å selge det. Å tro at kobber-spiral er helt ufarlig er naivt. Noen merker mer enn andre.

Anonymkode: 36564...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 16.55, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke pms. Men jeg blir veldig deprimert og sint osv 

Anonymkode: a5658...8c1

Det er jo typ PMS. Noen har det bare veldig kraftig. Har slitt veldig mye med det selv og tåler ikke p-piller f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, shewolf skrev:

Det er jo typ PMS. Noen har det bare veldig kraftig. Har slitt veldig mye med det selv og tåler ikke p-piller f.eks. 

Betyr det at jeg har pms hele tiden? Hele syklusen? 

Jeg kan ikke bruke kombinasjonen p piller pga økt fare for blodpropp. Og i tillegg blir jeg meget deprimert og sint av minipiller

Anonymkode: a5658...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...