Gå til innhold

Dra på singeltur med turistforeningen...Patetisk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært singel i mange år og har egentlig list til å treffe noen. Men blir ikke lett forelsket, og nettdating og tinder fungerer ikke, der er det uansett bare gnurper.

Men så leste jeg og hytteturer for single, i fjellet, i sommer. Der man går på turer sammen og spiser sammen og sitter foran peisen med rødvin om kvelden.

Er jeg latterlig og patetisk hvis jeg reiser på en sånn tur alene? 

Har en singel venninne jeg kunne med, men det frister mer å bare reise alene og ikke si det til noen. Til barna sier jeg bare at det er en fjelltur.

Kanske noen her har meninger om sånt, eller til og med erfaringer?

 

Anonymkode: ca635...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det motsatte av patetisk! Ingen som ønsker å bedre livet sitt, er patetiske. 😊 Kjenner flere som har vært på ulike singelturer, alle har likt det.

Anonymkode: 7d236...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke patetisk, synes du er modig hi :)  Skulle ønske jeg var så modig som deg.

Anonymkode: c02ca...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du møter single menesker som liker å gå tur i fjellet.  . Promilen og seriøsiteten er kanskje bedre enn på byen. Finner du ikke kjærligheten kan det jo likevel tenkes at du får en fin tur og nye venner. 

Lykke til. 

Anonymkode: 74ad1...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært singel i mange år og har egentlig list til å treffe noen. Men blir ikke lett forelsket, og nettdating og tinder fungerer ikke, der er det uansett bare gnurper.

Men så leste jeg og hytteturer for single, i fjellet, i sommer. Der man går på turer sammen og spiser sammen og sitter foran peisen med rødvin om kvelden.

Er jeg latterlig og patetisk hvis jeg reiser på en sånn tur alene? 

Har en singel venninne jeg kunne med, men det frister mer å bare reise alene og ikke si det til noen. Til barna sier jeg bare at det er en fjelltur.

Kanske noen her har meninger om sånt, eller til og med erfaringer?

 

Anonymkode: ca635...f1d

Ikke patetisk i det hele tatt, høres spennende ut ! 

Ville heller ikke hatt med venninne.

 

Anonymkode: d9659...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært singel i mange år og har egentlig list til å treffe noen. Men blir ikke lett forelsket, og nettdating og tinder fungerer ikke, der er det uansett bare gnurper.

Men så leste jeg og hytteturer for single, i fjellet, i sommer. Der man går på turer sammen og spiser sammen og sitter foran peisen med rødvin om kvelden.

Er jeg latterlig og patetisk hvis jeg reiser på en sånn tur alene? 

Har en singel venninne jeg kunne med, men det frister mer å bare reise alene og ikke si det til noen. Til barna sier jeg bare at det er en fjelltur.

Kanske noen her har meninger om sånt, eller til og med erfaringer?

 

Anonymkode: ca635...f1d

Nei, du er smart hvis du drar, vil tro det er en super måte å treffe noen på 😊👍

Anonymkode: 84942...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, du er smart hvis du drar, vil tro det er en super måte å treffe noen på 😊👍

Anonymkode: 84942...282

Og reis alene

Anonymkode: 84942...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har vært singel i mange år og har egentlig list til å treffe noen. Men blir ikke lett forelsket, og nettdating og tinder fungerer ikke, der er det uansett bare gnurper.

Men så leste jeg og hytteturer for single, i fjellet, i sommer. Der man går på turer sammen og spiser sammen og sitter foran peisen med rødvin om kvelden.

Er jeg latterlig og patetisk hvis jeg reiser på en sånn tur alene? 

Har en singel venninne jeg kunne med, men det frister mer å bare reise alene og ikke si det til noen. Til barna sier jeg bare at det er en fjelltur.

Kanske noen her har meninger om sånt, eller til og med erfaringer?

 

Anonymkode: ca635...f1d

Las pensjonistforening jeg nå🙈   

Anonymkode: 9df8a...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er så lang fra patetisk som det går an å komme.

Du møter garantert masse hyggelige folk som liker å gå tur, kanskje møter du kjærligheten kanskje får du nye venner.

Det er garantert flotte og sosialt åpne mennesker som drar på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til Juvasshytta alene, for å gå til Galdhøpiggen😊 derfra går man sammen flere 😊 hadde en fin tur

Anonymkode: d3208...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker helt supert. Jeg er også singel og kunne tenkt meg å være med på noe sånt. 

Tinder virker helt tåpelig, men har vurdert turvenn.no 

Anonymkode: 8ab2d...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo Tinder som er patetisk, den funker best for de som kun er ute etter sex. Det er såå mye mer fornuftig å søke i arena du trives bedre i. Har stor tro på opplegget du vil på. Og dra gjerne alene, en mindre konkurrent 😉

Anonymkode: 5bdd3...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oj, så gøy at alle bar positive. Kanskje jeg skal våge da. 😀

Anonymkode: ca635...f1d

Burde du. Ps på slike turer kle på deg en grønn lue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Toneelise skrev:

Burde du. Ps på slike turer kle på deg en grønn lue...

IKKE ta på grønn lue på singeltur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har vært på slike turer - før vi traff hverandre. Vi var ikke på samme tur og ingen av oss endte opp med kjæreste. Men fikk flere nye turvenner og veldig mange gode minner! 

Disse turene er absolutt å anbefale. Det er ikke en typisk sjekke-tur, men mer en tur hvor man møte folk med like interesser, man får mulighet til å bli kjent med nye folk og mulighet til å knytte kontakter.  

Anonymkode: 51860...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både jeg og mannen har vært på slike turer - før vi traff hverandre. Vi var ikke på samme tur og ingen av oss endte opp med kjæreste. Men fikk flere nye turvenner og veldig mange gode minner! 

Disse turene er absolutt å anbefale. Det er ikke en typisk sjekke-tur, men mer en tur hvor man møte folk med like interesser, man får mulighet til å bli kjent med nye folk og mulighet til å knytte kontakter.  

Anonymkode: 51860...b04

Pleide dere å reise alene eller med en venn/venninne? Jeg er ørlite grann sjenert av meg, men ikke verre enn at jeg tror jeg kan takle enn sånn tur på egenhånd.

Det skal vel litt til at man får seg kjæreste på sånne turer, men man vet jo aldri, og som du sier, det kan være hyggelig uansett.

Anonymkode: ca635...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herregud, dra av gårde og kos deg! Meg bekjent er ikke disse turene sjekketurer, det er bare folk i samme livssituasjon som reiser på tur for ikke å måtte være helt alene. Oppstår litt søt musikk mellom noen fortsetter man kontakten etter man kommer hjem og tar det der i fra. Reis med tanker om nye artige bekjentskaper og se hva som skjer! Høres jo bare moro ut!

Anonymkode: 01536...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pleide dere å reise alene eller med en venn/venninne? Jeg er ørlite grann sjenert av meg, men ikke verre enn at jeg tror jeg kan takle enn sånn tur på egenhånd.

Det skal vel litt til at man får seg kjæreste på sånne turer, men man vet jo aldri, og som du sier, det kan være hyggelig uansett.

Anonymkode: ca635...f1d

Mannen har reist alene☺️ Han var nok definitivt på leting etter en partner med samme turinteressen som han. Jeg reiste med en venninne begge gangene. Hun var også singel. Jeg var nok som deg - litt sjenert og ikke så tøff alene. 

Vi har vært på fellesturer etter vi ble et par også. Ikke turer som er annonsert som singelturer da😉 Men på disse har det vært både par og single. 

Anonymkode: 51860...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pleide dere å reise alene eller med en venn/venninne? Jeg er ørlite grann sjenert av meg, men ikke verre enn at jeg tror jeg kan takle enn sånn tur på egenhånd.

Det skal vel litt til at man får seg kjæreste på sånne turer, men man vet jo aldri, og som du sier, det kan være hyggelig uansett.

Anonymkode: ca635...f1d

Og vi har vært på turer med barnas Turlag! Blant annet på Sota Sæter. Øverraskende mange single foreldre her også😅

Anonymkode: 51860...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte patetisk!

Men tenk over kva innstilling du har til turen. Dra for å få ein fin ferie i fjellet og hyggelig samvær om kveldane, og ta det som bonus om du treff nokon som blir meir enn venn. Eigentleg om du møter nokon som blir meir enn bekjent også.

Kos deg på tur 😊

Anonymkode: 5dc3c...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...