Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Anonyme1990

Anbefalte innlegg

12 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Fått mensen enda da? 

Jeg fikk mensen jeg ja... så får prøve igjen neste måned 😊 hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Jeg fikk mensen jeg ja... så får prøve igjen neste måned 😊 hvordan går det med deg? 

Hei, uff jeg har selv fått beskjed om at jeg ikke er gravid fra blodprøve.

Så tror jeg må ha mistet i blødningene, kan ikke tro at jeg ikke har et gravid når såå mange tester ble positive. Men tror jeg skal bestille et nytt merke altså. Og neste gang vil jeg heller få blodprøve ganske raskt, for jeg synes det er håpløst med de testene som viser positivt og så vet man ikke hva det betyr og så er det ikke det likevel.. 

MEN tror dette er et bra tegn uansett at mensen var så lenge forsinket og positive tester. Betyr nok at jeg kan bli gravid senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Hei, uff jeg har selv fått beskjed om at jeg ikke er gravid fra blodprøve.

Så tror jeg må ha mistet i blødningene, kan ikke tro at jeg ikke har et gravid når såå mange tester ble positive. Men tror jeg skal bestille et nytt merke altså. Og neste gang vil jeg heller få blodprøve ganske raskt, for jeg synes det er håpløst med de testene som viser positivt og så vet man ikke hva det betyr og så er det ikke det likevel.. 

MEN tror dette er et bra tegn uansett at mensen var så lenge forsinket og positive tester. Betyr nok at jeg kan bli gravid senere :)

Ja jeg har troa på at vi kan bli gravide snart!! Ja det er litt rart at testene ble positive, gjorde det mer skuffende enn det trengte. Men en dag så er det vår tur 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Ja jeg har troa på at vi kan bli gravide snart!! Ja det er litt rart at testene ble positive, gjorde det mer skuffende enn det trengte. Men en dag så er det vår tur 😁

Ja enig!!!! Takk for støttende ord! 🙂 😊 🌹💕 vi kan melde oss inn i en ikm gruppe du vet det? Må finne en snart. :) hadde så høy temperatur i dag foresten, . Kanskje jeg har eggløsning allerede. Da er det bare å baby dance mer 😊 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Ja enig!!!! Takk for støttende ord! 🙂 😊 🌹💕 vi kan melde oss inn i en ikm gruppe du vet det? Må finne en snart. :) hadde så høy temperatur i dag foresten, . Kanskje jeg har eggløsning allerede. Da er det bare å baby dance mer 😊 ;)

Ikm gruppe? Har aldri hørt om det. Hehe ja er bare å fortsette å prøve 😁😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 5.2.2019 den 21.07, Anonyme1990 skrev:

Ikm gruppe? Har aldri hørt om det. Hehe ja er bare å fortsette å prøve 😁😊

Hei beklager sent svar. Ja det er sånn gruppe som er om "ikm uke det og det" du kan finne her inne :) så møter du andre i samme fase som deg selv :) ikm betyr "ikke kommende mensen". Morsomt nok. :)

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei dere:) Hvordan gjør dere det med uringlass når dere tester så hyppig? kjøper dere nytt glass hver gang til strimlene? Så lurer jeg på hvordan dere temper? :)

Anonymkode: f7ab2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2019 den 1.17, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei beklager sent svar. Ja det er sånn gruppe som er om "ikm uke det og det" du kan finne her inne :) så møter du andre i samme fase som deg selv :) ikm betyr "ikke kommende mensen". Morsomt nok. :)

IKM betyr Innkommende menstruasjon ;)

Anonymkode: f7ab2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei dere:) Hvordan gjør dere det med uringlass når dere tester så hyppig? kjøper dere nytt glass hver gang til strimlene? Så lurer jeg på hvordan dere temper? :)

Anonymkode: f7ab2...03e

Trenger ikke bruke uringlass, tiss i en engangskopp, papp eller plast. Mye enklere også enn i disse smale uringlassene.
(jeg temper ikke, så kan ikke svare på det)

Anonymkode: c108d...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke bruke uringlass, tiss i en engangskopp, papp eller plast. Mye enklere også enn i disse smale uringlassene.
(jeg temper ikke, så kan ikke svare på det)

Anonymkode: c108d...138

Lurt :) Takk 

Anonymkode: f7ab2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke bruke uringlass, tiss i en engangskopp, papp eller plast. Mye enklere også enn i disse smale uringlassene.
(jeg temper ikke, så kan ikke svare på det)

Anonymkode: c108d...138

Jeg bruker uringlass. Tømmer og skylder mellom hver gang😊

Anonymkode: bc1b5...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Anonym bruker said:

IKM betyr Innkommende menstruasjon ;)

Anonymkode: f7ab2...03e

Hei. Da har det endelig klaffet. Fikk positiv resultat etter ca 10 sek!!! Kan nesten ikke skjønne det!!!!  Helt utrolig.   Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Anonyme1990 skrev:

Hei. Da har det endelig klaffet. Fikk positiv resultat etter ca 10 sek!!! Kan nesten ikke skjønne det!!!!  Helt utrolig.   Hvordan går det med deg? 

Jeg har ikke fått IKM, men hadde småblødninger. Litt usikker på om jeg fikk EL sist etter uttak av spiral. Så tenker jeg bare må prøve på nytt og tempe/teste etter EL. Gratulerer så mye til deg:)😍

Anonymkode: f7ab2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har ikke fått IKM, men hadde småblødninger. Litt usikker på om jeg fikk EL sist etter uttak av spiral. Så tenker jeg bare må prøve på nytt og tempe/teste etter EL. Gratulerer så mye til deg:)😍

Anonymkode: f7ab2...03e

Masse lykke til med prøvingen, det kommer til å gå din vei etterhvert, det har jeg troa på 😍 og tusen takk😍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Masse lykke til med prøvingen, det kommer til å gå din vei etterhvert, det har jeg troa på 😍 og tusen takk😍😁

Tusen takk for det😍

Anonymkode: f7ab2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...