Gå til innhold

Dårlig eggkvalitet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Spør for ei venninne. Hun har hatt 2 forsøk med ivf nå, siste gang brukte de icsi. Første runde resulterte i 3 egg, hvor ett ble befruktet og satt inn. Ikke gravid.

Andre runde fikk hun ut 19 egg, 6 ble befruktet, men stoppet å utvikle seg på dag 4. De fikk 1 egg på frys og ingen innsett denne runden. 

Hun er selvsagt veldig fortvilet og mistenker selv dårlig eggkvalitet. Hun har spurt klinikken om dette, men ikke fått noe svar. Utover dette finner de ingenting galt hos hverken henne eller mannen hennes. 

Så.. hvordan tester man/finner man ut at det er dårlig kvalitet på eggene? Jeg syns jo det er rart at de ikke evt vil utrede mer dersom det er mistanke om dårlig kvalitet, og at de ikke kan svare henne på dette🙄🤔

Anonymkode: b444e...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!!!

Klinikken må svare om at egg har god kvalitet eller ikke...Hvilket sykehus???

Jeg stoler på ikke klinikker i forhold til ivf- behandling, dessverre....:( Derfor fikk jeg ivf- behandling i utlandet. Første førsøk....Det var 4 egg ut, 2 befruktet, kun 1 satte inn for 10 dager siden... Viktigste at jeg ble alltid informert.... Jeg spurte alt og fikk alltid svar fra dem....Nå venter jeg på lørdag for sjekk beta- hcg🙏🙏

Håper jeg kan bli gravid ved første førsøk🙏

 

Anonymkode: 849dd...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...