Gå til innhold
Anonym bruker

Tror dere jeg hadde fått dekket bukplastikk? Se bilde

Anbefalte innlegg

Anonym bruker

Magen trenger ikke bule ut selv om du har delte magemuskler altså, bare se på dette bildet. Magemusklene kommer ikke sammen på midten, men magen står ikke nødvendigvis ut om du har en normal fettprosent...

https://forskning.no/2018/03/forskerne-aner-ikke-hvordan-du-skal-trene-en-slik-mammamage

Jeg har ganske lik mage som deg hi, men jeg er overvektig. Jeg må først ned i vekt også må jeg se hvordan magen ser ut da... Jeg må si jeg er mer spent på hva som skjer med henget av hud enn med de delte magemusklene....

Anonymkode: 08128...547

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun skriver at hun ikke husker hva det heter, men at hun har «slappe» muskler etter graviditeten som ikke kan trenes. Sammen med bildet er det nokså tydelig at det er snakk om diastase. Hun kan absolutt komme langt med vektreduksjon og trening, men selve spalten blir hun ikke kvitt med trening. 

Anonymkode: 7fcd9...5e2

Det bildet beviser ingenting om at hun har delte magemuskler, det viser kun en bulende mage. Magen er ganske lik som min og jeg har ikke født noen barn og har ikke delte magemuskler

Anonymkode: 65f78...f65

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her