Gå til innhold

Er det lov å produsere våpen-ammunisjon hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, men du får ikke kjøpt utstyret uten gyldig våpenkort. Mannen min lagde det før så han hadde eget rom hvor han lagde det

Anonymkode: c3b7a...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, for å få kjøpt ingrediensene må du ha våpenkort. Og med våpenkort kan du få kjøpt amunisjon i butikken...

Anonymkode: 3c2fb...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men, for å få kjøpt ingrediensene må du ha våpenkort. Og med våpenkort kan du få kjøpt amunisjon i butikken...

Anonymkode: 3c2fb...4e5

Men hjemmelagd ammunisjon er mye billigere enn ferdig kjøpt. Vi skal starte å lage selv når bare våpentillatelsen er i orden. Ved konkurranseskyting går det flere tusen skudd i året,så det blir ganske mange kroner spart ja. Spesielt på felt/bane med 6.5 kaliber.

Anonymkode: 9f438...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hjemmelagd ammunisjon er mye billigere enn ferdig kjøpt. Vi skal starte å lage selv når bare våpentillatelsen er i orden. Ved konkurranseskyting går det flere tusen skudd i året,så det blir ganske mange kroner spart ja. Spesielt på felt/bane med 6.5 kaliber.

Anonymkode: 9f438...6a1

Jeg vet det er mye billigere. 

Svaret mitt var bare for å visualisere at de som faktisk får lage kunne liksågodt kjøpe i butikk. Ergo er ikke det noe skumlere med de som lager selv enn de som kjøper ferdig. 

Anonymkode: 3c2fb...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det er mye billigere. 

Svaret mitt var bare for å visualisere at de som faktisk får lage kunne liksågodt kjøpe i butikk. Ergo er ikke det noe skumlere med de som lager selv enn de som kjøper ferdig. 

Anonymkode: 3c2fb...4e5

Aahh,da misforsto jeg deg. Da er vi jo helt enige😊

Anonymkode: 9f438...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...