Gå til innhold

Mistenker at jeg er gravid. Er fortsatt 10 dager til forventet menstruasjon, men har fått en svak strek på 3 tester.. Eller er det skyggestrek?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg og mannen min prøver å få barn.. Og denne ventetiden er jo grusom. Har tatt 3 rfsu graviditetstester. Men vet ikke om det er skyggestrek eller om det er en mulighet for at jeg er gravid. Er fortsatt 10 dager til forventet mens. Legger ved bilde fra dag en og dag to, har 2 tester på dag to. Den som ligger på strå er fra dag en. De to andre er fra dag to. Den svakeste der er tatt på kvelden og den sterkeste på morgenen. Takk for svar! 

IMG_20190118_132805.jpg

IMG_20190119_180045.jpg

IMG_20190119_180001.jpg

Anonymkode: 01668...2b3

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det er ikke strek på noen av dem. En skygge der streken skal være er vanlig også på negative tester.

Når var første dag av siste mens?

Anonymkode: 8c77e...a34

Lenke til kommentar

Ser ikke strek på noen av dem. Men hvis du fortsatt har 10 dager igjen så skal det godt gjøres å få positiv test. Egget har knapt rukket å fester seg

Anonymkode: 57d0c...add

Lenke til kommentar
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hva du mener! Ser det selv.. Fortsett å ta tester, krysser fingrene! Og oppdater gjerne 😁

Anonymkode: f16b5...122

Haha, bra noen andre ser det 😅 blir jo helt gal av all testingen, føler det har gått et år😂 tok en ny i dag, men fortsatt svak.. Er nok ikke rart, fortsatt 8 dager til forventet mens. Skal oppdatere 😬

Lenke til kommentar

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hva du mener! Ser det selv.. Fortsett å ta tester, krysser fingrene! Og oppdater gjerne 😁

Anonymkode: f16b5...122

Tok denne nå for litt siden, men usikker på om jeg ventet for lenge med å se, og at streken kan være ugyldig? Var en svak strek etter 10 minutter, så ble den sterkere etter det.. 

IMG_20190121_150404.jpg

Lenke til kommentar

Det ser nok ut som enda en positiv. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet til IKM, og tatt en test da! er ikke noe vits å ta masse tester nå, når alle hittil har vært svakt positive! Kjenner meg så igjen, for jeg gjorde akkurat det samme ;D haha. Hold meg oppdatert om hva som skjer :D heier på deg!!!

Anonymkode: f16b5...122

Lenke til kommentar
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ser nok ut som enda en positiv. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet til IKM, og tatt en test da! er ikke noe vits å ta masse tester nå, når alle hittil har vært svakt positive! Kjenner meg så igjen, for jeg gjorde akkurat det samme ;D haha. Hold meg oppdatert om hva som skjer :D heier på deg!!!

Anonymkode: f16b5...122

Satser på at den er positiv! Ja bør nok vente, men fy så vanskelig det er 😅 skal oppdatere! 

Lenke til kommentar
På 22.1.2019 den 16.51, Agapechristine skrev:

Satser på at den er positiv! Ja bør nok vente, men fy så vanskelig det er 😅 skal oppdatere! 

Fikk denne i dag med rfsu test tidlig sin test! Tok en i går og som var pittelitt svakere! Så skal ta en til om 3 dager siden det fortsatt er 4 dager til forventet menstruasjon ! Men tror nok det ser lovende ut 😬 

IMG_20190125_144037.jpg

IMG_20190125_144031.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...