Gå til innhold

Noen her som sjelden eller aldri drar på kafé med ungene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke så god råd, men tar oss råd til kafé av og til. Barna får bolle og vann og jeg tar en kaffe. Koster som regel ikke over 100kr på den nærmeste kafeen her

Anonymkode: 96df1...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere på fritiden når dere nesten aldri går ut?

Anonymkode: eb3d5...dcb

Det er nettopp det, vi går ut. Ikke inn.

Anonymkode: 94694...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå på café. Min og barnas favoritt er Godt Brød. Jeg har tre rolige barn som alle digger café-livet. Særlig eldste. Så ca. én gang i måneden tar vi med oss hver vår bok, kjøper påsmurt rundstykke og drikker varm sjokolade på favorittcaféen. Vi sitter gjerne to timer. Andre dager går vi tur, bader eller går på skøyter eller noe annet. 

Anonymkode: 3c1bf...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt sjelden på kafè med barn. Kanskje hvis vi er på ferietur på sommeren, men da kjøper vi middag. Ikke rundstykker, kake eller lignende. Skal jeg ha med barn ut for å spise, blir det McDonalds eller Burger King, en sjelden gang Egon.

Anonymkode: 53666...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere på fritiden når dere nesten aldri går ut?

Anonymkode: eb3d5...dcb

Hvem er det som  nesten aldri går ut?

Anonymkode: ab84e...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det aldri noen av dere som er innom en kafe for å få en liten pause og litt mat, hvis dere er på kjøpesenter, Ikea eller lignende steder?

Vi gjør de ikke så veldig ofte, men noen turer blir det jo. Trodde ikke det var så uvanlig.

Anonymkode: fdf32...460

Vi spiser før vi drar på kjøpesenter. Man blir ikke sulten etter 2-3 timer på kjøpesenter med mindre man har spist feil sammensatt mat før man dro. Skal jeg være 5 timer på kjøpesenter tar jeg ikke med meg 4-åringen, dog kan jeg ikke huske at jeg har brukt så lang tid på kjøpesenter 

Anonymkode: 3f901...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det som  nesten aldri går ut?

Anonymkode: ab84e...a54

Man er ikke ute når man er på kjøpesenter. Man er INNE. Å gå på kjøpesenter er alt annet enn meditasjon. 

 

Anonymkode: 3f901...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere på fritiden når dere nesten aldri går ut?

Anonymkode: eb3d5...dcb

Er ute i frisk luft 😊

Anonymkode: 3f901...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på café  ganske ofte. Ett par tre ganger i mnd. Barna synes det er veldig stas 😊 Sitte og se på folk som går forbi. Sitte og snakke samme 😊 Barna er 3 og 6 år. Drit dyrt, men det er noe vi prioriterer. Jeg er ufør, så har ikke så mye å rutte med.

Anonymkode: b5404...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere på fritiden når dere nesten aldri går ut?

Anonymkode: eb3d5...dcb

Spiller, leker, aker, besøker folk, får besøk hjemme, går tur osv.

Anonymkode: c0f08...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere på fritiden når dere nesten aldri går ut?

Anonymkode: eb3d5...dcb

Vi er masse ute i frisk luft.Å drive dank på kjøpesenter er ikke å være ute!

Anonymkode: e0c83...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er på kafé rett som det er.. ungene (6 og 😎 elsker det! Da slapper vi av, koser oss med en kaffe, kakao eller noe annet godt. Vi skravler, ser på folk, sitter og leser avisa osv

 

 

Anonymkode: a301a...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar aldri barna med på cafe, sålenge vi ikke er på ferie eller på turer hvor det nesten er nødvendig for å få litt mat i kroppen (da snakker jeg om dagsturer til andre byer). 

Jeg elsker derimot cafe, men da er det mer for å få litt fritid og skravle med venninner, evt at jeg og mannen av og til møtes når vi har lunsjpause for en liten "date". 

Vi føler ikke det er noe å dra ungene med på, for de er såpass urolige (9, 7 og 2 år) og koser seg ikke. Mer stress enn hygge for vår del. 

Anonymkode: f41fe...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha med barn på kafe? Vi er aldri det. Hender vi spiser middag på restaurant hvis det skjer noe spesielt, eller en kjappis på maccern, men kafé er vi aldri på

Anonymkode: 3d1af...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg er på cafe, men både jeg og mine barn synes det er veldig koselig. Vi har stort sett alltid vært på cafe når vi har brukt noen timer i byen eller på kjøpesenter. 

Har man små barn som ikke har ro til sånt, så skjønner jeg jo at det ikke er en trivelig opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to barn på 2 og 3,5. Aldri vært på kafé som i bakeri med de, men 3-4 ganger i året er vi innom spisesteder som Pastabakeren ol for å spise sandwich/varmmat. 

Anonymkode: 858d8...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun på ferie vi kjøper mat ute, og når vi er hjemme eller på hytta så lager vi mat selv. Vi liker godt å gå på turer og nyte en matpakke. Ungene elsker når vi varmer pizzasnurr på bål, og de lærer også og ta med seg alt søppel hjem igjen😉

Anonymkode: 023dc...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig å lese innleggene her.... Vi er på kafé OFTE - ukentlig, eller flere ganger i uka. Alle vi kjenner gjør da det? Lørdag med dårlig vær f eks, kjøpesenter er gøy uansett om vi skal handle eller ikke, og da er minst én kafétur obligatorisk. Ofte blir det to kaféturer på lørdager f eks når vi er på kjøpesenteret i flere timer. 

Anonymkode: 02c4b...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig å lese innleggene her.... Vi er på kafé OFTE - ukentlig, eller flere ganger i uka. Alle vi kjenner gjør da det? Lørdag med dårlig vær f eks, kjøpesenter er gøy uansett om vi skal handle eller ikke, og da er minst én kafétur obligatorisk. Ofte blir det to kaféturer på lørdager f eks når vi er på kjøpesenteret i flere timer. 

Anonymkode: 02c4b...aef

De eneste jeg kjenner som går ofte på café er tenåringer med for mye lommepenger og pensjonister med få interesser. De har gjerne penger nok.

Anonymkode: ab84e...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig å lese innleggene her.... Vi er på kafé OFTE - ukentlig, eller flere ganger i uka. Alle vi kjenner gjør da det? Lørdag med dårlig vær f eks, kjøpesenter er gøy uansett om vi skal handle eller ikke, og da er minst én kafétur obligatorisk. Ofte blir det to kaféturer på lørdager f eks når vi er på kjøpesenteret i flere timer. 

Anonymkode: 02c4b...aef

Hmm... hva er gøy med kjøpesenter? Og i flere timer? Synes barna også det er gøy? Bare nysgjerrig altså, for når 7-åringen min må bli med på kjøpesenter så kan han ikke komme seg ut igjen fort nok. Og spesielt lørdager, da er det altfor mye folk. 😛

Anonymkode: 31fb2...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig å lese innleggene her.... Vi er på kafé OFTE - ukentlig, eller flere ganger i uka. Alle vi kjenner gjør da det? Lørdag med dårlig vær f eks, kjøpesenter er gøy uansett om vi skal handle eller ikke, og da er minst én kafétur obligatorisk. Ofte blir det to kaféturer på lørdager f eks når vi er på kjøpesenteret i flere timer. 

Anonymkode: 02c4b...aef

Er du seriøs nå??? 😱

Anonymkode: 53666...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...