Gå til innhold

Forventer menn i 50 årene at vi (kvinner over 40) skal ha en perfekt kropp(må begynne å date )?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser jo at spørsmålet mitt ser dumt ut og at ingen er like.

Altså, jeg er nysingel og klar for å date igjen..etter 15 år og to barn... Hadde en fantastisk kropp før barna, nå er den ikke det lenger. Jeg er muligens helt ok, men magen bærer preg av to graviditeter, og jeg er nok litt mykere både her og der. Veier 5 kg mer og huden er jo over 40 år, så ingen barnerumpe lenger. Og hva med underlivet? Det er jo ikke like pent (?) som det en gang var...Med arr etter fødsler og sikkert andre ting.

Er rett og slett livredd for å kle av meg foran en mann og at han mister lysten helt. Med klær føler jeg meg fortsatt fin da, men er så redd han blir skuffet når de kommer av. Mannen jeg skal på date med har jeg datet (++) før og han har jo sikkert et klart bilde av meg inne i hodet sitt av hvordan jeg en gang så ut. Herregud, han kommer til å bli så skuffet!

Hvordan er det gått med dere andre i 40 årene som måtte ut på markedet igjen etter barnefødsler og mange år?

Anonymkode: 5880c...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig tror jeg at de dom er nest opptatt av den perfekte kroppen er vi kvinner..

Anonymkode: 47006...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For å være ærlig tror jeg at de dom er nest opptatt av den perfekte kroppen er vi kvinner..

Anonymkode: 47006...a8e

De som er 😊

Anonymkode: 47006...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor skulle de det? 

Normale menn liker normale kvinner. 

Anonymkode: e58cd...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du at menn over 50 ser ut som ungdommer???

Anonymkode: b5cbb...d37

Nei, men JEG bryr meg jo ikke, han er jo dritt sexy selv om han ser eldre ut. Men det er jo meg, jeg vet ikke hva han forventer..og det vet jo selvfølgelig ikke dere heller..jeg skjønner jo det. Er bare så himla usikker!

Anonymkode: 5880c...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, du har sikkert noen preferanser på hvordan en mann skal være du og? Hadde du selv datet en mann med «alders-og graviditetspreget» kropp?

Anonymkode: b5381...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør de ikke!! 

Jeg er selv over 40, har fått 3 barn, og er 15 kilo overvektig. Har ikke fått noen klager! 😉

Anonymkode: 17838...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det helt sikkert en del som gjør, selv om de ser ut som lett punkterte badeballer selv. Men hva de måtte mene er meg revnende likegyldig.

Anonymkode: e2368...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooow, 5 kilo overvektig? Så fælt. 

Jeg har aldri hatt en fantastisk kropp, og har likevel aldri hatt noen problemer, så det går nok helt fint ;)

Anonymkode: 07578...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser jo at spørsmålet mitt ser dumt ut og at ingen er like.

Altså, jeg er nysingel og klar for å date igjen..etter 15 år og to barn... Hadde en fantastisk kropp før barna, nå er den ikke det lenger. Jeg er muligens helt ok, men magen bærer preg av to graviditeter, og jeg er nok litt mykere både her og der. Veier 5 kg mer og huden er jo over 40 år, så ingen barnerumpe lenger. Og hva med underlivet? Det er jo ikke like pent (?) som det en gang var...Med arr etter fødsler og sikkert andre ting.

Er rett og slett livredd for å kle av meg foran en mann og at han mister lysten helt. Med klær føler jeg meg fortsatt fin da, men er så redd han blir skuffet når de kommer av. Mannen jeg skal på date med har jeg datet (++) før og han har jo sikkert et klart bilde av meg inne i hodet sitt av hvordan jeg en gang så ut. Herregud, han kommer til å bli så skuffet!

Hvordan er det gått med dere andre i 40 årene som måtte ut på markedet igjen etter barnefødsler og mange år?

Anonymkode: 5880c...be3

Forventer du at HANS kropp skal være perfekt, da..?

Jeg har også begynt å date igjen, og jeg er 48. Ikke 5 kilo for mye, men 20 kilo... Og 3 fødsler bak meg og i der hele tatt. Men det er faktisk ingen hindring. Jeg har datet tre stykker det siste året, og alle har digget kroppen min. Ikke digget i betydningen "beundret den på avstand", liksom, men vi har hatt bra sex, og de har kommet tilbake etter mer. Og alle har gitt tydelig uttrykk for at de likte meg, også fysisk. Jeg er IKKE perfekt, fordrar ikke å trene, har hår på beina og alt det der. Men det er ikke noen hindring.

Og vil du vite noe? Fyrer på 25-35 er gærne etter damer på 40+,  faktisk...!

Anonymkode: 6766d...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...