Gå til innhold

Sexlyst, trenger ikke sex..


Zzss

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år, ung og frisk jente. Trener og holder meg i form, har et godt forhold til kjæresten. Men en ting ødelegger. SEX. 

Mangel på sexlyst, eller en følelse at man ikke har behov for det. Jeg har aldri følt et behov for å ha sex. Ja det er godt, men samtidig det er bare en greie i livet som folk forventet at man skal ha.

uansett om jeg et singel eller ei, føler jeg ikke har behov for sex. Vil bare ha en partner, ha det koselig, ligge inntil og føle nærheten. Det som betyr noe for meg. 

Men i dette samfunnet virker en slik følelse som unormalt. Jeg kan pule for å få unge liksom, kanskje en sjelden gang fordi det frister. 

 

Uansett hvor deilige, sexy og tiltrekkende en fyr kan være.. så vil jeg i det lange løp sitte med den samme følelsen. Dette vil ødelegge forhold på forhold. Guttene jeg er sammen med føler de ikke er bra nok fordi jeg ikke trenger sex.. 

er det helt feil å føle det slik? Vurderer å være singel resten av livet fordi dette er noe alle gutter klager på. Alle menn ønsker sex.. 

kunne det ikke bare vært en fyr der ute som følte det samme.. problem fiksa! 

 

 

Endret av Zzss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner til det motsatte at jeg har for stor sexdrive.... Og sånn jeg opplever det så er det ikke stress om den andre ikke vil. Har jo hender til å løse det med :) tenker det er viktig å ikke bli for beskymret da dette kan gjøre deg voldsomt bevisst og trekke deg litt ned. Men finst nok mange som ikke trenger sex. Jeg har vertfall møtt flere av den typen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemene kommer ofte etter en stund inn i et forhold, ingen forstår at jeg ikke kan ønske å ha sex. 

Så blir det krangling ut av det, gutta tror jeg ikke synes de er attraktive eller at de ikke tilfredsstiller meg, ingen som forstår at dette bare handler om at jeg ikke har det behovet. 

Frustrerende, og jeg får liksom ikke gjort noe med situasjonen. Slitsomt at ingen bare kan tro på meg, eller skjønne at det er sånn jeg er.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...