Gå til innhold

Oktober 2019 ❤


Solskinnsbarn:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet positivt på Torsdag. Fikk positiv digital på Fredag. I følge terminkalkulator er termin 6. Oktober ❤️

Er nervøs, mistet DES 2017 i uke 12 og en gang til i FEB i uke 5-6. Håper at alle gode ting er 3. 

Har du noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, håper det går veien for deg nå!!

Har hatt mensmurringer/ ligamentsmerter i to uker ca. Det har gått litt over i ømhetsfølelse/ at jeg kjenner at noe er anderledes i livmorområdet, hvis det gir mening. Derfor jeg var ganske sikker på at det var positiv test. Utover det blir jeg fortere sulten/ tom for energi. Ligamentsmertene kjente jeg igjen fordi dette er nummer tre. Har du noen symptomer så langt?

Har du barn fra før? Krysser fingerene for deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Å, håper det går veien for deg nå!!

Har hatt mensmurringer/ ligamentsmerter i to uker ca. Det har gått litt over i ømhetsfølelse/ at jeg kjenner at noe er anderledes i livmorområdet, hvis det gir mening. Derfor jeg var ganske sikker på at det var positiv test. Utover det blir jeg fortere sulten/ tom for energi. Ligamentsmertene kjente jeg igjen fordi dette er nummer tre. Har du noen symptomer så langt?

Har du barn fra før? Krysser fingerene for deg!! 

Er bare litt trøtt, småkvalm og har en del utflod 🙂 og har også litt stikkinger og "mensmurringer" . Har 1 barn fra før av på 12 år så dette blir en liten "attpåklatt" :) Er selv 30 år så dette barnet er hjertelig velkommen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pinnen skrev:

Er bare litt trøtt, småkvalm og har en del utflod 🙂 og har også litt stikkinger og "mensmurringer" . Har 1 barn fra før av på 12 år så dette blir en liten "attpåklatt" :) Er selv 30 år så dette barnet er hjertelig velkommen ❤️

Koselig med attpåklatt da! :) 

Mine blir 5 og 3 i år, så her er det full fart :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, taus90 skrev:

Termin 8/10 😊❤️

Gratulerer og velkommen i klubben!😊 mye symptomer så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk😊 gratulerer til deg óg:)

Nei, enn så lenge veldig få, en del utflod og trøttere enn vanlig.. Fikk kvalmen i uke 6 eller 7 forrige gang, så er litt forberedt på at den kommer:s Har du mange symptom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! 

Ikke mye symptomer her heller. Litt mer trøtt og sliten enn vanlig. I tillegg kan jeg ha ligamentsmerter innimellom, og også litt ubehag i bekkenet på kvelden hvis jeg har stått/ gått mye i løpet av dagen. Jeg har slitt med bekkenet i begge mine forrige svangerskap. Spent på hvor ille det kan bli denne gangen. 

Blir også fort sulten/ kjenner veldig på det hvis jeg ikke spiser jevnlig! Har vært kvalm i begge de forrige svangerskapene, men ikke spykvalm. Mer småuggen gjennom dagen, spesielt hvis jeg er sulten. Håper jeg kan vente litt til med å bli kvalm.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok😊

Ja når som du nevner det så har jeg også blitt fortere sulten.. ah, heldig;) Da jeg hadde kvalmen, så spydde jeg 24/7 i noen måneder🤢🤮 Men håper det går bedre denne gangen🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere også! ❤ gøy vi begynner å bli flere.

Hvordan er formen om dagen damer? Jeg er så trøtt om dagen! Men har heldigvis ikke merket noe til kvalme enda. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trøtt og sulten 😅 

Var på tidlig UL på Onsdag. Fikk se et bankende hjerte ❤️ Ble satt til 5+5, så jeg har i dag gått inn i min 7 uke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas! Deilig å få det bekreftet på ultralyd! 😊 tror nok jeg vil det også, i uke 9-10. Ålreit å se at det er liv før vi begynner å fortelle det til familien 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Termin 23 oktober ❤️🤰🏻 Min første . Skal på tidlig UL i uke 8! Håper alt går bra 🙏🏼

Endret av Skravledokka89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Skravledokka89 skrev:

 Termin 23 oktober ❤️🤰🏻 Min første . Skal på tidlig UL i uke 8! Håper alt går bra 🙏🏼

Gratulerer 🙂

Det skal jeg også. Håper på å se et bankende hjerte, da føles alt mye tryggere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Gratulerer 🙂

Det skal jeg også. Håper på å se et bankende hjerte, da føles alt mye tryggere 😊

Tusen takk. Gratulerer selv :) har du mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skravledokka89 skrev:

Tusen takk. Gratulerer selv :) har du mye symptomer?

Takk 🙂 jeg blir kvalm når blodsukkeret går ned, så må småspise mellom måltidene for å holde det i sjakk. Ellers har jeg litt ligamentstrekk og stikkinger innimellom. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Takk 🙂 jeg blir kvalm når blodsukkeret går ned, så må småspise mellom måltidene for å holde det i sjakk. Ellers har jeg litt ligamentstrekk og stikkinger innimellom. Hva med deg?

Halsbrann. Kvalm på morgen og noe i løpet av dagen og en del murringer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...