Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Anonyme1990

Anbefalte innlegg

Heisann. Tok en test i går, satt å så på den i ca 5 min men fikk hverken positivt eller negativt svar, så la den bare fra meg. Klarte ikke lå vær å se på den noen timer senere (vet man ikke skal det hehe) og da viste den veldig svakt rosa linje. Er det falskt positiv? Muligens skygge strek? Kan jeg være gravid? Testet litt tidlig 4 daher før IKM. Skal ta en ny om noen dager tenker jeg. Legger ved et bilde. 

20190127_154815.jpg

Endret av Anonyme1990
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du skal ta en ny for sikkerhets skyld. Som du skriver selv så skal en jo ikke stole helt på en test flere timer etterpå 

Anonymkode: 1d86f...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonyme1990 skrev:

Tenker å ta en ny en ved IKM. 

Hei, hvordan gikk det? Vi er kanskje i samme båt 🙂 jeg tok denne i går og den så positiv ut. Mensen er også fem til tre dager 3-9 dager forsinket (har hatt sykler som har vart alt fra 29 til 35 dager. Har track et med Fertility friend). Jeg begynte å ta vitex i August ca tror derfor syklusene og luteal fasene mine er forskjellige på grunn av at vitex har gjort at jeg har lang nok lutealfase. Anbefalet vitax varmt!!

Uansett, fikk denne testen i går og synes den ser veldig positiv ut og koblet med at jeg aldri har mistet mensen så lenge før så tar jeg det som er positivt tegn. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter før så håper dette sitter!! 💗 

 

Håper det gikk bra med deg også?

Har termin mellom 3-7 Oktober etter mine beregninger, men har ikke funnet noen oktober termin grupper enda. 

Tips meg dere der ut om dere vet om noen. Er så glad og spent :) håper spiren holder!!! Hva tror dere, positiv test? Den ser mye sterkere ut og ikke minst rosa. Streken kom opp innen tida og mannen min så streken også 😀

 

 

 

 

IMG_20190128_162418.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonyme1990 skrev:

Tenker å ta en ny en ved IKM. 

P. S når har du IKM? 😊 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Hei, hvordan gikk det? Vi er kanskje i samme båt 🙂 jeg tok denne i går og den så positiv ut. Mensen er også fem til tre dager 3-9 dager forsinket (har hatt sykler som har vart alt fra 29 til 35 dager. Har track et med Fertility friend). Jeg begynte å ta vitex i August ca tror derfor syklusene og luteal fasene mine er forskjellige på grunn av at vitex har gjort at jeg har lang nok lutealfase. Anbefalet vitax varmt!!

Uansett, fikk denne testen i går og synes den ser veldig positiv ut og koblet med at jeg aldri har mistet mensen så lenge før så tar jeg det som er positivt tegn. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter før så håper dette sitter!! 💗 

 

Håper det gikk bra med deg også?

Har termin mellom 3-7 Oktober etter mine beregninger, men har ikke funnet noen oktober termin grupper enda. 

Tips meg dere der ut om dere vet om noen. Er så glad og spent :) håper spiren holder!!! Hva tror dere, positiv test? Den ser mye sterkere ut og ikke minst rosa. Streken kom opp innen tida og mannen min så streken også 😀

 

 

 

 

IMG_20190128_162418.jpg

Så spennende, så lenge mensen også er forsinket så høres det veldig lovende ut for deg 😊Krysser fingrene for oss begge 😊 det er så spennende klarer nesten ikke vente! Jeg har ikke tatt noen ny test enda, IKM er på onsdag 30 januar. Så må smøre meg med litt tålmodighet (vanskelig) 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Hei, hvordan gikk det? Vi er kanskje i samme båt 🙂 jeg tok denne i går og den så positiv ut. Mensen er også fem til tre dager 3-9 dager forsinket (har hatt sykler som har vart alt fra 29 til 35 dager. Har track et med Fertility friend). Jeg begynte å ta vitex i August ca tror derfor syklusene og luteal fasene mine er forskjellige på grunn av at vitex har gjort at jeg har lang nok lutealfase. Anbefalet vitax varmt!!

Uansett, fikk denne testen i går og synes den ser veldig positiv ut og koblet med at jeg aldri har mistet mensen så lenge før så tar jeg det som er positivt tegn. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter før så håper dette sitter!! 💗 

 

Håper det gikk bra med deg også?

Har termin mellom 3-7 Oktober etter mine beregninger, men har ikke funnet noen oktober termin grupper enda. 

Tips meg dere der ut om dere vet om noen. Er så glad og spent :) håper spiren holder!!! Hva tror dere, positiv test? Den ser mye sterkere ut og ikke minst rosa. Streken kom opp innen tida og mannen min så streken også 😀

 

 

 

 

IMG_20190128_162418.jpg

 

26 minutes ago, Anonyme1990 said:

Så spennende, så lenge mensen også er forsinket så høres det veldig lovende ut for deg 😊Krysser fingrene for oss begge 😊 det er så spennende klarer nesten ikke vente! Jeg har ikke tatt noen ny test enda, IKM er på onsdag 30 januar. Så må smøre meg med litt tålmodighet (vanskelig) 🤣

Har du noen graviditets tegn du har merket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Så spennende, så lenge mensen også er forsinket så høres det veldig lovende ut for deg 😊Krysser fingrene for oss begge 😊 det er så spennende klarer nesten ikke vente! Jeg har ikke tatt noen ny test enda, IKM er på onsdag 30 januar. Så må smøre meg med litt tålmodighet (vanskelig) 🤣

Hei, ja skjønner.. Testen din er vmjo veldig tydelig også da, så tror det er store sjanser for deg også. Appen fertility friend sier man kan teste dagen før ikm, så da kan du kanskje teste i dag. 😜 Men skjønner du vil vente lenge nok, om du ikke har så mange tester. 

Kan anbefale å kjøpe one step mid stream tester billig via ebay fra fertility plan. De testene koster mindre enn 10 kr stk og er sikre og bra :)

Krysser fingre for oss!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonyme1990 skrev:

 

Har du noen graviditets tegn du har merket? 

Angående symptomer har jeg hatt stikninger i lysken som visstnok er vanlig, og i går kom en dråpe brunrosa utflod. Og i dag mer brun og lyse rose utflod, men ikke mye. Så da blir man selvfølgelig litt redd, men håper det ikke er et dårlig tegn. Har lest det er vanlig. Men fra uke 5 er det tryggere at babyen blir der, så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og være forberedt på det verste. Klarer ikke slippe jubelen helt løs enda.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Hei, ja skjønner.. Testen din er vmjo veldig tydelig også da, så tror det er store sjanser for deg også. Appen fertility friend sier man kan teste dagen før ikm, så da kan du kanskje teste i dag. 😜 Men skjønner du vil vente lenge nok, om du ikke har så mange tester. 

Kan anbefale å kjøpe one step mid stream tester billig via ebay fra fertility plan. De testene koster mindre enn 10 kr stk og er sikre og bra :)

Krysser fingre for oss!! 

 

 

Fingrene krysset ja 🤞🤞 okei, takk for tipset. Kan ta og bestille derifra ett par, då har man liggende hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Angående symptomer har jeg hatt stikninger i lysken som visstnok er vanlig, og i går kom en dråpe brunrosa utflod. Og i dag mer brun og lyse rose utflod, men ikke mye. Så da blir man selvfølgelig litt redd, men håper det ikke er et dårlig tegn. Har lest det er vanlig. Men fra uke 5 er det tryggere at babyen blir der, så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og være forberedt på det verste. Klarer ikke slippe jubelen helt løs enda.. 

Det høres ut som lovende tegn, spesielt med tanke på at du allerede er forsinket også. Har hatt litt murringer nederst i ryggen, men mulig det er for tidlig å skulle kjenne tegn for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, Anonyme1990 said:

Det høres ut som lovende tegn, spesielt med tanke på at du allerede er forsinket også. Har hatt litt murringer nederst i ryggen, men mulig det er for tidlig å skulle kjenne tegn for min del. 

Ellers så har jeg vært kvalm, noe som fikk meg til å ta test i første omgang. Nå har jeg begynt å bli veldig emosjonell, men det kan være pms også, så Nå venter jeg ett par dager videre åser om mensen kommer. Skal komme idag, satser på at den melder avvik hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonyme1990 skrev:

Ellers så har jeg vært kvalm, noe som fikk meg til å ta test i første omgang. Nå har jeg begynt å bli veldig emosjonell, men det kan være pms også, så Nå venter jeg ett par dager videre åser om mensen kommer. Skal komme idag, satser på at den melder avvik hehe 

Ja det er spennende tider nå. Håper det ordner seg men jeg har hatt litt blod på papiret nå så er usikker. Har foresten lest at de testene jeg har bestilt vider svake streker lenge for noen og det er min erfaring også. Så jeg skal kjøpe meg en annen type i dag tror jeg, bite tennene sammen og ta meg råd til det.. Uff for spennende. 

Er forberedt på begge deler. Men virker som kroppen min venner seg mer og mer til å bli gravid siden det har gått fra 0 fått positiv test rett før mensen til nå å h uteblitt mensen i fem dager og positive tester. Jeg har lest at kroppen blir mer klar for et embryo jo mer det har skjedd tidligere. Så om det ikke går hele veien denne gangen får jeg håpe det går snart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P. S men har lest de testene er riktige selv om de kan være svake så vil likevel anbefale de. Det er altså one step mid stream pregnancy test jeg mener. De er bedre enn one step strips synes jeg i alle fall, som viser veldig svake streker for min del. 👍 Det er bra å ha mange liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

P. S men har lest de testene er riktige selv om de kan være svake så vil likevel anbefale de. Det er altså one step mid stream pregnancy test jeg mener. De er bedre enn one step strips synes jeg i alle fall, som viser veldig svake streker for min del. 👍 Det er bra å ha mange liggende :)

Vi får holde hverandre oppdater på hvordan det går videre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Vi får holde hverandre oppdater på hvordan det går videre 😁

Ja det får vi, spennende tider. Jeg hadde nok en positiv test rundt lunsj tider, men har også noe blod på papiret (men myeee mindre enn mensen) så jeg tenker stø er mulig nå 🤔🙄😏🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Ja det får vi, spennende tider. Jeg hadde nok en positiv test rundt lunsj tider, men har også noe blod på papiret (men myeee mindre enn mensen) så jeg tenker stø er mulig nå 🤔🙄😏🤔

Kult.  Det tror jeg og 😊    mensen er ikke kommet enda, har murringer nederst i ryggen og i lysken. Litt bekymra for at det er mensen, men har aldri hatt murringer nederst i ryggen før eller i lysken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonyme1990 skrev:

Kult.  Det tror jeg og 😊    mensen er ikke kommet enda, har murringer nederst i ryggen og i lysken. Litt bekymra for at det er mensen, men har aldri hatt murringer nederst i ryggen før eller i lysken. 

Stilig, ja det var virkelig tydelig at det er på siden av hoften, i lysken, for meg også. Og der pleier jeg ikke kjenne noe. Fikk en ganske sterk test i stad og. Har du tatt ny test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Stilig, ja det var virkelig tydelig at det er på siden av hoften, i lysken, for meg også. Og der pleier jeg ikke kjenne noe. Fikk en ganske sterk test i stad og. Har du tatt ny test? 

😁. Jeg tenker å vente ut denne uka, om det fortsatt ikke har kommet mensen så tar jeg en test på mandag!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonyme1990 skrev:

😁. Jeg tenker å vente ut denne uka, om det fortsatt ikke har kommet mensen så tar jeg en test på mandag!! 

Skjønner, ingen mensen enda. Så bra. Lykke til!! 🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Førstegangsprøvendejuni18 said:

Skjønner, ingen mensen enda. Så bra. Lykke til!! 🤞🙏

Takk takk 🙂 vanskelig å vente til mandag haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for meldingen(e) 💕 Morfar døde nylig så akkurat nå har jeg hatt det litt så som så. Men har tatt fokus bort fra dette noen dager. Jeg har fortsatt positive taster men noen er litt svakere så er så usikker. Der som taler for er derimot fortsatt ganske høy temp (36.77) og altså fortsatt positive tester. Og at blødninger har gitt seg. Men tok en blodprøve på fredag og venter spent på resultatet!! Tror det kommer mandag. Så det er vi to om å få mer svar på mandag :):)Føler det kan gå begge veier... He blitt skuffet før så tør ikke håpe så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 16.39, Anonyme1990 skrev:

Takk takk 🙂 vanskelig å vente til mandag haha 

Fått mensen enda da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...