Gå til innhold

Folk tror forholdet går dårlig når partneren ikke liker bildene fra Facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har det noe å si? Selvom partneren ikke liker bildene på Facebook betyr jo ikke det automatisk at forholdet ikke fungerer? 

Anonymkode: 77e87...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke bety det, nei. Her hjemme liker mannen bildene muntlig. 😊👍

Anonymkode: 2f82f...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er ufrivillig på Facebook, og har aldri likt noe som helst der inne. Av bildene mine er det eneste han har likt en hel haug kakebilder, og årsaken til det er at min datter facerapet ham og trykket like på alle bilder av kaker jeg noensinne har lagt ut (men ingen av bildene av meg).

Er trygg på ham og følelsene hans, men det hender jeg ler litt av hva andre hadde tenkt om de hadde lagt merke til det 😂

Anonymkode: c4128...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk går ikke inn å sjekker hvem som liker fine greier. Hvis du tror det er fu innbilsk. Folk skreller ivei og liker det som kommer opp der og da. Mer avansert enn det er det ikke.. 

Anonymkode: 8edc0...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk går ikke inn å sjekker hvem som liker fine greier. Hvis du tror det er fu innbilsk. Folk skreller ivei og liker det som kommer opp der og da. Mer avansert enn det er det ikke.. 

Anonymkode: 8edc0...55f

Dine greier, skulle det stå. 

Anonymkode: 8edc0...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dine greier, skulle det stå. 

Anonymkode: 8edc0...55f

Du

Anonymkode: 8edc0...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det noe å si? Selvom partneren ikke liker bildene på Facebook betyr jo ikke det automatisk at forholdet ikke fungerer? 

Anonymkode: 77e87...2ba

Legger folk merke til sånt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått kommentarer på det.  Er ikke så ofte på Facebook selv, men viste ikke at folk brydde seg i det... Eller kanskje ikke bryr seg da, men nysgjerrig. Hi 

Anonymkode: 77e87...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt at noen sjekker om partneren din liker bildene dine ? Jeg sjekker ikke engang om partneren min liker mine bilder selv.. Ekke alle som liker ting på Facebook. Liker ingenting jeg med mindre venniner ber meg like bildene dems

Anonymkode: 9f03f...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heller det motsatte ville jeg sagt. 

Anonymkode: de520...516

Hvordan da? 

Bare spør, slik at jeg ikke misforstår. 

Anonymkode: 77e87...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Facebook, men det er ytterst sjelden jeg liker noens bilder. Regner med folk ikke tror jeg hater alle sammen av den grunn. 

Anonymkode: 057bd...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker stadig om han jeg ligger med liker bildene til kona på instagram. Når han ikke gjør det ler jeg litt for meg selv. Haha. Men jeg vet forholdet dems går i daler da så jeg koser meg litt ekstra om han ikke liker de. Eller når han ikke liker de med hjerte på facebook :)

Anonymkode: c1c4f...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mennesker legger merke til sånt? 

Hjelpes. Slike mennesker hadde jeg bare ikke svart, annet en at ved å se etter slikt så er man på kanten til creepy

Anonymkode: 61162...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min kjære er ufrivillig på Facebook, og har aldri likt noe som helst der inne. Av bildene mine er det eneste han har likt en hel haug kakebilder, og årsaken til det er at min datter facerapet ham og trykket like på alle bilder av kaker jeg noensinne har lagt ut (men ingen av bildene av meg).

Er trygg på ham og følelsene hans, men det hender jeg ler litt av hva andre hadde tenkt om de hadde lagt merke til det 😂

Anonymkode: c4128...876

hvorfor skriver du slike stygge ord? 

Anonymkode: a465e...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noen gang sjekket om venners bilder blir likt av partneren deres, hvem i alle dager driver å sjekker sånt?

Mannen min er på facebook, men det er bare fordi han "må" og han har aldri likt noe som helst der inne tror jeg ;)

 

Anonymkode: d3e01...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har fått kommentarer på det.  Er ikke så ofte på Facebook selv, men viste ikke at folk brydde seg i det... Eller kanskje ikke bryr seg da, men nysgjerrig. Hi 

Anonymkode: 77e87...2ba

hahahaha. Hadde ledd dem høyt opp i ansiktet, på en litt hånlig måte.

Anonymkode: a465e...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skriver du slike stygge ord? 

Anonymkode: a465e...fb0

Hvilke ord var stygge der???

Anonymkode: 460f3...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skriver du slike stygge ord? 

Anonymkode: a465e...fb0

Hva er stygt med de ordene? 🤔

Anonymkode: 2f82f...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er stygt med de ordene? 🤔

Anonymkode: 2f82f...727

 

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min kjære er ufrivillig på Facebook, og har aldri likt noe som helst der inne. Av bildene mine er det eneste han har likt en hel haug kakebilder, og årsaken til det er at min datter facerapet ham og trykket like på alle bilder av kaker jeg noensinne har lagt ut (men ingen av bildene av meg).

Er trygg på ham og følelsene hans, men det hender jeg ler litt av hva andre hadde tenkt om de hadde lagt merke til det 😂

Anonymkode: c4128...876

Vil jeg tro. Noen er sarte altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at jo mer hengiven et par er på Facebook - jo dårligere går det..

Det blir litt som å føle et behov for å lappe på fasaden.. vise til alle andre hvor mye man eksker hverandre og støtter hverandre. 

Har sett så mange eksempler som plutselig overøser hverandre men kjærlighetserklæringer på Facebook - også er statusen endret til singel etter noen måneder.. 

 

Anonymkode: 073bc...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at jo mer hengiven et par er på Facebook - jo dårligere går det..

Det blir litt som å føle et behov for å lappe på fasaden.. vise til alle andre hvor mye man eksker hverandre og støtter hverandre. 

Har sett så mange eksempler som plutselig overøser hverandre men kjærlighetserklæringer på Facebook - også er statusen endret til singel etter noen måneder.. 

 

Anonymkode: 073bc...7a4

Min erfaring også, har vært der selv. La ut «lykkelige» selfies med kjæresten, men mente ingenting med det. 

Elskeren min (eller kona) legger ut «kjæreste» bilder på Facebook og Instagram med hjerter og greier. Lite aner hun at han har sex med meg. 

Anonymkode: a55c7...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sjekker stadig om han jeg ligger med liker bildene til kona på instagram. Når han ikke gjør det ler jeg litt for meg selv. Haha. Men jeg vet forholdet dems går i daler da så jeg koser meg litt ekstra om han ikke liker de. Eller når han ikke liker de med hjerte på facebook :)

Anonymkode: c1c4f...91f

Hvorfor så ondskapsfull?

Anonymkode: 12a3a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan da? 

Bare spør, slik at jeg ikke misforstår. 

Anonymkode: 77e87...2ba

Jo bedre et forhold er, jo mindre bryr man seg om offentlige kjærlighetserklæringer på Facebook. Så om noen er skikkelig dille-dille på Facebook, så tenker jeg heller at det er problemer på gang. 

Anonymkode: de520...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...