Gå til innhold

Ropstad ny barne- og likestillingsminister - feil på alle måter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-gjore-linda-helleland-arbeidsledig-ropstad-hoyaktuell-som-ny-likestillingsminister/70678960

Hva skjer a?! Erna desperat etter makt eller.., En mannlig Krf er som vil innskrenkre kvinners rett til selvbestemt abort som LIKESTILLINGSMINISTER! You must be fucking kidding me!! 

Anonymkode: c5dbd...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vilt. Og skremmende. Og provoserende! Erna er skikkelig på ville veier.....🤨

Anonymkode: 97e12...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig idiotisk, men sånn går det når man er maktsyk etter å få det som man vil. Her kommer den sanne siden hennes frem

Anonymkode: e9e4b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-gjore-linda-helleland-arbeidsledig-ropstad-hoyaktuell-som-ny-likestillingsminister/70678960

Hva skjer a?! Erna desperat etter makt eller.., En mannlig Krf er som vil innskrenkre kvinners rett til selvbestemt abort som LIKESTILLINGSMINISTER! You must be fucking kidding me!! 

Anonymkode: c5dbd...904

Jeg tror aldri jeg har hatt noe behov for å skrive i store bokstaver på internett, men denne gangen får jeg liksom ikke sagt nok hvor ille jeg synes dette er.

DET ER HELT FORJÆVLIG!!!!!!!!!

Det er helt vilt. Det er helt bak mål. Det er nedlatende og nedverdigende mot alle kvinner. Det er å gå 50 år tilbake i tid. Det er så provoserende at jeg rister. Det er uempatisk. Det er å tråkke på vårt menneskeverd. Det er et hån. En mann som sier «kan du føde ett kan du like godt føde to» skal bli likestillingsminister. Det er helt forjævlig. 

 

Anonymkode: b9839...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt vilt. Og skremmende. Og provoserende! Erna er skikkelig på ville veier.....🤨

Anonymkode: 97e12...dfc

Virker som et grep for å geipe til venstresiden, men selv konservative må se feilen her?! HI

Anonymkode: c5dbd...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg tror aldri jeg har hatt noe behov for å skrive i store bokstaver på internett, men denne gangen får jeg liksom ikke sagt nok hvor ille jeg synes dette er.

DET ER HELT FORJÆVLIG!!!!!!!!!

Det er helt vilt. Det er helt bak mål. Det er nedlatende og nedverdigende mot alle kvinner. Det er å gå 50 år tilbake i tid. Det er så provoserende at jeg rister. Det er uempatisk. Det er å tråkke på vårt menneskeverd. Det er et hån. En mann som sier «kan du føde ett kan du like godt føde to» skal bli likestillingsminister. Det er helt forjævlig. 

 

Anonymkode: b9839...81c

Samme her. Skal det være en spøk?

Men ærlig talt håper jeg dette blir dødsstøtet for denne regjeringen. KrF er nok historie snart. Håper jeg for GUDS skyld, hehe 

Anonymkode: 5cc53...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså da vet dere hva dere ikke skal stemme neste valg! For meg er hele den regjeringen hårreisende men dette tok virkelig kaka!!

Anonymkode: 03016...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på høyresiden, men hadde stor respekt for Erna i utgangspunktet, selv om jeg er uenig med henne. Men hun har mistet all troverdighet og all min respekt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo like tragisk som hvis Listhaug skulle ha vært integreringsminister! Hei... Vent litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Det er jo like tragisk som hvis Listhaug skulle ha vært integreringsminister! Hei... Vent litt...

....klarer du en idiotminister, klarer du to..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, frk Nilsen skrev:

....klarer du en idiotminister, klarer du to..... 

HAHA!

Anonymkode: 2f7b4...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Det er jo like tragisk som hvis Listhaug skulle ha vært integreringsminister! Hei... Vent litt...

Synes Sylvi gjør en helt fantastisk jobb, er veldig stor fan av henne, men Ropstad blir en udugelig barn- og likestillingsminister. Krf er et udugelig parti i seg selv, som bare vil bestemme over livmorene til folk. FY! 

Anonymkode: 8aebd...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fire regjeringspartiene har en kvinnelig partileder (Siv, Erna, Trine og Olaug).

Vi har kvinnelig Stortingspresident og det er kvinner som holder de viktigste ministerpostene som Utenriksminister og Finansminister.

Har Norge noen gang hatt en mannlig likestillingsminister? Det er vel uansett på tide, likestilling er mer enn radikal kvinnesak. 

Anonymkode: f9091...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alle fire regjeringspartiene har en kvinnelig partileder (Siv, Erna, Trine og Olaug).

Vi har kvinnelig Stortingspresident og det er kvinner som holder de viktigste ministerpostene som Utenriksminister og Finansminister.

Har Norge noen gang hatt en mannlig likestillingsminister? Det er vel uansett på tide, likestilling er mer enn radikal kvinnesak. 

Anonymkode: f9091...bf1

Nå er det jo ikke det at Ropstad er mann som er problemet da

Anonymkode: e9e4b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle fire regjeringspartiene har en kvinnelig partileder (Siv, Erna, Trine og Olaug).

Vi har kvinnelig Stortingspresident og det er kvinner som holder de viktigste ministerpostene som Utenriksminister og Finansminister.

Har Norge noen gang hatt en mannlig likestillingsminister? Det er vel uansett på tide, likestilling er mer enn radikal kvinnesak. 

Anonymkode: f9091...bf1

Det er ikke kjønnet hans som er problemet...🙄

Anonymkode: 03016...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye regjeringsplattformen, med hele rekka fra sentrum til ytterste høyre, er ren og skjær galskap. 

Nå må da alle dere som har stemt på Erna forstå at hun faktisk har bomma stort! 

Anonymkode: 264b3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den nye regjeringsplattformen, med hele rekka fra sentrum til ytterste høyre, er ren og skjær galskap. 

Nå må da alle dere som har stemt på Erna forstå at hun faktisk har bomma stort! 

Anonymkode: 264b3...ca4

Selv om jeg selv stemmer mot venstre har jeg ikke hatt så godt øye til Støre som statsminister med all uroen i Ap de siste årene og sett på Erna som et alternativ vi kunne leve med. Men nå håper jeg folk som meg skjønner hvor gæernt det kan bli. At FRP blir tonet ned er vel og bra men KRF blir jo det velkjente pest eller kolera. HI

Anonymkode: c5dbd...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle fire regjeringspartiene har en kvinnelig partileder (Siv, Erna, Trine og Olaug).

Vi har kvinnelig Stortingspresident og det er kvinner som holder de viktigste ministerpostene som Utenriksminister og Finansminister.

Har Norge noen gang hatt en mannlig likestillingsminister? Det er vel uansett på tide, likestilling er mer enn radikal kvinnesak. 

Anonymkode: f9091...bf1

Olaug er vel ikke partileder. Hun er nestleder, og ingenting som tyder på at hun tar over som leder. 

Anonymkode: 41b6c...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv om jeg selv stemmer mot venstre har jeg ikke hatt så godt øye til Støre som statsminister med all uroen i Ap de siste årene og sett på Erna som et alternativ vi kunne leve med. Men nå håper jeg folk som meg skjønner hvor gæernt det kan bli. At FRP blir tonet ned er vel og bra men KRF blir jo det velkjente pest eller kolera. HI

Anonymkode: c5dbd...904

Altså, Erna og Høyre er helt greit og fullt levelig, men med FrP og KrF på laget... Det er fasitsvaret på politisk idioti, mener jeg. I norsk målestokk er det en helt vanvittig avstand mellom nettopp KrF og FrP. 

Anonymkode: 264b3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, Erna og Høyre er helt greit og fullt levelig, men med FrP og KrF på laget... Det er fasitsvaret på politisk idioti, mener jeg. I norsk målestokk er det en helt vanvittig avstand mellom nettopp KrF og FrP. 

Anonymkode: 264b3...ca4

Erna er skuffende maktkåt og prinsippløs, og har ryggrad som en manet. Det er faktisk overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, sug lut skrev:

Erna er skuffende maktkåt og prinsippløs, og har ryggrad som en manet. Det er faktisk overraskende.

Du glemte å si usynlig. Hun har blitt en hviskende skygge som dukker opp i ny og ne med et "Eg ville ikkje sagt det på den måten." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes Sylvi gjør en helt fantastisk jobb, er veldig stor fan av henne, men Ropstad blir en udugelig barn- og likestillingsminister. Krf er et udugelig parti i seg selv, som bare vil bestemme over livmorene til folk. FY! 

Anonymkode: 8aebd...e11

Hun gjør en fantastisk jobb som stortingsrepresentant, da mener du? For hun dreit seg jo så kraftig ut som minister at hun ikke kunne sitte lenger uten å trekke hele regjeringen med seg i fallet. (Noe som ville ha vært enda mer fantastisk, spør du meg.)

 

Nei, dette er en farse: Ropstad må også få slippe homoparaden, det vil nok støte hans kristenhjerte å måtte gå i en sånn!

https://www.nrk.no/norge/solberg-vil-la-ropstad-slippe-homo-paraden_-kultur-grande-far-ansvar-for-likestilling-1.14391964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså, Erna og Høyre er helt greit og fullt levelig, men med FrP og KrF på laget... Det er fasitsvaret på politisk idioti, mener jeg. I norsk målestokk er det en helt vanvittig avstand mellom nettopp KrF og FrP. 

Anonymkode: 264b3...ca4

Med unntak av at grunnfjellet i begge disse partier er livredde mennesker med en hang til å se bakover i tid, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pashla skrev:

Hun gjør en fantastisk jobb som stortingsrepresentant, da mener du? For hun dreit seg jo så kraftig ut som minister at hun ikke kunne sitte lenger uten å trekke hele regjeringen med seg i fallet. (Noe som ville ha vært enda mer fantastisk, spør du meg.)

 

Nei, dette er en farse: Ropstad må også få slippe homoparaden, det vil nok støte hans kristenhjerte å måtte gå i en sånn!

https://www.nrk.no/norge/solberg-vil-la-ropstad-slippe-homo-paraden_-kultur-grande-far-ansvar-for-likestilling-1.14391964

Er det rart at folk tror at sørlandet er et bibelbelte med kristenfanatikere. Jeg skammer meg over å være fra samme fylke som han

Anonymkode: e9e4b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sug lut skrev:

Jeg er ikke på høyresiden, men hadde stor respekt for Erna i utgangspunktet, selv om jeg er uenig med henne. Men hun har mistet all troverdighet og all min respekt.  

Enig i utgangspunktet, men mistet respekten da hun solgte sjela vår til kineserne for å berike "laksekaksene" enda mer og få direkte flyrute til Kina. Og denne dama skal liksom ha en ledende rolle i internasjonalt miljøvern....

Anonymkode: 2ecbb...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...