Gå til innhold

Jeg elsker mannen min, men likevel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fantaserer jeg, drømmer, og lengter etter en annen mann. 

Min nåværende mann er fantastisk på mange måter. Han er en god far, han deltar uoppfordret på alt av husarbeid, og han elsker meg. Likevel er jeg hodestups forelsket i en annen, og jeg drømmer om at det en dag blir han og meg. Denne andre mannen liker meg og, men jeg vet ikke om han har de samme følelsene. Dette har pågått i ca et halvt år nå.

Flere som har det sånn, eller har hatt det sånn? What to do? 

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du elsker ikke mannen din. Da hadde du aldri vært så respektløs at du går og er utro mot ham i tankene. Han høres alt for bra ut for deg. 

Anonymkode: 41660...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Du elsker ikke mannen din. Da hadde du aldri vært så respektløs at du går og er utro mot ham i tankene. Han høres alt for bra ut for deg. 

Anonymkode: 41660...41f

 Tror ikke man kan kalle det utroskap hvis det foregår i tankene. Dessuten er det ingenting galt i å være betatt av andre menn så lenge man ikke gjør noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

fantaserer jeg, drømmer, og lengter etter en annen mann. 

Min nåværende mann er fantastisk på mange måter. Han er en god far, han deltar uoppfordret på alt av husarbeid, og han elsker meg. Likevel er jeg hodestups forelsket i en annen, og jeg drømmer om at det en dag blir han og meg. Denne andre mannen liker meg og, men jeg vet ikke om han har de samme følelsene. Dette har pågått i ca et halvt år nå.

Flere som har det sånn, eller har hatt det sånn? What to do? 

Anonymkode: 196ae...08a

Pleier du treffe han du er forelsket i da? 🙂

Anonymkode: 80f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pleier du treffe han du er forelsket i da? 🙂

Anonymkode: 80f4c...680

Ja, men ikke frivillig eller aktivt. Han er treneren til sønnen min. Jeg prøver å la mannen ta seg av det meste som har med idretten å gjøre, men det havner ofte på meg likevel. Og han henvender seg alltid til meg hvis det er noe, ikke mannen min. 

HI

 

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men ikke frivillig eller aktivt. Han er treneren til sønnen min. Jeg prøver å la mannen ta seg av det meste som har med idretten å gjøre, men det havner ofte på meg likevel. Og han henvender seg alltid til meg hvis det er noe, ikke mannen min. 

HI

 

Anonymkode: 196ae...08a

Okay! Men hvordan vet du at han liker deg også? 

Anonymkode: 80f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okay! Men hvordan vet du at han liker deg også? 

Anonymkode: 80f4c...680

Jeg ser det på blikkene. Måten han tilfeldigvis må fortelle meg noe, beskjedene på sms og mail. Det er en gjensidig tiltrekning, uten tvil. 

Vanskelig.

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser det på blikkene. Måten han tilfeldigvis må fortelle meg noe, beskjedene på sms og mail. Det er en gjensidig tiltrekning, uten tvil. 

Vanskelig.

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Hyggelig da.🤪

Anonymkode: 80f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser det på blikkene. Måten han tilfeldigvis må fortelle meg noe, beskjedene på sms og mail. Det er en gjensidig tiltrekning, uten tvil. 

Vanskelig.

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Hva vil du gjøre videre da? 

Anonymkode: 80f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du gjøre videre da? 

Anonymkode: 80f4c...680

Jeg vet ikke. 

Jeg har vært sammen med mannen min i 15 år. Vi har barn, hus, biler, hytte. Vi er satt, mildt sagt. Det er svært lite lidenskap igjen. Jeg har null seksuell lyst på han, og ligger kun med han for hans del.

Men så var det dette med kjærlighet og begjær. Den kraften er så sterk, og den er sterk kun mot denne treneren. Jeg har så lyst på ham. 

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 15 år så skylder du mannen din ærlighet. Fortell han om dette han har sikkert merket forandring selv.... kanskje han kan gi deg råd ? Jeg vet dette høres kjempe tullete ut men jeg mener at ærlighet varer absolutt lengst fortell mannen din hva du begjærer med denne andre kanskje mannen din og du klarer å løse dette ?

Anonymkode: 87831...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plis hvertfall ikke vær utro mot mannen din. Det fortjener han hvertfall ikke. Fortell han hva du tenker og heller reis ifra han viss det ikke blir bedre mellom deg og mannen og du absoutt skal ha sex med andre mennesker. Du elsker hvertfall ikke mannen din, for da hadde du hvertfall ikke hatt disse tankene dine og forelsket i denne treneren. Hater mennesker som er utro.

Hva er vits med kjæreste når man puler på andre? 

Anonymkode: fcf3d...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og plis hvertfall ikke vær utro mot mannen din. Det fortjener han hvertfall ikke. Fortell han hva du tenker og heller reis ifra han viss det ikke blir bedre mellom deg og mannen og du absoutt skal ha sex med andre mennesker. Du elsker hvertfall ikke mannen din, for da hadde du hvertfall ikke hatt disse tankene dine og forelsket i denne treneren. Hater mennesker som er utro.

Hva er vits med kjæreste når man puler på andre? 

Anonymkode: fcf3d...e61

Nei, jeg skal ikke være utro. 

Og jo, jeg elsker han selv om jeg føler det jeg gjør. 

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i en lignende situasjon som deg, og jeg tar bare tiden til hjelp. Håper det går over. 

Og ja, jeg elsker også mannen min, så selvfølgelig kan man elske partneren sin og samtidig være betatt sv en annen. Til dere som skrev om dette tidligere i tråden...

Lykke til, HI!

Anonymkode: 89536...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i en lignende situasjon som deg, og jeg tar bare tiden til hjelp. Håper det går over. 

Og ja, jeg elsker også mannen min, så selvfølgelig kan man elske partneren sin og samtidig være betatt sv en annen. Til dere som skrev om dette tidligere i tråden...

Lykke til, HI!

Anonymkode: 89536...e73

Takk!

Lykke til til deg og. Håper det går godt uansett utfall. ❤️

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i en lignende situasjon som deg, og jeg tar bare tiden til hjelp. Håper det går over. 

Og ja, jeg elsker også mannen min, så selvfølgelig kan man elske partneren sin og samtidig være betatt sv en annen. Til dere som skrev om dette tidligere i tråden...

Lykke til, HI!

Anonymkode: 89536...e73

Så hvorfor ikke utforske dette da, med den personen du liker? 

Anonymkode: 80f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk!

Lykke til til deg og. Håper det går godt uansett utfall. ❤️

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Tusen takk.

I mitt tilfelle så gjelder den en tidligere elsker (en elsker jeg hadde før jeg møtte mannen min), så han er ikke "ny og spennende" sånn sett, men tiltrekningen er der...

Anonymkode: 89536...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor ikke utforske dette da, med den personen du liker? 

Anonymkode: 80f4c...680

Fordi jeg elsker mannen min og ønsker ikke å ødelegge familien.

Anonymkode: 89536...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Fordi jeg elsker mannen min og ønsker ikke å ødelegge familien.

Anonymkode: 89536...e73

Der har du jo svaret på spørsmålet ditt. Hvis du ikke vil være utro, ikke vil forlate mannen eller "ødelegge" familien så må du nok nesten bare prøve å holde så nøytral tone med treneren som overhode mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marihønne skrev:

Der har du jo svaret på spørsmålet ditt. Hvis du ikke vil være utro, ikke vil forlate mannen eller "ødelegge" familien så må du nok nesten bare prøve å holde så nøytral tone med treneren som overhode mulig :)

Jeg som svarte det er ikke HI. Se lenger opp i tråden. Jeg svarte HI.

Anonymkode: 89536...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg som svarte det er ikke HI. Se lenger opp i tråden. Jeg svarte HI.

Anonymkode: 89536...e73

Oi hehe.. Min feil :) Burde ha lest anonymkoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marihønne skrev:

 Tror ikke man kan kalle det utroskap hvis det foregår i tankene. Dessuten er det ingenting galt i å være betatt av andre menn så lenge man ikke gjør noe med det

Hun fantaserer om å uken til en annen mann i seg. Selvsagt er det følelsesmessig utroskap, og direkte ydmykende mot den stakkars mannen som åpenbart ikke er bra nok for henne. Hun elsker ham ikke. 

Anonymkode: 41660...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk.

I mitt tilfelle så gjelder den en tidligere elsker (en elsker jeg hadde før jeg møtte mannen min), så han er ikke "ny og spennende" sånn sett, men tiltrekningen er der...

Anonymkode: 89536...e73

Enda verre. Du har lurt mannen din inn i et forhold med en kvinne som enda er kåt på eksen sin. Mannen din er tydeligvis ikke så bra at han har klart å fjerne lysten din på denne mannen. Fortell mannen din hvordan du har det, og se om han har lyst til å bli hos deg.

Anonymkode: 41660...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er denne treneren gift også? Ikke at det gjør saken noe verre eller bedre 

Anonymkode: 6fd9c...ef5

Ja, han er gift og har vært det siden han var 20 år. Han er nå i slutten av 30-årene og har to barn.  Rimelig satt han og, altså, akkurat som meg. 

HI

Anonymkode: 196ae...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...