Gå til innhold

Ulovlig å kaste plast i naturen?


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene

Er det ok dersom jeg velger å kaste litt hver dag, slik at ingen legger merke til? 

Hva om jeg velger å samle det og så pøser jeg ut alt på en gang. Er det siste alternativet mer lovlig enn dersom jeg fordeler det litt hver dag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Havfruene skrev:

Er det ok dersom jeg velger å kaste litt hver dag, slik at ingen legger merke til? 

Hva om jeg velger å samle det og så pøser jeg ut alt på en gang. Er det siste alternativet mer lovlig enn dersom jeg fordeler det litt hver dag?

 

 

Så du mener at det ikke er skadelig for naturen om ingen legger merke til det? Later du som om du er dum eller er du helt fjern?

Anonymkode: 020de...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havfruene skrev:

Er det ok dersom jeg velger å kaste litt hver dag, slik at ingen legger merke til? 

Hva om jeg velger å samle det og så pøser jeg ut alt på en gang. Er det siste alternativet mer lovlig enn dersom jeg fordeler det litt hver dag?

 

 

Jeg regner med at du prøver å få frem et poeng her, basert på et eller annet du har lest, men jeg skjønner ikke hva

Anonymkode: 7abaf...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener at det ikke er skadelig for naturen om ingen legger merke til det? Later du som om du er dum eller er du helt fjern?

Anonymkode: 020de...fa4

Jo, jeg vet at det er skadelig men jeg opplever at andre ikke er av samme mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...