Gå til innhold

Hva synst dere om min kropp?? 🙄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære, deg ❤️

Du har født fire barn. Kroppen din har laget fire mennesker. Det er en bragd! Vær stolt. Bær dine tigerstriper  med hevet hode. Gled deg over dine deilige små. Elsk deg selv!

Klem,

MTN

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen kilo for mye. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener du er stygg? Mener du at ekstra kilo automatisk betyr at man er stygg?

Hvorfor sier du at du blir kvalm av din egen kropp? Hvorfor snakker du deg selv ned?

Du må nesten bestemme deg for hvordan du vil tenke. Du kan velge å bryte deg selv ned, eller bygge deg selv opp. 

Jeg vet hva jeg ville valgt. 

Anonymkode: b1602...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott timeglassfigur. Litt sol på kroppen og noen penere truser, så er du smashing 😊

Anonymkode: eebfe...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har noen kilo for mye. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener du er stygg? Mener du at ekstra kilo automatisk betyr at man er stygg?

Hvorfor sier du at du blir kvalm av din egen kropp? Hvorfor snakker du deg selv ned?

Du må nesten bestemme deg for hvordan du vil tenke. Du kan velge å bryte deg selv ned, eller bygge deg selv opp. 

Jeg vet hva jeg ville valgt. 

Anonymkode: b1602...c58

Ja jeg synst jeg er ekkel og se på av ulike grunner. Henge mage og ekkel rumpe. Skal slanke meg. Er vanskelig og tenke seg selv oppnår jeg vet jeg aldri kan oppnå en fin, slank kropp som man ser i blad eller på TV. 

Hi

Anonymkode: 69580...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flott timeglassfigur. Litt sol på kroppen og noen penere truser, så er du smashing 😊

Anonymkode: eebfe...659

Har penere truser men hjelper lite, blir heller ikke brun. 

Anonymkode: 69580...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg synst jeg er ekkel og se på av ulike grunner. Henge mage og ekkel rumpe. Skal slanke meg. Er vanskelig og tenke seg selv oppnår jeg vet jeg aldri kan oppnå en fin, slank kropp som man ser i blad eller på TV. 

Hi

Anonymkode: 69580...d09

Da har du valgt å bryte deg selv ned. Vanskelig for oss å gi deg noen råd da. Hvis du vil trives bedre med deg selv er det hodet du bør begynne med, ikke kiloene. 

Anonymkode: b1602...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva andre syns. Alle er vi mennesker og har verdi i oss selv for det. Ikke på grunn av hvordan vi ser ut. Du har en vakker, velfungerende kropp som har produsert fire mennesker. Herrefred! Vær fornøyd! 😄 

Du er du og du duger 🤪

Anonymkode: afb40...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Kjære, deg ❤️

Du har født fire barn. Kroppen din har laget fire mennesker. Det er en bragd! Vær stolt. Bær dine tigerstriper  med hevet hode. Gled deg over dine deilige små. Elsk deg selv!

Klem,

MTN

 

Skulle ønske det var så enkelt😭 tigerstripene mine er det minste problemet egentlig. 

Hi

Anonymkode: 69580...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre om sånt på anonyme internett er som å kose med ville tigre...det går ikke bra

Anonymkode: 7e49b...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser slapp ut i huden og noen kilo for mye, men det viktigste er hva som bor inni deg og det kan godt hende du har et mer næringsrikt kosthold enn den sylslanke nabodama du di bare for å ta ett eksempel. 

Hvis du føler deg så dårlig i egen kropp bør du kanskje oppsøke en PT for treningstips? 

Anonymkode: 3d572...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se at du har en fin fasong. Med riktig kosthold og litt trening. Trenger ikke å trene deg fordærva. Du kan også fint trene hjemme. Så får du garantert kroppen du vil ha. Men du må nok jobbe med selvtilliten din for det kan være du aldri blir helt fornøyd med deg selv uansett å hvor mange kg du går ned. Men du må ikke slutte å tenke at du har født FIRE unger. Tenk på de med de "perfekte" kroppene viss de skulle født 4 unger, mange der som vil få noen kg mer da ja. Og det er faktisk helt normalt. Og ja du har fin kropp. Det er ingenting der som gjør meg kvalm hvertfall. :)

Anonymkode: 8ea6f...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig fin figur har du og fin, glatt hud. Litt ekstra kilo her og der, men med litt justeringer i kostholdet og kanskje litt egentid i form av trening så vil du nok snart få tilbake en kropp du kan trives i.

Anonymkode: 251c0...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at den kroppen skal få lov til å bety så mye... Er du flink med barna? Gir dem gode verdier? En god kone? Dyktig arbeidstaker? Hyggelig nabo? 

Anonymkode: a1847...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flott timeglassfigur. Litt sol på kroppen og noen penere truser, så er du smashing 😊

Anonymkode: eebfe...659

Dette. 

Jeg har født tre og ser omtrent sånn ut jeg også, men min elsker snakker bare om hvor fantastisk deilig jeg ser ut...

Anonymkode: 0f632...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den trusa var stygg og den var ikke snill mot rompa di!

Stram opp kroppen :) trening kan være ganske godt psykisk. Ikke sammenlign deg med andre jeg syntes forsåvidt ikke slanking kanskje er nødvendig ? Men oppstramming kan kanskje hjelpe deg en hel del.. Lurt å bli med på typ: Zumba,spinning etc til du kommer ordentlig i trening med andre :) er veldig tøft alene !

Anonymkode: 255f1...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig og har en fin fasong, noe som ikke er alle forundt, timeglassfigur og bryster i fin størrelse. Skal ikke mange justeringer til for å få den perfekte kroppen, men den du har er mer enn bra nok. Heller den kroppen enn en som er alt for tynn og uten former. Men måten du tenker om deg selv er bekyringsfull. Du burde ikke henge deg opp i alt som ikke er perfekt, men se på hva som faktisk er bra. Og hvordan tror du at andre ser ut uten klær? 

Anonymkode: 10399...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at min kropp er styggere. Jeg har enormt mageheng. Hadde ikke snudd meg etter deg to ganger på stranda, ta det som en kompliment 

Anonymkode: f876f...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du er helt normal !!! Se rundt deg, dei fleste har mamma kropper. Du har født mange flotte barn. Få på deg klær som passer timeglass fasong, og nyt kroppen din!

vet du at timeglass er den mest attraktive dame kroppen som finst? Er ikke mange igjen med den fasongen nå til dags🥰🥰

Anonymkode: fc26a...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å spørre om sånt på anonyme internett er som å kose med ville tigre...det går ikke bra

Anonymkode: 7e49b...940

Tigrene var jo bare pusekatter denne gangen, da

Anonymkode: 0f632...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg synst jeg er ekkel og se på av ulike grunner. Henge mage og ekkel rumpe. Skal slanke meg. Er vanskelig og tenke seg selv oppnår jeg vet jeg aldri kan oppnå en fin, slank kropp som man ser i blad eller på TV. 

Hi

Anonymkode: 69580...d09

Jeg veier for mye, men jeg går da ikke rundt å omtaler meg selv som ekkel og stygg av den grunn. Du må nok legge om tankegangen din, det hjelper jo ikke å slanke seg når du går rundt og tenker slik om deg selv. Så i stedet for å sitte her inne og slenge dritt om deg selv, så finn noe annet å bruke tiden din på!

Anonymkode: f6444...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...