Gå til innhold

Fant nettopp ut at mannen snakker med eksen(han hater liksom henne!), på messenger, men så har de gått over til snap.. Jeg spyr!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg hadde blitt målløs om jeg oppdaget at mannen ønsket å ta opp igjen kontakt med en som har forsøkt å ødelegge så mye for ham. Har du spurt ham hvorfor han har tatt opp igjen kontakten med henne?

Så lenge de to ikke har barn sammen er det jo ingen grunn til å ha kontakt. Og så manipulerende, kontrollerende og trakasserende hun var både overfor ham og deg, så er det for meg uforståelig å gjenopprette kontakt med henne.

Han kan vel ikke være så naiv at han tror hun nå har endret seg fullstendig? I så fall er han naiv.

Du må finne ut hva du vil, for mannen din gjør jo det han vil. Han synes det er ok å lyve til deg, det må du finne ut om er ok for deg. Og du må finne ut hvilket forhold du ønsker deg fremover.

Anonymkode: 1b28c...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12. januar 2019 den 9.57, Anonym bruker skrev:

Hun har stalket både han og meg, hun sendte mld og ringte han i to år etter at vi ble gift fordi hun ville ha han tilbake, hun har truet han med selvmord, anmeldelse, truet med å komme på døren vår og lage bråk, hun har oppsøkt min trening og oppført seg som en dritt i et forsøk på å ydmyke meg (det var kun hun som dreit seg ut), hun har fortalt hans venner hvor fæl han var med henne, hun får søsteren sin til å ta kontakt med han og be han ta eksen tilbake osv.

Så jo, jeg er rasende! Og han sier bare at han ikke vet hva han skal si.

Anonymkode: 885f6...39d

Huff. Du har satt hånda i et vepsebol. Det er ikke din skyld. Men kom deg UT! 

Anonymkode: 164ab...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt rasende hvis mannen min hadde skjult kontakt med eksen. Hva sa han da du tok det opp?

Anonymkode: 20222...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg hadde blitt målløs om jeg oppdaget at mannen ønsket å ta opp igjen kontakt med en som har forsøkt å ødelegge så mye for ham. Har du spurt ham hvorfor han har tatt opp igjen kontakten med henne?

Så lenge de to ikke har barn sammen er det jo ingen grunn til å ha kontakt. Og så manipulerende, kontrollerende og trakasserende hun var både overfor ham og deg, så er det for meg uforståelig å gjenopprette kontakt med henne.

Han kan vel ikke være så naiv at han tror hun nå har endret seg fullstendig? I så fall er han naiv.

Du må finne ut hva du vil, for mannen din gjør jo det han vil. Han synes det er ok å lyve til deg, det må du finne ut om er ok for deg. Og du må finne ut hvilket forhold du ønsker deg fremover.

Anonymkode: 1b28c...e70

Takk, endelig en som forstår! De har ingen barn, var "kun" kjærester, altså bodde aldri sammen, så ingen sånne bånd. 

Han sier han ikke vet hvorfor, men at han ikke vil ha uvenner?! Han sier også at det er det dummeste han har gjort noen gang og ikke skjønner seg selv. Han er ikke interessert i å treffe henne eller å prate med henne, det bare ble slik.. Han er en veldig snill person som alltid ser etter det beste i andre, og tenkte vel at hun har endret seg, tenker jeg. 

Jeg har vært forferdelig trist og lei meg i helgen, føler meg sviktet og lurt, og sånn er det selv om det tydeligvis er helt feil. Jeg har visst ingenting med hvem min mann har kontakt med, selv om det angikk meg i aller høyeste grad. 

Han angrer seg fælt, har slettet henne fra alle plasser og er kun sint på seg selv. Han sier han har gått lenge med dårlig samvittighet, ikke klart å sove pga kontakten med henne og har prøvd å finne anledning til å fortelle meg det. Men jeg vet ikke, jeg får ikke ordentlige svar på hva de har snakket om, eller snappet. Jeg får heller ikke ordentlig svar på hvorfor han tok opp igjen kontakten. Tilliten min til han har fått seg en skikkelig knekk, det føles ut som om han nesten har vært utro, jeg skjønner at jeg muligens overreagerer, men sett hele historien så har jeg mine grunner til å tvile på tilliten og det vet og anerkjenner mannen.

Dette ble langt🙈😅 Men har ikke så mange å snakke med..

 

Og til en annen her, jeg er langt ifra sjalu.

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...