Gå til innhold
Solskinnsbarn:)

Oktober 2019 ❤

Anbefalte innlegg

Moonflower30

Hei damer. Joiner dere😊Termindato satt til ca.1 oktober😍Var selv på min første ultralyd i går og fikk sett spiren. Helt magisk å høre hjertet slå. Dette er min første.  

Hvordan er formen deres denne helgen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravledokka89
4 timer siden, Moonflower30 skrev:

Hei damer. Joiner dere😊Termindato satt til ca.1 oktober😍Var selv på min første ultralyd i går og fikk sett spiren. Helt magisk å høre hjertet slå. Dette er min første.  

Gratulerer🙌🏼 Formen er fin den! Hærlig å høre og se spiren sikkert ja 🤩 skal det i uke 8. Også min første ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Moonflower30
1 hour ago, Skravledokka89 said:

Gratulerer🙌🏼 Formen er fin den! Hærlig å høre og se spiren sikkert ja 🤩 skal det i uke 8. Også min første ❤️

Gratulerer til deg også Gled deg masse!😀Er virkelig noe for seg selv. Kjekt å høre at formen er god😊Selv sliter jeg med migrene, men kommer seg nå. Godt det er helg🌸

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.2.2019 den 10.21, Moonflower30 skrev:

Gratulerer og velkommen! :) Så stas med ultralyd! Det skal jeg neste uke (er da i uke 9), gleder meg veldig. Da blir det liksom litt mer virkelig, hvis alt er bra da.

Du har mye spennende i vente! Vi venter nå nummer tre :) 

Formen min er egentlig ganske bra. Trøttere enn vanlig og kvalm hvis blodsukkeret går ned, ellers fin :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ju81

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Ju81 skrev:

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Gratulerer! Kjenner igjen trøttheten ja. Glad vi skal ta litt vinterferie nå, kanskje det blir mulighet for litt mer søvn 😊😴

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden