Gå til innhold

Han klarer ikke å glemme meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg antar at du er voksen og da burde du også være moden nok til å være litt mer reflektert enn det du viser at du er her ...

Som 18-åring som ble manipulert av en overordnet og mye eldre mann viste hun seg langt mer voksen enn det du gjør her. Hun lærte fort av sine feil og kom seg fort ut av situasjonen.

Du, a97, har tydeligvis en god del igjen å lære i livet ... modenhet og evne til refleksjon er noe av det ...

Hva mener du om at denne mye eldre mannen fremdeles driver med ulovlig trakassering av Hi, selv om hun klart og tydelig har gitt beskjed mange ganger over flere år at hun IKKE vil ha noe med ham å gjøre?

Anonymkode: 100f4...0ab

Jeg har ikke sett noe som tyder på at hun ble manipulert og lurt. Hun var ung og dum (åpenbart), men det betyr ikke at hun ble manipulert. Flott at hun har lært av sine feil og ikke ville lagt seg på rygg for en gift mann i dag, men at hun har gjort det får hun ta ansvar for selv. Enig i at det at hun nå har dårlig samvittighet tyder på at hun har modnet en del, men det at hun prøver å skyve ansvaret fra seg tyder dessverre på det motsatte. 

Hvor har du det fra at hun kom seg fort ut av situasjonen? Hun skriver jo selv at hun hadde sex med ham 2-3 ganger med lange mellomrom. Skulle kanskje tro hun fikk muligheten til å tenke seg om mellom hver gang? HI virker rett og slett ikke som den aller skarpeste kniven, verken da eller nå.

At han trakasserer henne i dag er en helt annen sak. Det er ikke hennes ansvar, det er kun hans. 

Anonymkode: b0b77...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi, en ting kan du glemme med det samme - om legens ekteskap skulle ta slutt har det ingenting med deg å gjøre. Denne mannen er ansvarlig for sine egne handlinger, du er ikke ansvarlig for hans handlinger. Han er en hykler og en mann som driver med trakassering, han utnytter sin posisjon. Du er garantert ikke den eneste han har holdt på slik med.

Du var "ung og dum", men du har lært, så du har gått videre. For mange år siden.

Han, derimot, har ikke utviklet seg noe som helst. Neste gang han tar kontakt med deg skal du være veldig tydelig med ham. "Jeg har gitt deg beskjed flerfoldige ganger tidligere om at jeg IKKE ønsker mer kontakt med deg. Ikke nå, ikke i fremtiden. Jeg forventer at du respekterer dette og at du aldri mer tar kontakt med meg. Hvis du derimot ikke respekterer dette vil jeg anse det som trakassering, noe som er ulovlig, og jeg vil måtte ta videre skritt ut fra det."

Du blir ikke kvitt ham uten at du er helt tydelig. Det du opplever er trakassering.

Anonymkode: 100f4...0ab

Støtter! Og du bør fortelle noen du stoler på om dette. Han høres ikke trygg ut.

Anonymkode: b5429...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En 18-åring er forventet å kunne ta ansvarlige beslutninger - det er derfor 18 år er myndighetsalder. Da har man retter og plikter som et voksent menneske. Det høres ut som om du var en veldig umoden og tøytete 18-åring. 

Hvorfor "spre beina" i anførselstegn? Var det ikke akkurat det du gjorde? 

Uansett hvordan du snur og vender på det har du ansvar for at denne utroskapen fant sted. Om han hadde vært utro med en annen, er helt uinteressant. Han var utro med deg, fordi du tillot det.

Anonymkode: b0b77...a97

Tøytete faktisk😂 Jeg var jomfru og helt uerfaren, noe han visste. 

Anonymkode: e69e8...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tøytete faktisk😂 Jeg var jomfru og helt uerfaren, noe han visste. 

Anonymkode: e69e8...65c

Du lot en gift mann pule deg. Jeg synes tøyte er helt riktig ord. 

Anonymkode: b0b77...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du lot en gift mann pule deg. Jeg synes tøyte er helt riktig ord. 

Anonymkode: b0b77...a97

Det høres jo dessverre veldig ut som mannen din har pult noen bak din rygg tidligere. Beklager det..

Anonymkode: e69e8...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det høres jo dessverre veldig ut som mannen din har pult noen bak din rygg tidligere. Beklager det..

Anonymkode: e69e8...65c

Du har ikke helt grepet på hersketeknikker? 

Anonymkode: b0b77...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...