Gå til innhold

Status på «Under 60 kg før sommeren-gjengen»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så jenter, hvordan går det med dere? 

Jeg har bikket under 60 kg nå 🎉

Gått ned 4,5 kg siden nyttår. Er så fornøyd!

Har bare halvannet kg igjen til målet mitt, så må snart begynne å justere inntaket så jeg ikke blir for tynn 😅 Ikke et problem jeg trodde jeg skulle få allerede i februar 😂 

Iform2019

Anonymkode: b6e90...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er så kvalmt med tynne jenter, ikke pent med overvektige heller, men helt smale, er ikke pent heller

Anonymkode: e9a61...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Gratulerer :) Her nærmer jeg meg målet med under 70. Heier på deg!!

Jeg og skal pine meg under 70 kg. Gleder meg til jeg kan sykle til jobb igjen 😊

60 kg har jeg ikke vært siden jeg var tyve. Ser ikke frisk ut på bilder fra den tida.

Anonymkode: 66026...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er så kvalmt med tynne jenter, ikke pent med overvektige heller, men helt smale, er ikke pent heller

Anonymkode: e9a61...d2d

så kropp sånn generelt er ufint for deg da...? slitsomt å ha slikt fokus, eller gjør det bare litt vondt ;) 

Anonymkode: 4e67d...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er så kvalmt med tynne jenter, ikke pent med overvektige heller, men helt smale, er ikke pent heller

Anonymkode: e9a61...d2d

Står jo ingenting her om høyde da.... Kanskje er hi bare 159 cm høy, og kan fint veie under 60 kg.

Jeg personlig som er 178 cm kan ikke veie under 60 uten å se syk ut, men høyden har litt å si her altså.

Anonymkode: 950ed...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned fra 67 til 63, så 4 kg siden nyttår 🙂 Jippi! Ikke har det vært så vanskelig heller, kuttet ut godis på hverdager og spiser knekkebrød istedet for brød på jobb. Middag er som den var, bare spiser meg ikke stappmett!

 

HIlsen hun som startet den første tråden. 

Anonymkode: f841d...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så jenter, hvordan går det med dere? 

Jeg har bikket under 60 kg nå 🎉

Gått ned 4,5 kg siden nyttår. Er så fornøyd!

Har bare halvannet kg igjen til målet mitt, så må snart begynne å justere inntaket så jeg ikke blir for tynn 😅 Ikke et problem jeg trodde jeg skulle få allerede i februar 😂 

Iform2019

Anonymkode: b6e90...bef

Hvordan klarer du å gå ned så mye når du ikke har så mye å ta av? Hva spiser du i løpet av en dag?

Anonymkode: 4433b...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lurer også på hva du spiser?? 

Her spiser jeg to knekkebrød til frokost, to til lunsj, en frukt mellom, og middag men ikke stappmett.. og legger på meg 🙈🙈🙈

Anonymkode: c9538...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja lurer også på hva du spiser?? 

Her spiser jeg to knekkebrød til frokost, to til lunsj, en frukt mellom, og middag men ikke stappmett.. og legger på meg 🙈🙈🙈

Anonymkode: c9538...9d4

Det der går det ikke an å legge på seg av. Så da må det være noe du ikke forteller oss 😊 

Anonymkode: ff8b5...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157 og veier 51 kg. Har både rumpe og fyldige (nok) pupper (c cup). Bruker str 34-36 i klær. 

Jeg spiser en skive med smør og pålegg (oftest Spekeskinke eller syltetøy) til frokost. 

Lunch etter ca 3t er en skive eller to med det samme. 

Spiser igjen etter ca 3t det samme, eller varmmat fra kantina. Laksewrap eller salat (med dressing 😉

Middag er ofte typisk barnevennlig (har to små barn) alla pasta, laks, kjøtt, wook, kjøttkaker, fiskeboller osv. Spiser ikke poteter (ungene liker det ikke), men ris eller pasta. 

Drikker aldri brus (hverken jeg eller ungene liker kullsyre), melk (får løs mage av det) eller juice (løs mage), så 99%av væskeinntak er vann. Det hjelper nok. 

Spiser derimot noe søtt stort sett hver dag (en liten sjokolade, eller litt vi gummi, evt kjeks). Et glass vin i snitt annenhver kveld. Og elsker saus og ost på middager. 

Har støttemedlemskap på Evo (trent 3 ganger i 2019 😂🤦‍♀️), men aktiv jobb hvor jeg går ca 7000 skritt pr arbeidsdag, og bærer endel. 

Anonymkode: 4e67d...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned fra 64,5 til 58,5 siden nyttår. Er 170 høy. Er veldig fornøyd.

 

 

Anonymkode: f6da1...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

er så kvalmt med tynne jenter, ikke pent med overvektige heller, men helt smale, er ikke pent heller

Anonymkode: e9a61...d2d

Det er jammen ikke pent når noen skriver så dårlig som det du gjør ...

Anonymkode: a8ca7...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål å komme ned til 62 kg. Da føler jeg meg mest vel, med både pupper og rumpe intakt😅 Har gått ned 4,7kg siden nyttår, fra 78 til 73,3. Har enda en lang vei å gå, men har ikke hastverk😅

Anonymkode: 22c7b...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Hadde som mål at etter graviditeten ønsket jeg å være tilbake til 57 (er 165 cm så 57 er godt innenfor normalvekt for en på min høyde), gikk opp 15 kg når jeg gikk gravid og fødte tidlig januar. Har gått ned 10 kg ganske raskt ved å bare spise normalt samtidig som vannvekt og selvfølgelig vekten til babyen var borte. Tenker ikke stresse med resterende 5, men hadde vært fint om de var borte før sommeren :) Tenker å komme tilbake til gode rutiner der jeg spiser faste måltider for å unngå små spising som jeg tar meg selv i alt for ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet for 3 uker siden (i morgen) og har gått ned hele 7 kg👍

Startet på 72 kg og skal ned til 55 kg. Veier nå 65 kg så jeg har 10 kg igjen. 

Anonymkode: 2af23...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja lurer også på hva du spiser?? 

Her spiser jeg to knekkebrød til frokost, to til lunsj, en frukt mellom, og middag men ikke stappmett.. og legger på meg 🙈🙈🙈

Anonymkode: c9538...9d4

Går du på noen medisiner? 

Anonymkode: c18f4...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vekten ned til 52 kg innen 20 mai. 60 kg nå. Men har føtt et barn nylig da. Veide 68 kg i jula så det går på ned. Går lang tur på to timer hver dag og spiser ca 1500 kcal til dagen. Trener styrke på treningssenteret tre kvelder i uken. Gleder meg sykt til å se femtitallet på vekten forhåpentligvis på mandag😉

Anonymkode: e0eff...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

er så kvalmt med tynne jenter, ikke pent med overvektige heller, men helt smale, er ikke pent heller

Anonymkode: e9a61...d2d

Ok. Usikker på hva jeg skal bruke den tilbakemeldingen til da, men hyggelig at du tok deg tid uansett. 

HI

Anonymkode: b6e90...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står jo ingenting her om høyde da.... Kanskje er hi bare 159 cm høy, og kan fint veie under 60 kg.

Jeg personlig som er 178 cm kan ikke veie under 60 uten å se syk ut, men høyden har litt å si her altså.

Anonymkode: 950ed...931

Jeg er 170 cm lang.

Jeg har alltid vært veldig slank. Og takler derfor dårlig å legge på meg. Vil derfor tilbake til sånn jeg kjenner meg selv. Det er bare kosekg som forsvinner.

Anonymkode: b6e90...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/9/2019 at 1:03 PM, Anonym bruker said:

Jeg har gått ned fra 64,5 til 58,5 siden nyttår. Er 170 høy. Er veldig fornøyd.

 

 

Anonymkode: f6da1...e8b

ikke mye pent ,når du er så lang

Anonymkode: e9a61...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...