Gå til innhold

Skal man være lei seg hver dag i et forhold?💔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gjøre det slutt, men synes det er tungt pga vi har barn.Vi er ikke kjærester, vi kysser ikke, har ikke sex osv....jeg er lei meg hver eneste dag og dette ser nok barna selv om jeg prøver å sjule det...hva skal jeg gjøre?💔Jeg er redd for å angre pga barna, redd jeg aldri finner kjærligheten...jeg er bare redd😢

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er du lei deg for? Har du snakket med ham om dette? Søkt rådgivning og veiledning?

Anonymkode: bbf45...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere glidd fra hverandre? Har dere prøvd familieterapi?

Eller har han uovervinnelige trekk som rus eller ekstrem egoisme?

Anonymkode: fedc3...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for han ikke ser meg, ikke har samme behov og tanker som meg, skjønner ikke når han burde hjelpe til, aldersforskjellen er også mye(17 år), føler vi er natt og dag....han har mye last (ikke narko), og jeg klarer snart ikke mer....vi har ikke vært i terapi, og han kommer til å le hvis jeg foreslår det.....

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke grei ut.

Legg korta på bordet. Si at du er ulykkelig og vurderer å gå. Si at du er villig til å gi det en sjanse med familievernkontor. Om han ler, så lsr du være. 

Ham får velge mellom å søke hjelp eller slutt. 

Anonymkode: fedc3...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke om det har noe for seg....jeg føler vi er søsken.Det er ikke noe kjærlighet igjen.Vi er bare uenige.Tror begge vil gå, men holder pga unga

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det bra.Ikke vært stormforelska, men vi hadde det fint sammen...så plutselig ble jeg gravid....og etter dette gikk det vell nedover....og det er 10 år siden nå

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det slutt, angret, ble sammen, ble gravid igjen....så nedover til vurdere å gjøre det slutt igjen, men ble enig om å fortsette....kaos

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være mindre lei deg om du er alene da?

Livet består av mest hverdager, og man er sin egen lykkes smed. Det høres ut som du er deppa og ikke har hverken livsglede eller livslyst, det må du ta tak i selv.

Det er ikke partneren sin jobb å holde deg lykkelig hele tiden, men han skal selvfølgelig ikke dra deg ned heller.

Høres ut som du trenger en terapeut synes jeg, noen å kaste ball med, tenke høyt. Hva er bra i livet ditt, hva kan du gjøre for å endre de tingene som ikke er bra osv.

Det kan godt hende det er riktig å avslutte dette forholdet, men du blir ikke automatisk lykkelig av det. Du må ta tak i livet ditt selv, og finne din egen lykke.

Anonymkode: 9f2c0...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ulykkelig, veldig lykkelig på jobb og dypt ulykkelig med en gang jeg kommer hjem....eneste lykken er barna.Deilig når de kommer imot meg og sier de har savnet meg💕Jeg har bare ikke lyst til å ødelegge noe for dem

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler ikke jeg er deppa altså, jeg har det helt supert når jeg er på jobb med kolleger, ute med venner, alene med barna osv...bare ikke med han.

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer å gjøre det slutt, men synes det er tungt pga vi har barn.Vi er ikke kjærester, vi kysser ikke, har ikke sex osv....jeg er lei meg hver eneste dag og dette ser nok barna selv om jeg prøver å sjule det...hva skal jeg gjøre?💔Jeg er redd for å angre pga barna, redd jeg aldri finner kjærligheten...jeg er bare redd😢

Anonymkode: a745b...750

Man skal ikke ha det sånn. Søk hjelp eller flytt ut.

Anonymkode: 476ce...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det bra.Ikke vært stormforelska, men vi hadde det fint sammen...så plutselig ble jeg gravid....og etter dette gikk det vell nedover....og det er 10 år siden nå

Anonymkode: a745b...750

Da er det på tide med brudd tror jeg.. 

Anonymkode: 44a9d...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg vurderer å gjøre det slutt, men synes det er tungt pga vi har barn.Vi er ikke kjærester, vi kysser ikke, har ikke sex osv....jeg er lei meg hver eneste dag og dette ser nok barna selv om jeg prøver å sjule det...hva skal jeg gjøre?💔Jeg er redd for å angre pga barna, redd jeg aldri finner kjærligheten...jeg er bare redd😢

Anonymkode: a745b...750

tror du vet svaret selv her.

Anonymkode: 1d20e...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vell gå, men tviholder for barna og «om gresset virkelig er grønnere på andre siden?».....

Anonymkode: a745b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det sånt selv...min mor forstod ikke meg..mannen drakk ikke, slo ikke meg, emn jeg var ulykkelig..ikke sett, ikke hørt, ikke forstått...alene i et forhold..mannen var ofte deppa 8 han har en diagnose) og jeg så at jeg mistet meg selv og....

 

jeg var redd, veldig redd..og ville ikke såre det mest dyrebare jeg hadde - barna..

 

men jeg handlet etter tanken - lykkelig mor-lykkelige barn

 

nå er det 7mnd vi skilte lag..og jeg er lykkelig, jeg er meg selv igjen!  barna har det fint også, det er viktig hvordan man presenterer det til dem

sex har jeg ikke ofte nå...det savnet jeg veldig når jeg var gift, men nå kjenner jeg at det er ingen hast med forhold igjen...godt å pleie seg selv og kjenne på frihet.

 

eneste råd jeg kan gi - lytt på hjertet ditt!! det vet svaret!

Anonymkode: 45e2a...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke være lei deg hevr dag i et forhold. Forhold må gi deg noe..du gir og får. ellers er det bedre ingen mann enn dårlig mann

ja, du får sikkert tanker om at du ikek burde ha gått, det er mulig du skal angre etterpå, det er vanskelig å slippe det gode man har, vanskelig å forstå at man ikke skal ha en vanlig familie med mor og far lenger...det er vondt...

og j, du skal føle deg alene og lei deg av og til...men det blir ikke hver dag..

 

du lever bare ett liv, nyt det!

baran har det bedre av å se lykkelige foreldre hver for seg enn to deppa sammen...

Anonymkode: 45e2a...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...