Gå til innhold

Fant nettopp ut at mannen snakker med eksen(han hater liksom henne!), på messenger, men så har de gått over til snap.. Jeg spyr!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han sover, så nå må jeg roe meg før jeg vekker han, jeg er helt rar i kroppen, varm og kald, skjelver og er uvel😣 Han har forsikret meg sånn om at de absolutt ikke har kontakt, og all kontakten som har vært er hun som vil ha kontakt med ham, noe han ikke vil!?..

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva skriver de om da? Og hva snapper de!? Send ho en snap dra hans telefon med bilde av deg selv? Skriv at du vet alt.. 

Anonymkode: 6d240...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Klart han sier det, han er vel livredd for at du klikker om han hadde sagt det rett ut. 

Selvsagt klikker jeg, med god grunn! Det er selvsagt endel mer til denne historien, mye mer, og han har løyet og sviktet fullstendig! Også blir han sint på meg?! Og forteller hvor dårlig han har hatt det den siste mnd? 

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mer enn det du skriver her, og jeg ser ikke helt galskapen.. 

Jeg har også kontakt med en eks, uten at det er noen trussel mot ekteskapet mitt. 

Anonymkode: e7ee1...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har stalket både han og meg, hun sendte mld og ringte han i to år etter at vi ble gift fordi hun ville ha han tilbake, hun har truet han med selvmord, anmeldelse, truet med å komme på døren vår og lage bråk, hun har oppsøkt min trening og oppført seg som en dritt i et forsøk på å ydmyke meg (det var kun hun som dreit seg ut), hun har fortalt hans venner hvor fæl han var med henne, hun får søsteren sin til å ta kontakt med han og be han ta eksen tilbake osv.

Så jo, jeg er rasende! Og han sier bare at han ikke vet hva han skal si.

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har stalket både han og meg, hun sendte mld og ringte han i to år etter at vi ble gift fordi hun ville ha han tilbake, hun har truet han med selvmord, anmeldelse, truet med å komme på døren vår og lage bråk, hun har oppsøkt min trening og oppført seg som en dritt i et forsøk på å ydmyke meg (det var kun hun som dreit seg ut), hun har fortalt hans venner hvor fæl han var med henne, hun får søsteren sin til å ta kontakt med han og be han ta eksen tilbake osv.

Så jo, jeg er rasende! Og han sier bare at han ikke vet hva han skal si.

Anonymkode: 885f6...39d

Høres ut som han er redd henne og ikke tør annet enn å svare når hun tar kontakt?

Anonymkode: e7ee1...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama! 🙄🙄 Du vekker han, sier at han må forklare seg, også vurderer du om du skal bli i dette dramaet eller ikke.

Anonymkode: 04000...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han har hatt det kjipt den siste tiden, og at han ikke vil ha uvenner. Det er greit, men er det dermed greit at han tar opp igjen kontakten med den ene personen som holdt på å ødelegge vårt forhold? Med den som gjorde det hun  kunne for å spre rykter og dritt, bare fordi hun mente at mannen heller skulle gå tilbake til henne? Hun som han valgte å avslutte med, før min tid, fordi hun var kontrollerende, dominerende, krevende og latterliggjorde han? Og forteller meg at han aldri mer skal snakke med henne, sletter og blokkerer henne? Også har han lagt henne til igjen, prater om alt mulig, snapper hverandre, også lyve til meg om det? 

Er det virkelig jeg som bør gå i meg selv her??

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han sier han har hatt det kjipt den siste tiden, og at han ikke vil ha uvenner. Det er greit, men er det dermed greit at han tar opp igjen kontakten med den ene personen som holdt på å ødelegge vårt forhold? Med den som gjorde det hun  kunne for å spre rykter og dritt, bare fordi hun mente at mannen heller skulle gå tilbake til henne? Hun som han valgte å avslutte med, før min tid, fordi hun var kontrollerende, dominerende, krevende og latterliggjorde han? Og forteller meg at han aldri mer skal snakke med henne, sletter og blokkerer henne? Også har han lagt henne til igjen, prater om alt mulig, snapper hverandre, også lyve til meg om det? 

Er det virkelig jeg som bør gå i meg selv her??

Anonymkode: 885f6...39d

nei

Anonymkode: bfe15...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han sier han har hatt det kjipt den siste tiden, og at han ikke vil ha uvenner. Det er greit, men er det dermed greit at han tar opp igjen kontakten med den ene personen som holdt på å ødelegge vårt forhold? Med den som gjorde det hun  kunne for å spre rykter og dritt, bare fordi hun mente at mannen heller skulle gå tilbake til henne? Hun som han valgte å avslutte med, før min tid, fordi hun var kontrollerende, dominerende, krevende og latterliggjorde han? Og forteller meg at han aldri mer skal snakke med henne, sletter og blokkerer henne? Også har han lagt henne til igjen, prater om alt mulig, snapper hverandre, også lyve til meg om det? 

Er det virkelig jeg som bør gå i meg selv her??

Anonymkode: 885f6...39d

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld henne og be om besøksforbud.

Deretter gir du han et dilemma. Endten forholdet deres eller vennskap med exen, han kan også be om besøksforbud ... da kan han ikke bli kontaktet i 3 person heller :) 

Vært i et forhold med en sånn ex.. hun var super crazy og jeg ringte politiet. Hun løy tillogmed om at de hadde et barn sammen! Jeg kontaktet da barnevernet Pga videoer hvor hun kuttet seg etc å de fortalte da mannen at det var ikke barn som eksisterte.

Anonymkode: 82789...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anmeld henne og be om besøksforbud.

Deretter gir du han et dilemma. Endten forholdet deres eller vennskap med exen, han kan også be om besøksforbud ... da kan han ikke bli kontaktet i 3 person heller :) 

Vært i et forhold med en sånn ex.. hun var super crazy og jeg ringte politiet. Hun løy tillogmed om at de hadde et barn sammen! Jeg kontaktet da barnevernet Pga videoer hvor hun kuttet seg etc å de fortalte da mannen at det var ikke barn som eksisterte.

Anonymkode: 82789...028

Det heter å gi noen et ultimatum. Ikke et dilemma...

Anonymkode: 645df...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, sug lut skrev:

Ja.

Men er det ikke verre å ha kontakt med en som har oppført seg truende, enn å lese på noens telefon? 

Anonymkode: 9afa8...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min ville ha ei sånn dame i livet sitt(selv som venn) så ville jeg nok revurdert hele fyren. Gidder ikke sånn drama.

Anonymkode: 42f2c...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikke verre å ha kontakt med en som har oppført seg truende, enn å lese på noens telefon? 

Anonymkode: 9afa8...d60

Om hans forhold til eksen kan normaliseres vil det bare komme dere til gode. Dessuten er det du som lager drama nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem han velger å ha kontakt med er det bare han som bestemmer. Hvem du velger å ha kontakt med bestemmer du. Så enkelt er det egentlig. Så om du ikke takler at han har kontakt med eksen, så kan du kutte kontakten med mannen din. Det er det du har mulighet til å gjøre uten å oppføre deg like kontrollerende, dominerende og krevende (og ikke så reint lite super crazy?) som det hun var. Eller, det toget har kanskje allerede gått? Du sjekker telefonen hans - det er jo ganske kontrollerende. Du vil bestemme hvem han skal ha kontakt med - litt dominerende? Du klikker fordi han gjør noe du ikke har "godkjent" osv. Så du er jo ikke akkurat en sommerdag å være sammen med du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Hvem han velger å ha kontakt med er det bare han som bestemmer. Hvem du velger å ha kontakt med bestemmer du. Så enkelt er det egentlig. Så om du ikke takler at han har kontakt med eksen, så kan du kutte kontakten med mannen din. Det er det du har mulighet til å gjøre uten å oppføre deg like kontrollerende, dominerende og krevende (og ikke så reint lite super crazy?) som det hun var. Eller, det toget har kanskje allerede gått? Du sjekker telefonen hans - det er jo ganske kontrollerende. Du vil bestemme hvem han skal ha kontakt med - litt dominerende? Du klikker fordi han gjør noe du ikke har "godkjent" osv. Så du er jo ikke akkurat en sommerdag å være sammen med du heller.

Tuller du? Hva i alle dager får du ut av å svare som dette? Hvordan er jeg kontrollerende osv? Fordi det er en bakhistorie ang denne personen som er ganske spesiell, mannen har lovet at hun nå er ute av livene våre og han brøt sitt løfte? Jeg har forklart i stikkord hva det handler om lengre oppe, men det er altså meg det er noe i veien med?! Forklar meg gjerne hvordan jeg er den som har gjort noe galt! Jeg har aldri før sjekket telefonen hans, så ja, det gjorde jeg "feil", men det viste seg jo at jeg hadde rett i mistankene mine! Dumme meg som stolte på mannen, selvsagt skal han få ha kontakt med en som har gjort så mye dritt! Noen ganger blir jeg faktisk målløs her inne, for uansett hva som blir skrevet her, blir det vridd til at ts er den som har gjort noe feil. 

Denne saken betyr mye for meg, jeg hadde ingen å snakke med i morges og var helt knust, så jeg håpet vel på støtte, forståelse el her, men selvsagt skal det ende opp med at det er den som trenger støtte føler seg enda verre og liten. Takk for påminnelsen! Min mann og jeg har snakket endel nå, og heldigvis så skjønner han hvertfall hvorfor jeg sjekket telefonen og ikke er sint for det, bla.

Anonymkode: 885f6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du? Hva i alle dager får du ut av å svare som dette? Hvordan er jeg kontrollerende osv? Fordi det er en bakhistorie ang denne personen som er ganske spesiell, mannen har lovet at hun nå er ute av livene våre og han brøt sitt løfte? Jeg har forklart i stikkord hva det handler om lengre oppe, men det er altså meg det er noe i veien med?! Forklar meg gjerne hvordan jeg er den som har gjort noe galt! Jeg har aldri før sjekket telefonen hans, så ja, det gjorde jeg "feil", men det viste seg jo at jeg hadde rett i mistankene mine! Dumme meg som stolte på mannen, selvsagt skal han få ha kontakt med en som har gjort så mye dritt! Noen ganger blir jeg faktisk målløs her inne, for uansett hva som blir skrevet her, blir det vridd til at ts er den som har gjort noe feil. 

Denne saken betyr mye for meg, jeg hadde ingen å snakke med i morges og var helt knust, så jeg håpet vel på støtte, forståelse el her, men selvsagt skal det ende opp med at det er den som trenger støtte føler seg enda verre og liten. Takk for påminnelsen! Min mann og jeg har snakket endel nå, og heldigvis så skjønner han hvertfall hvorfor jeg sjekket telefonen og ikke er sint for det, bla.

Anonymkode: 885f6...39d

Jeg får ikke noe som helst ut av å svare deg, men jeg går ut fra at du giftet deg med en mann som er myndig og i stand til å ta egne avgjørelser og selv avgjøre hvem han vil ha kontakt med.  Å være så mistenksom og kontrollerende at man sjekke noens telefon, leser meldinger og sjekker snap hadde vært et gigantisk tillitsbrudd om noen hadde gjort det mot meg, og jeg har ingenting å skjule. Det er som å åpne noens post, og det er faktisk ikke lov. Jeg hadde vurdert om det å leve i et forhold der tilliten ikke er tilstede var det jeg ville, men nå virker det som dere ikke har så mye tillit til hverandre i utgangspunktet. Han lyver for deg og du snoker. 

Hvordan kan du forresten mene at det å sjekke hans mobil mens han sover ikke er kontrollerende? Du kunne ha bedt om å få se på den mens han var våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du? Hva i alle dager får du ut av å svare som dette? Hvordan er jeg kontrollerende osv? Fordi det er en bakhistorie ang denne personen som er ganske spesiell, mannen har lovet at hun nå er ute av livene våre og han brøt sitt løfte? Jeg har forklart i stikkord hva det handler om lengre oppe, men det er altså meg det er noe i veien med?! Forklar meg gjerne hvordan jeg er den som har gjort noe galt! Jeg har aldri før sjekket telefonen hans, så ja, det gjorde jeg "feil", men det viste seg jo at jeg hadde rett i mistankene mine! Dumme meg som stolte på mannen, selvsagt skal han få ha kontakt med en som har gjort så mye dritt! Noen ganger blir jeg faktisk målløs her inne, for uansett hva som blir skrevet her, blir det vridd til at ts er den som har gjort noe feil. 

Denne saken betyr mye for meg, jeg hadde ingen å snakke med i morges og var helt knust, så jeg håpet vel på støtte, forståelse el her, men selvsagt skal det ende opp med at det er den som trenger støtte føler seg enda verre og liten. Takk for påminnelsen! Min mann og jeg har snakket endel nå, og heldigvis så skjønner han hvertfall hvorfor jeg sjekket telefonen og ikke er sint for det, bla.

Anonymkode: 885f6...39d

Men hva fikk deg til å sjekke telefonen hans i første omgang?

Anonymkode: 0bf6d...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anmeld henne og be om besøksforbud.

Deretter gir du han et dilemma. Endten forholdet deres eller vennskap med exen, han kan også be om besøksforbud ... da kan han ikke bli kontaktet i 3 person heller :) 

Vært i et forhold med en sånn ex.. hun var super crazy og jeg ringte politiet. Hun løy tillogmed om at de hadde et barn sammen! Jeg kontaktet da barnevernet Pga videoer hvor hun kuttet seg etc å de fortalte da mannen at det var ikke barn som eksisterte.

Anonymkode: 82789...028

Anmeld henne for hva? For å snakke med kjæresten til hi?

Anonymkode: 46c4e...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du? Hva i alle dager får du ut av å svare som dette? Hvordan er jeg kontrollerende osv? Fordi det er en bakhistorie ang denne personen som er ganske spesiell, mannen har lovet at hun nå er ute av livene våre og han brøt sitt løfte? Jeg har forklart i stikkord hva det handler om lengre oppe, men det er altså meg det er noe i veien med?! Forklar meg gjerne hvordan jeg er den som har gjort noe galt! Jeg har aldri før sjekket telefonen hans, så ja, det gjorde jeg "feil", men det viste seg jo at jeg hadde rett i mistankene mine! Dumme meg som stolte på mannen, selvsagt skal han få ha kontakt med en som har gjort så mye dritt! Noen ganger blir jeg faktisk målløs her inne, for uansett hva som blir skrevet her, blir det vridd til at ts er den som har gjort noe feil. 

Denne saken betyr mye for meg, jeg hadde ingen å snakke med i morges og var helt knust, så jeg håpet vel på støtte, forståelse el her, men selvsagt skal det ende opp med at det er den som trenger støtte føler seg enda verre og liten. Takk for påminnelsen! Min mann og jeg har snakket endel nå, og heldigvis så skjønner han hvertfall hvorfor jeg sjekket telefonen og ikke er sint for det, bla.

Anonymkode: 885f6...39d

Det er fortsatt du som eier både problemet og løsningen. Han trenger ikke å svare for hvem han har kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sier at han ikke vil fordi han vet du blir sint? Du kan uansett ikke bestemme dette, han bestemmer selv hvem han vil ha kontakt med. Så må du bestemme hva du kan leve med

Eksen er ulykkelig og vil ha din mann tilbake til seg, og gjør hva hun kan for å få det til. Du har ikke gjort noe galt, men tydligvis ønsker mannen din å fortsatt snakke med henne, og det før du dessverre ikke gjort noe med

Anonymkode: b591f...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...