Gå til innhold

Er parneren til utroe naive og lettlurte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg snakker jo om håndfaste bevis f.eks meldinger, folk som har sett de sammen osv. 

Anonymkode: ae2c6...bfe

Det er ikke håndfaste bevis. 

Anonymkode: ef2e4...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Tror disse kvinnene at folk sier det for å være slemme? Er vel heller at de fornekter sannheten. 

Anonymkode: ae2c6...bfe

Er faktisk folk som lyver om det.... jeg personlig har opplevd dette ved fler tilfeller både hos venner og meg selv. 

Men når noen har sagt at partneren min er utro har jeg alltid undersøkt før jeg spørr mannen, da de gjerne lyver det bort med at vedkommende er sjalu blabla. 

Har en sånn egen sjekkliste for å vite hvem jeg skal tro på når sånt blir sagt 😛.

Men har prøvd å si ifra til 2 venniner at partnere er utro men de blånekter uten å ville spørre mannen engang ...

Anonymkode: 9d393...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er faktisk folk som lyver om det.... jeg personlig har opplevd dette ved fler tilfeller både hos venner og meg selv. 

Men når noen har sagt at partneren min er utro har jeg alltid undersøkt før jeg spørr mannen, da de gjerne lyver det bort med at vedkommende er sjalu blabla. 

Har en sånn egen sjekkliste for å vite hvem jeg skal tro på når sånt blir sagt 😛.

Men har prøvd å si ifra til 2 venniner at partnere er utro men de blånekter uten å ville spørre mannen engang ...

Anonymkode: 9d393...f39

Du høres ut som du er under 20. 

Anonymkode: 14115...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler kanskje ikke så mye om at man er naiv og lettlurt som om at den parten som er utro gjør alt han/hun kan for at det ikke skal oppdages. Man er ikke nødvendigvis lettlurt selv om man blir lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
2 hours ago, Anonym bruker said:

Den bedratte skal jo ikke føle skyld, spørsmålet var om de er naive og lettlurte. Kanskje hun gir f...., men i mitt tilfelle tror jeg nok ikke det. Jeg vet hun elsker mannen jeg har et forhold til. 

Anonymkode: ae2c6...bfe

Du virker jo som et sympatisk menneske... Nesten så man tror  du vil det skal bli oppdaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper hun har en mistanke, men at hun tenker det er bedre å vente på at mannen blir lei av deg enn å konfrontere ham nå. Det er ikke alle som synes utroskap er det værste som kan skje så lenge de selv får alt det andre.

Anonymkode: fb622...a9f

Da er hun tålmodig er gått snart sju måneder. 

Anonymkode: ae2c6...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...