Gå til innhold

Oktober 2019 ❤


Solskinnsbarn:)

Anbefalte innlegg

Hei damer. Joiner dere😊Termindato satt til ca.1 oktober😍Var selv på min første ultralyd i går og fikk sett spiren. Helt magisk å høre hjertet slå. Dette er min første.  

Hvordan er formen deres denne helgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Moonflower30 skrev:

Hei damer. Joiner dere😊Termindato satt til ca.1 oktober😍Var selv på min første ultralyd i går og fikk sett spiren. Helt magisk å høre hjertet slå. Dette er min første.  

Hvordan er formen deres denne helgen? 

Gratulerer🙌🏼 Formen er fin den! Hærlig å høre og se spiren sikkert ja 🤩 skal det i uke 8. Også min første ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Skravledokka89 said:

Gratulerer🙌🏼 Formen er fin den! Hærlig å høre og se spiren sikkert ja 🤩 skal det i uke 8. Også min første ❤️

Gratulerer til deg også Gled deg masse!😀Er virkelig noe for seg selv. Kjekt å høre at formen er god😊Selv sliter jeg med migrene, men kommer seg nå. Godt det er helg🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 10.21, Moonflower30 skrev:

Hei damer. Joiner dere😊Termindato satt til ca.1 oktober😍Var selv på min første ultralyd i går og fikk sett spiren. Helt magisk å høre hjertet slå. Dette er min første.  

Hvordan er formen deres denne helgen? 

Gratulerer og velkommen! :) Så stas med ultralyd! Det skal jeg neste uke (er da i uke 9), gleder meg veldig. Da blir det liksom litt mer virkelig, hvis alt er bra da.

Du har mye spennende i vente! Vi venter nå nummer tre :) 

Formen min er egentlig ganske bra. Trøttere enn vanlig og kvalm hvis blodsukkeret går ned, ellers fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ju81 skrev:

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Gratulerer! Kjenner igjen trøttheten ja. Glad vi skal ta litt vinterferie nå, kanskje det blir mulighet for litt mer søvn 😊😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/18/2019 at 2:58 PM, Solskinnsbarn:) said:

Gratulerer og velkommen! :) Så stas med ultralyd! Det skal jeg neste uke (er da i uke 9), gleder meg veldig. Da blir det liksom litt mer virkelig, hvis alt er bra da.

Du har mye spennende i vente! Vi venter nå nummer tre :) 

Formen min er egentlig ganske bra. Trøttere enn vanlig og kvalm hvis blodsukkeret går ned, ellers fin :) 

Tusen takk!😀Har du hatt ultralyden din nå? Alt vel?🌸Kan tenke meg! Vi er veldig spente på fremtiden. Gratulerer med nr3!👶🏻

Så heldig du er med formen! Jeg gleder meg veldig til andre trimester. Trenger fred nå fra alle plagene, et par uker til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 17.49, Ju81 skrev:

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Termin samme dag som meg, gratulerer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal på tidlig ultralyd? Vi skal til fredag, er da 8+3. Er så spent! Håper alt står bra til!🤞

Har dere begynt å fortelle det til noen? Jeg har kun fortalt det til ei venninne, i tillegg til mannen selvsagt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag. usikker på termindato, men vet det er i midten/slutten av Oktober. Dette blir da mitt 4 barn 😅. Vi har en spennende tid i vente. Legetime neste tirsdag. Blir sikkert henvist til tidlig UL pga diabetes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, venternr4 skrev:

Testet positiv i dag. usikker på termindato, men vet det er i midten/slutten av Oktober. Dette blir da mitt 4 barn 😅. Vi har en spennende tid i vente. Legetime neste tirsdag. Blir sikkert henvist til tidlig UL pga diabetes. 

Gratulerer så mye med nummer fire på vei!🙂 hvor gamle er resten av barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Gratulerer så mye med nummer fire på vei!🙂 hvor gamle er resten av barna?

De er 10, 9 og 2 år 💜💙💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 17.49, Ju81 skrev:

Hei😉

Har foreløpig termin den 23 oktober. Har to jenter fra før før på straks 10 år og ei på 11 😊 foreløpig ingen store symptomer. Litt stikninger og ømme pupper. Pluss at jeg kunne sikkert sovet hele dagen 🙈😅 

Kun de beste er født 23.10 🤪💕

 

har foreløpig termin 19.10, så redd for å måtte dele bursdagen min.

Anonymkode: c67b9...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2019 den 22.22, Solskinnsbarn:) skrev:

Flere som skal på tidlig ultralyd? Vi skal til fredag, er da 8+3. Er så spent! Håper alt står bra til!🤞

Har dere begynt å fortelle det til noen? Jeg har kun fortalt det til ei venninne, i tillegg til mannen selvsagt😅

Var på første 5+3 og skal så igjen imorgen 7+2 :D har fortalt det til alle🙄

Anonymkode: c67b9...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var på første 5+3 og skal så igjen imorgen 7+2 :D har fortalt det til alle🙄

Anonymkode: c67b9...568

Spennende, lykke til! Hva er grunnen til at du skal igjen allerede? Sto alt bra sist?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var på første 5+3 og skal så igjen imorgen 7+2 :D har fortalt det til alle🙄

Anonymkode: c67b9...568

Kan man gå på ul allerede i 5+3? Kan de se hjerte slå da? 

Anonymkode: 902f1...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia💐 Når har dere tenkt å fortelle det til allmenheten?Jeg har ultralyd om 2 uker (privat), og er da i uke 13. Tenkte jeg skulle vente til etter ultralyden før alle får vite det😊Har liksom ikke klart å riste fra meg tanker som «tenk hvis». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Moonflower30 skrev:

Heia💐 Når har dere tenkt å fortelle det til allmenheten?Jeg har ultralyd om 2 uker (privat), og er da i uke 13. Tenkte jeg skulle vente til etter ultralyden før alle får vite det😊Har liksom ikke klart å riste fra meg tanker som «tenk hvis». 

Jeg vil på Ultralyd først for å forsikre meg at alt står bra til. Har diabetes så tenker jeg blir henvist til tidlig ultralyd når jeg skal til legen førstkommende tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte flytte tidlig UL timen pga sykdom, så tenker å vente med å fortelle det til noen flere til vi har vært der. Vil da være i uke 11, så hvis alt ser bra ut da føler jeg det begynner å bli greit å fortelle det til flere i familien og venner. Venter nok noen uker til (uke 13-14) før jeg sier noe på jobben. 

Hva tenker dere andre? 😊

 

Endret av Solskinnsbarn:)
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 11.08, Titti B skrev:

Hei, jeg har termin ca 1.oktober. 😀

Har fra før to barn på 4 og 6 år. 

Gratulerer med nummer tre på vei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23. oktober jeg også. :) Supersliten (sofaen er min beste venn for tida), så det er ganske tøft å få gjort noe på jobb, selv om jeg jobber på kontor. Har ikke lyst til å si noe der ennå. Eller litt småsvimmel og uvel innimellom, men ingen kvalme. :) 

Var på tidlig ultralyd på 7+4, og fikk se bankende hjerte med strålende tempo, antydning til armer og ben, plommesekk og til og med en liten rompevrikk som jeg fikk på video av. Det var helt uten tvil verdt pengene! Risikoen for å miste er visstnok veldig lav når man har sett bankende hjerte (med riktig hastighet) etter 8 fullgåtte uker, så det hjelp veldig på bekymringsnivået mitt (selv om jeg manglet noen dager på 8 uker). 

Jeg blir (frivillig) alenemamma og er i Oslo. Hvis noen andre er sånn omtrent i samme båt her inne, så er jeg gjerne med på en kopp te en dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 8+1 og vært på Ul og sett et bankende hjerte og alt stod bra til! Så lettet ❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ididi skrev:

Termin 23. oktober jeg også. :) Supersliten (sofaen er min beste venn for tida), så det er ganske tøft å få gjort noe på jobb, selv om jeg jobber på kontor. Har ikke lyst til å si noe der ennå. Eller litt småsvimmel og uvel innimellom, men ingen kvalme. :) 

Var på tidlig ultralyd på 7+4, og fikk se bankende hjerte med strålende tempo, antydning til armer og ben, plommesekk og til og med en liten rompevrikk som jeg fikk på video av. Det var helt uten tvil verdt pengene! Risikoen for å miste er visstnok veldig lav når man har sett bankende hjerte (med riktig hastighet) etter 8 fullgåtte uker, så det hjelp veldig på bekymringsnivået mitt (selv om jeg manglet noen dager på 8 uker). 

Jeg blir (frivillig) alenemamma og er i Oslo. Hvis noen andre er sånn omtrent i samme båt her inne, så er jeg gjerne med på en kopp te en dag. :) 

Gratulerer og velkommen i klubben! Så beroligende å ha sett at alt er vel på ultralyd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skravledokka89 skrev:

Jeg er i dag 8+1 og vært på Ul og sett et bankende hjerte og alt stod bra til! Så lettet ❤️❤️ 

Så bra at alt var vel! 🙂

Jeg skal på UL på torsdag, er veldig spent! Er da 11+2, håper alt står bra til så langt🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...