Gå til innhold

Hva kjennes man etter tilbakeføring sv befruktede egg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har fått prøverørsbehandling. Ett embryo satt inn for 7 dager siden.Noen ganger har smerter i magen og nedover lysken. Er det noen son opplever det? 

Hvordan vet vi at befrukte egg fester seg? 

 

Anonymkode: a24fc...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet ikke at embryoet har festet seg eller ikke før du tar en graviditetstest. Du kan ha gravidlignende symptomer hvis du har tatt hormonbehandling, så disse kan du overhodet ikke stole på etter IVF-behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pobie skrev:

Du vet ikke at embryoet har festet seg eller ikke før du tar en graviditetstest. Du kan ha gravidlignende symptomer hvis du har tatt hormonbehandling, så disse kan du overhodet ikke stole på etter IVF-behandling.

Takk for svar!

Jeg har time hos legen for blodprøve🙏 den 9. feb.på lørdag....Veldig nervøs.........Har du også fått IVF-behandling eller??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen😊

jeg fikk positivt svar etter prøverørsbehandlingen......

Lurer på om hvor ofte svangerskapskontroll blir for oss som ble gravide etter prøverørsbehandling?

 

Anonymkode: a24fc...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! 

Vi brukte privatklinikk og de ville sjekke meg annenhver uke, men jeg valgte å bruke det offentlige systemet og der ble jeg ikke sjekket noe oftere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer🙌

Har 2 gutter ved IVF. 4 og 1 år. Minste mann var satt som frysnet etter 3 år. Begge fikk med første forsøk. Begge ganger ble satt inn en egg. Med begge hadde rosa utflod i ca denne tiden da mensen skulle komme. Ble ikke sjekket noe oftere enn vanlig og. Bare på slutten av graviditet med minsteman hadde jeg litt oftere kontroll pga navlesnør gikk rundt halsen og ligget ned i veien (previa). Begge guttene kom til verden 5 uke tidligere. Men de er friske🙏🙂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2019 den 14.12, Anonym bruker skrev:

Hei igjen😊

jeg fikk positivt svar etter prøverørsbehandlingen......

Lurer på om hvor ofte svangerskapskontroll blir for oss som ble gravide etter prøverørsbehandling?

 

Anonymkode: a24fc...9a8

Svangerskapskontroller etter ivf er akkurat det samme som for alle andre.

Anonymkode: 40340...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...