Gå til innhold

Tror dere jeg hadde fått dekket bukplastikk? Se bilde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Magen trenger ikke bule ut selv om du har delte magemuskler altså, bare se på dette bildet. Magemusklene kommer ikke sammen på midten, men magen står ikke nødvendigvis ut om du har en normal fettprosent...

https://forskning.no/2018/03/forskerne-aner-ikke-hvordan-du-skal-trene-en-slik-mammamage

Jeg har ganske lik mage som deg hi, men jeg er overvektig. Jeg må først ned i vekt også må jeg se hvordan magen ser ut da... Jeg må si jeg er mer spent på hva som skjer med henget av hud enn med de delte magemusklene....

Anonymkode: 08128...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun skriver at hun ikke husker hva det heter, men at hun har «slappe» muskler etter graviditeten som ikke kan trenes. Sammen med bildet er det nokså tydelig at det er snakk om diastase. Hun kan absolutt komme langt med vektreduksjon og trening, men selve spalten blir hun ikke kvitt med trening. 

Anonymkode: 7fcd9...5e2

Det bildet beviser ingenting om at hun har delte magemuskler, det viser kun en bulende mage. Magen er ganske lik som min og jeg har ikke født noen barn og har ikke delte magemuskler

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Muligens jeg har delte magemuskler, hvordan får jeg sjekket det? Tror dere at ketolyse dietten vil funke på meg? Jeg har stort ønske om å virkelig få flate magen min tilbake igjen 

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muligens jeg har delte magemuskler, hvordan får jeg sjekket det? Tror dere at ketolyse dietten vil funke på meg? Jeg har stort ønske om å virkelig få flate magen min tilbake igjen 

Anonymkode: 30aa5...e77

Ketolyse er nok ikke for deg, siden det er en diett som er beregnet for de som skal ned minimum 10 kilo. Men det kan kanskje være bra for deg å kutte ned på endel karborike matvarer, hvis du spiser mye det

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketolyse hjelper jo, men det er en ganske ekstrem diett som ikke er anbefalt om du ikke er veldig overvektig. Om man velger en slik diett må man også leve karboredusert resten av livet, ønsker du egentlig det?

Ville nok først prøvd å leve litt mer grovkarbo, kutt ut raske karbohydrater, spis grovt og grønt, kutt ut sukker og hvitt hvetemel.

Anonymkode: 08128...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ketolyse hjelper jo, men det er en ganske ekstrem diett som ikke er anbefalt om du ikke er veldig overvektig. Om man velger en slik diett må man også leve karboredusert resten av livet, ønsker du egentlig det?

Ville nok først prøvd å leve litt mer grovkarbo, kutt ut raske karbohydrater, spis grovt og grønt, kutt ut sukker og hvitt hvetemel.

Anonymkode: 08128...547

Men grovkarbo er jo og karboredusert, vil ikke kroppen reagere på det og på lik linje som ketolyse?

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ketolyse er nok ikke for deg, siden det er en diett som er beregnet for de som skal ned minimum 10 kilo. Men det kan kanskje være bra for deg å kutte ned på endel karborike matvarer, hvis du spiser mye det

Anonymkode: 65f78...f65

Tanken var å gå ned minimum 20 kg, derfor tenkte jeg kanskje ketolyse kunne ha vært for meg. Jeg har jo født barn, og vet helt ærlig ikke om dette er bare fett eller om det er «henge mage» etter graviditeten. Jeg er redd uansett om jeg går ned 20 kg f.eks så kommer det til å henge noe der

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men grovkarbo er jo og karboredusert, vil ikke kroppen reagere på det og på lik linje som ketolyse?

Anonymkode: 65f78...f65

Det er veldig stor forskjell på grovkarbo og ketolyse altså.. 

Men begynn med å kutte ut noen av de raske karbohydratene, som sukker og hvitt hvetemel, så ser du hva som skjer og tar det derfra. 

Anonymkode: 08128...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig stor forskjell på grovkarbo og ketolyse altså.. 

Men begynn med å kutte ut noen av de raske karbohydratene, som sukker og hvitt hvetemel, så ser du hva som skjer og tar det derfra. 

Anonymkode: 08128...547

Jeg er ikke hi altså. Jeg vet at det er stor forskjell, tenkte bare at kroppen reagerte uansett ved karboreduksjon

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tanken var å gå ned minimum 20 kg, derfor tenkte jeg kanskje ketolyse kunne ha vært for meg. Jeg har jo født barn, og vet helt ærlig ikke om dette er bare fett eller om det er «henge mage» etter graviditeten. Jeg er redd uansett om jeg går ned 20 kg f.eks så kommer det til å henge noe der

Anonymkode: 30aa5...e77

Ketolyse fungerer ofte veldig bra, men det er en stor omveltning og man må gjøre det 100 %.
Men om du går ned 20 kg, så vil du kanskje kunne få det dekket. For meg ser det ut som om det er fett, du har jo ganske høy bmi fremdeles så du har nok endel å gå på. Du har gjort en kjempejobb, du må bare fortsette.

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig stor forskjell på grovkarbo og ketolyse altså.. 

Men begynn med å kutte ut noen av de raske karbohydratene, som sukker og hvitt hvetemel, så ser du hva som skjer og tar det derfra. 

Anonymkode: 08128...547

Hva er grovkarbo egentlig?

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ketolyse fungerer ofte veldig bra, men det er en stor omveltning og man må gjøre det 100 %.
Men om du går ned 20 kg, så vil du kanskje kunne få det dekket. For meg ser det ut som om det er fett, du har jo ganske høy bmi fremdeles så du har nok endel å gå på. Du har gjort en kjempejobb, du må bare fortsette.

Anonymkode: 65f78...f65

Ja jeg vet, jeg hater at jeg er fortsatt så tjukk og tung. Vil virkelig passe inn i klærne jeg har i skapet. Men også rett å slett føle meg vel i min egen kropp. Jeg hater kroppen min akkurat nå, når jeg er naken, så ser jeg aldri meg i speilet. Men takk, må se hva jeg skal gå for. Frister for ketolyse, men er usikker om jeg klarer å følge opp alt det jeg skal spise faktisk. 

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken som man får i pakken i ketolysen står det der oppskrifter som jeg skal lage å spise hver dag? Er det slik det fungerer ø?

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja jeg vet, jeg hater at jeg er fortsatt så tjukk og tung. Vil virkelig passe inn i klærne jeg har i skapet. Men også rett å slett føle meg vel i min egen kropp. Jeg hater kroppen min akkurat nå, når jeg er naken, så ser jeg aldri meg i speilet. Men takk, må se hva jeg skal gå for. Frister for ketolyse, men er usikker om jeg klarer å følge opp alt det jeg skal spise faktisk. 

Anonymkode: 30aa5...e77

Jeg har gått på ketolyse, og ja det var effektivt for meg. Men det var vanskelig å holde i lengden, for det krever endel matlaging, man kan ikke kjøpe noe mat ferdig lenger. det er vanskelig å spise ute eller hos andre. Så hvis man skal gjøre det, så må man være helt motivert, og vite hva det innebærer

Anonymkode: 65f78...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gått på ketolyse, og ja det var effektivt for meg. Men det var vanskelig å holde i lengden, for det krever endel matlaging, man kan ikke kjøpe noe mat ferdig lenger. det er vanskelig å spise ute eller hos andre. Så hvis man skal gjøre det, så må man være helt motivert, og vite hva det innebærer

Anonymkode: 65f78...f65

Kan du fortelle litt mer om det? Hvis du orker... 😀 hva du spiste, var det verdt pengene å kjøpe den pakken på nettet hvilken kjøpte du? Hvor mange kg gikk du ned?

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

15 kilo til, så ser du hvordan magen er da :) prøv lavkarbo . 

Anonymkode: ef7f7...321

Hehe bra du er positiv... hadde vært en drøm om den ble flat etter 15 kg minus

Anonymkode: 30aa5...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...