Gå til innhold

Eksen hans gjør meg sprø


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ekstremt dømmende og nedlatende er du i hvertfall

Anonymkode: 5a030...ac0

Sier du idet du dømmer og rakker ned på meg. Selvinnsikt! 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forsåvidt teressant å se at det er så mange som vil gå over lik for å pukke på retten sin, og at så mange mener noe om andre i samme sekund som de nekter dem å mene noe annet. Jeg har sagt at det er flere kjeler som koker her, blant annet ikke folk i dåpen til barnet mitt på grunn av egne, trivielle avtaler som eksen kommenterte med dårlig skjult skadefryd. Men alle vet at det er jeg som overreagerer, så det spiller neppe noen rolle. Lufta er for alle! Problemet ligger hos meg som ikke sier et vondt ord til dem. 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du bare venne deg til. Hadde ristet oppgitt på hue av om noen forsøkte diktere meg på vennekretsen. Ufarlig koseprat og "likes" på fb, kan umulig være viktig. Det som er viktig er at du forsøker å velge voksne menneskers vennekrets og det stiller deg i et dårlig lys og da særlig for nyfamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg konfronterer jo ingen, men jeg synes det er hensynsløst og innpåslitent. Kan legge til at vi har en liten baby, men hun liker og kommenterer ikke bilder av den, så hvis hun er så glad i svigermor burde hun jo kommentere det viktige i livet. Det blir som om vi ikke finnes. 

Anonymkode: cace1...283

Og hadde hun likt bildet av babyen hadde det vært galt også. Jo, du er sjalu på henne. Det er du som er problemet her. 

Anonymkode: 0cbe6...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, prekæs skrev:

Det kan du bare venne deg til. Hadde ristet oppgitt på hue av om noen forsøkte diktere meg på vennekretsen. Ufarlig koseprat og "likes" på fb, kan umulig være viktig. Det som er viktig er at du forsøker å velge voksne menneskers vennekrets og det stiller deg i et dårlig lys og da særlig for nyfamilien.

Diktere vennekretsen? Så hvis noen du er glad i har ETT ENESTE ømt punkt, så skal du bare trykke på det og trykke og le og du det burde ikke gjøre vondt. Mens de er gravide og i fødsel? Sånn må du gjerne leve, men det er ikke jeg som stilles i dårligst lys

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er forsåvidt teressant å se at det er så mange som vil gå over lik for å pukke på retten sin, og at så mange mener noe om andre i samme sekund som de nekter dem å mene noe annet. Jeg har sagt at det er flere kjeler som koker her, blant annet ikke folk i dåpen til barnet mitt på grunn av egne, trivielle avtaler som eksen kommenterte med dårlig skjult skadefryd. Men alle vet at det er jeg som overreagerer, så det spiller neppe noen rolle. Lufta er for alle! Problemet ligger hos meg som ikke sier et vondt ord til dem. 

Anonymkode: cace1...283

Det kan være at martyriumet ditt irriterer familien din like mye som det irriterer meg akkurat nå.

Du er dessverre ikke verdens navle. Du er ikke i sentrum for andre menneskers liv. Andre mennesker synes kanskje ikke at dåp er viktig, mens andre avtaler er det. En kommentar som "det var da synd at ikke Ole kunne komme i dåpen" er muligens ikke verken ondsinnet eller skjult skadefryd, det er kanskje bare en kommentar.

Du fremstiller deg selv som den stakkars urettferdig behandlede, snille, stille, imøtekommende, omsorgsfulle stakkaren som alle bare tramper på. Bli voksen!

Andre mennesker har sine egne liv, og de er neppe synderlig opptatt av å ikke trampe på dine tær i tide og utide, og jeg antar at det ikke faller dem inn ett eneste øyeblikk at du skulle ha noe som helst å si for deres SoMe. Det gjør dem ikke til dårlige mennesker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Diktere vennekretsen? Så hvis noen du er glad i har ETT ENESTE ømt punkt, så skal du bare trykke på det og trykke og le og du det burde ikke gjøre vondt. Mens de er gravide og i fødsel? Sånn må du gjerne leve, men det er ikke jeg som stilles i dårligst lys

Anonymkode: cace1...283

Jo, det er faktisk du som stiller deg selv i et dårlig lys. Hvis du formidler det samme til familien som du gjør her, så må de jo tro at du er hakke gal? 

Det er ikke normalt av voksne folk å legge så mye i kommentarer og likes på nettet, altså. 

At de ikke kom i barnet ditt sin dåp og at de har kontakt med eksen er valg de selv tar, og helt sikkert ikke for å gni (!!) eksen i ansiktet ditt. 

 

Anonymkode: 66efa...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, gale damen skrev:

Det kan være at martyriumet ditt irriterer familien din like mye som det irriterer meg akkurat nå.

Du er dessverre ikke verdens navle. Du er ikke i sentrum for andre menneskers liv. Andre mennesker synes kanskje ikke at dåp er viktig, mens andre avtaler er det. En kommentar som "det var da synd at ikke Ole kunne komme i dåpen" er muligens ikke verken ondsinnet eller skjult skadefryd, det er kanskje bare en kommentar.

Du fremstiller deg selv som den stakkars urettferdig behandlede, snille, stille, imøtekommende, omsorgsfulle stakkaren som alle bare tramper på. Bli voksen!

Andre mennesker har sine egne liv, og de er neppe synderlig opptatt av å ikke trampe på dine tær i tide og utide, og jeg antar at det ikke faller dem inn ett eneste øyeblikk at du skulle ha noe som helst å si for deres SoMe. Det gjør dem ikke til dårlige mennesker.

 

Det virker som om det er du som tar dette personlig, siden du angriper meg og mener at du kjenner meg på så spinkelt grunnlag. Alle har et ømt punkt, sikkert også du, og å skulle være borti og ikke ta hensyn er unødvendig 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som om det er du som tar dette personlig, siden du angriper meg og mener at du kjenner meg på så spinkelt grunnlag. Alle har et ømt punkt, sikkert også du, og å skulle være borti og ikke ta hensyn er unødvendig 

Anonymkode: cace1...283

Og det er klart at alle kan hoppe over familiens merkedager, men da blir det et hult forhold etter hvert. Hadde jeg sagt at da dropper jeg deres konfirmasjon ville jeg også fått beskjed om å bli voksen 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og det er klart at alle kan hoppe over familiens merkedager, men da blir det et hult forhold etter hvert. Hadde jeg sagt at da dropper jeg deres konfirmasjon ville jeg også fått beskjed om å bli voksen 

Anonymkode: cace1...283

Men da liker de deg ikke da. Jeg ser ingen annen grunn til denne forferdelige behandlingen av deg. 

Anonymkode: 66efa...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er forsåvidt teressant å se at det er så mange som vil gå over lik for å pukke på retten sin, og at så mange mener noe om andre i samme sekund som de nekter dem å mene noe annet. Jeg har sagt at det er flere kjeler som koker her, blant annet ikke folk i dåpen til barnet mitt på grunn av egne, trivielle avtaler som eksen kommenterte med dårlig skjult skadefryd. Men alle vet at det er jeg som overreagerer, så det spiller neppe noen rolle. Lufta er for alle! Problemet ligger hos meg som ikke sier et vondt ord til dem. 

Anonymkode: cace1...283

Oj! 

Bare ...oj! 

Spill kortene dine riktig nå, så er du skilt før året er omme. Dette er jo paranoia.

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle har et ømt punkt, sikkert også du, og å skulle være borti og ikke ta hensyn er unødvendig

Alle har nok det, en øm tå eller noe; som man ikke bør trå for hardt på. Men ditt ømme punkt er jo på størrelse med Russland. Og bør ikke kiles med et gresstrå en gang. 

Du stiller deg virkelig åpen for MYE smerte hvis du akter å gå rundt i verden som et åpent sår, altså, og ta inn hvert minste pust du kan oppfange på radaren ti mil unna...

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok mer din mann du er skuffet over, innerst inne. Hvorfor skaø det være mer rart av denne eldre damen å være sammen med en yngre gutt? Er det ikke like rart at din mann valgte henne? Du må slutte å lete etter svar på hvorfor og hvordan de valgte hverandre, det fører jo bare problemer med seg. 

Og kontakten på FB, ja beklager å måtte si det, men der er du bare rar. Du kan da virkelig ikke mene at de skal slutte å ha kontakt med denne eksen til sønnen/broren bare fordi han har gått videre. Du virker nesten litt paranoid, og på en måte besatt av dette med FB og hva familien liker og IKKE liker. De gjør liksom ting for at DU skal få det med deg? Altså, HVA???

Min bror er skilt, men jeg har fortsatt kontakt med eksen. Hab er gift på nytt og ville at jeg skulle slutte å ha kontakt med henne. Det kan han bare drite i, jeg har kontakt med hvem jeg vil. Det er IKKE JEG som skilte meg fra henne, jeg vil fortsatt ha samme kontakt med henne og han kan mene hva han vil! 

Anonymkode: ada75...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj! 

Bare ...oj! 

Spill kortene dine riktig nå, så er du skilt før året er omme. Dette er jo paranoia.

Anonymkode: 712ca...766

Alt du ikke forstår kan du bare definere son sinnslidelse, da. Blir nok endel diagnoser med tiden

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt du ikke forstår kan du bare definere son sinnslidelse, da. Blir nok endel diagnoser med tiden

Anonymkode: cace1...283

Det blir nok noen på deg, i alle fall, hvis du skal vandre rundt i verden med en oppfatning om at andres aktivitet på SoMe kun skjer for å plage deg. 

"The world revolves around me". Fins en diagnose på det også...

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det nok mer din mann du er skuffet over, innerst inne. Hvorfor skaø det være mer rart av denne eldre damen å være sammen med en yngre gutt? Er det ikke like rart at din mann valgte henne? Du må slutte å lete etter svar på hvorfor og hvordan de valgte hverandre, det fører jo bare problemer med seg. 

Og kontakten på FB, ja beklager å måtte si det, men der er du bare rar. Du kan da virkelig ikke mene at de skal slutte å ha kontakt med denne eksen til sønnen/broren bare fordi han har gått videre. Du virker nesten litt paranoid, og på en måte besatt av dette med FB og hva familien liker og IKKE liker. De gjør liksom ting for at DU skal få det med deg? Altså, HVA???

Min bror er skilt, men jeg har fortsatt kontakt med eksen. Hab er gift på nytt og ville at jeg skulle slutte å ha kontakt med henne. Det kan han bare drite i, jeg har kontakt med hvem jeg vil. Det er IKKE JEG som skilte meg fra henne, jeg vil fortsatt ha samme kontakt med henne og han kan mene hva han vil! 

Anonymkode: ada75...3c5

Nei, de gjør ikke ting for at jeg skal få det med meg. Hvis du hadde lest litt, og ikke bare tenkt på ditt eget, billige poeng om at ingen velger vennene dine for deg, ville du sett at jeg ikke er imot noen, og sier de er snille folk. Hadde de vært omgangsvenner og brydd seg om hverandre ville jeg måtte leve med det, og jeg er som sagt selv venner med den andre eksen hans. Poenget er at det ikke er verdt å såre noen de selv sier de er glad i, om så en urimelig svigerdatter, bare for å få flere likes fra noen de selv sier de alltid har kunnet styre seg for.

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min bror er skilt, men jeg har fortsatt kontakt med eksen. Hab er gift på nytt og ville at jeg skulle slutte å ha kontakt med henne. Det kan han bare drite i, jeg har kontakt med hvem jeg vil. Det er IKKE JEG som skilte meg fra henne, jeg vil fortsatt ha samme kontakt med henne og han kan mene hva han vil! 

Nei, nei, nei! Husk at da krenker du samtidig hans fremtidige kone 😜

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir nok noen på deg, i alle fall, hvis du skal vandre rundt i verden med en oppfatning om at andres aktivitet på SoMe kun skjer for å plage deg. 

"The world revolves around me". Fins en diagnose på det også...

Anonymkode: 712ca...766

Jeg klarer ikke lese hva folk skriver, så jeg kaller dem ting isteden og triumferer selvrettferdig. Det er din normalitet 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer ikke lese hva folk skriver, så jeg kaller dem ting isteden og triumferer selvrettferdig. Det er din normalitet 

Anonymkode: cace1...283

"Triumferer", faktisk. Ja, like mye som den eksen triumferer når hun kan ignorere babybildene av barnet deres. Hun godter seg sikkert hver gang hun unngår å klikke liker på noe. 

Denne tråden er en eneste lang rapport fra Bakvendtland, og den er i ferd med å bli ekte underholdning. Helt uten at du skjønner det sjøl, legger du hodet på blokka, og klager over at det gjør vondt å få det kappet av. 

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de gjør ikke ting for at jeg skal få det med meg. Hvis du hadde lest litt, og ikke bare tenkt på ditt eget, billige poeng om at ingen velger vennene dine for deg, ville du sett at jeg ikke er imot noen, og sier de er snille folk. Hadde de vært omgangsvenner og brydd seg om hverandre ville jeg måtte leve med det, og jeg er som sagt selv venner med den andre eksen hans. Poenget er at det ikke er verdt å såre noen de selv sier de er glad i, om så en urimelig svigerdatter, bare for å få flere likes fra noen de selv sier de alltid har kunnet styre seg for.

Anonymkode: cace1...283

Men HVA gjør de for at hun skal trykke liker på statusene sine da? Tagger de henne?

Anonymkode: 66efa...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

"Triumferer", faktisk. Ja, like mye som den eksen triumferer når hun kan ignorere babybildene av barnet deres. Hun godter seg sikkert hver gang hun unngår å klikke liker på noe. 

Denne tråden er en eneste lang rapport fra Bakvendtland, og den er i ferd med å bli ekte underholdning. Helt uten at du skjønner det sjøl, legger du hodet på blokka, og klager over at det gjør vondt å få det kappet av. 

Anonymkode: 712ca...766

Istedenfor å være så selvgod kan du forklare hvorfor det er så om å gjøre å ha kontakt med uviktige folk 

Anonymkode: cace1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men HVA gjør de for at hun skal trykke liker på statusene sine da? Tagger de henne?

Anonymkode: 66efa...533

Du må lese starten. Mannen til HI krevde at de skulle kutte henne ut, og det gjorde de ikke. For en frekkhet! 

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Istedenfor å være så selvgod kan du forklare hvorfor det er så om å gjøre å ha kontakt med uviktige folk 

Anonymkode: cace1...283

Hun er ikke uviktig for dem! Og det ser ikke ut til at hun er så uviktig for deg heller siden du legger deg så borti likes og andre ting på Facebook. Jeg er venn med mine ex-svigerforeldre, og ikke bare på SoMe, men vi treffes. De bor forøvrig i England, så jeg reiser for å besøke dem. Min ex derimot treffer jeg aldri, men har han på Facebook.  Min nye kjæreste må kunne forstå det. 

Anonymkode: de0b8...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Istedenfor å være så selvgod kan du forklare hvorfor det er så om å gjøre å ha kontakt med uviktige folk 

Anonymkode: cace1...283

Kanskje den personen ikke er så uviktig som du tror? Kanskje de bare sier det til deg, fordi de har oppfattet at du er sjalu? Kanskje de forholder seg til FB slik jeg gjør: som en rimelig overflatisk kanal der man viser fram bakverk og solnedganger til pluss minus femtenhundre mennesker? Mens du, derimot, behandler FB som en syklubb av nære venner og spesielt interesserte?

Det er ikke deres problem at du oppfatter ting på en gitt måte. Det er kun problematisk hvis intensjonen var ond, og det var den ikke. Men du syns det er dårlig gjort at de ikke blokkerer henne av hensyn til deg. Det er en logikk de færreste deler. 

Men som sagt - fortsett sånn, og du biter deg ut med atskillig flere. Og setter mannen din i et umulig krysspress, selv om han faktisk er lojal.

Anonymkode: 712ca...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de gjør ikke ting for at jeg skal få det med meg. Hvis du hadde lest litt, og ikke bare tenkt på ditt eget, billige poeng om at ingen velger vennene dine for deg, ville du sett at jeg ikke er imot noen, og sier de er snille folk. Hadde de vært omgangsvenner og brydd seg om hverandre ville jeg måtte leve med det, og jeg er som sagt selv venner med den andre eksen hans. Poenget er at det ikke er verdt å såre noen de selv sier de er glad i, om så en urimelig svigerdatter, bare for å få flere likes fra noen de selv sier de alltid har kunnet styre seg for.

Anonymkode: cace1...283

Men herre min, ser du ikke hvordan du kamuflerer dine egne ord, med «de er egentlig snille folk» MEEEN de gjør likevel noe for å såre deg? Dette handler da ikke om DEG! Slutt å tro at verden snurrer rundt kun for deg! Hva vet du om hvor mye de bryr seg om hverandre? Kanskje de bryr seg mer en du vet da. Men de unlatter å si det til deg nettopp forsdi de ikke vil såre deg? Hvordan skal de være omgangsvenner hvis de bor så langt fra hverandre? Det er jo nettopp det mange bruker sosiale medier til, nettopp til å holde kontakt på tross av avstand. Eller vent, det var kanskje et billig poeng? 

Tror det er du som bør lese det folk skriver til deg her, og ikke tenke på å forsvare deg hele tiden, med dine «dyrebare poeng». 

Anonymkode: ada75...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...