Gå til innhold

Sånn for moroskyld. Ironiske fakta du kjenner til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ei som er logoped, men sønnen hennes på 14 kan ikke uttale korrekt. Shøtt, shole osv. 

Kjenner til en barnehagelærer som har hele 3 barn som hun ikke har noe som helst kontroll på og de blir mer og mer ufordragelige, men hun skylder på faren som har de annenhver helg.

Da jeg var yngre hadde bygdas prest en sønn som drakk mer enn de fleste, røyket hasj, bannet så det sang etter og hadde ons hver helg. 

Dette er selvsagt ikke ment som hets, mobbing eller krenkelse. Eller er ment mot en hel gruppe folk. Det er bare ironien i det som gjør det litt morsomt. 

Anonymkode: 7bcf8...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at overskriften har en autokorrekt der «forhold» er blitt til «fakta» (kan ikke skjønne hvordan det gikk til, men...) Beklager det

Anonymkode: 7bcf8...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner ei som er logoped, men sønnen hennes på 14 kan ikke uttale korrekt. Shøtt, shole osv. 

Kjenner til en barnehagelærer som har hele 3 barn som hun ikke har noe som helst kontroll på og de blir mer og mer ufordragelige, men hun skylder på faren som har de annenhver helg.

Da jeg var yngre hadde bygdas prest en sønn som drakk mer enn de fleste, røyket hasj, bannet så det sang etter og hadde ons hver helg. 

Dette er selvsagt ikke ment som hets, mobbing eller krenkelse. Eller er ment mot en hel gruppe folk. Det er bare ironien i det som gjør det litt morsomt. 

Anonymkode: 7bcf8...ec0

Hva er ironien i at prestens sønn ikke velger samme livssyn som faren sin? Er vel ikke rarere enn at en sosialist kan få barn som velger FpU?

Anonymkode: 1ca97...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lov og orden"-partiet er smekkfullt av lovbrytere.

"Folk flest"-partiet gir de rikeste i landet mer penger, på bekostning av AAP-mottakere, familier med syke barn og andre trengende.

Anonymkode: 2a5ea...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøpartiet de grønne kjører dieselbil til jobb når de ilegger dieselforbud for andre

Anonymkode: 44e23...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om ironisk, men "fun fact", eller ja.

St.Anthony er helgen for "lost things". Ja, man har helgner for alt mulig. På mitt universitet så er det slik at hvis du mister ting og noen finner dem kan du få dem igjen i postmottaket på universitetes campus. Bygningen postmottaket er i heter...St. Anthony! 

Anonymkode: 26bed...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Miljøpartiet de grønne kjører dieselbil til jobb når de ilegger dieselforbud for andre

Anonymkode: 44e23...76a

MDG er ikke alle en og samme person, dermed kan du ikke påstå at et parti kjører en viss type bil. Og MDG kan heller ikke ilegge noen noe forbud. Partiet har én representant på Stortinget, der man må ha 85 for å få flertall. Enhver lovendring krever dermed et flertall som MDG ikke kan fikse aleine. Noe mer du ikke har skjønt?

Anonymkode: 2a5ea...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MDG er ikke alle en og samme person, dermed kan du ikke påstå at et parti kjører en viss type bil. Og MDG kan heller ikke ilegge noen noe forbud. Partiet har én representant på Stortinget, der man må ha 85 for å få flertall. Enhver lovendring krever dermed et flertall som MDG ikke kan fikse aleine. Noe mer du ikke har skjønt?

Anonymkode: 2a5ea...141

😂

Anonymkode: 44e23...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er ironien i at prestens sønn ikke velger samme livssyn som faren sin? Er vel ikke rarere enn at en sosialist kan få barn som velger FpU?

Anonymkode: 1ca97...563

Du skjønte ikke det? 🙄 

Anonymkode: 14e6e...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til en venninne var en dyktig kreftlege, men døde dessverre alt for ung av kreft selv 😞

Anonymkode: dee2f...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønte ikke det? 🙄 

Anonymkode: 14e6e...297

Nei, hun var ikke det eneste... 🙄

Anonymkode: 14919...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner ei som er logoped, men sønnen hennes på 14 kan ikke uttale korrekt. Shøtt, shole osv. 

Kjenner til en barnehagelærer som har hele 3 barn som hun ikke har noe som helst kontroll på og de blir mer og mer ufordragelige, men hun skylder på faren som har de annenhver helg.

Da jeg var yngre hadde bygdas prest en sønn som drakk mer enn de fleste, røyket hasj, bannet så det sang etter og hadde ons hver helg. 

Dette er selvsagt ikke ment som hets, mobbing eller krenkelse. Eller er ment mot en hel gruppe folk. Det er bare ironien i det som gjør det litt morsomt. 

Anonymkode: 7bcf8...ec0

 Jeg kjenner en barnehagelærer som sier at hun er ferdig med å være pedagogisk når hun kommer hjem til sine egne barn🙂 Men hun har to søte, veloppdragne jenter, så hun gjør likevel en god jobb😉

Anonymkode: 8668e...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitler var vegetarianer. Så mye for at alle som kutter ut kjøtt er bedre mennesker.

Anonymkode: 443b3...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei ung jente som postet videoer om at ikke alle muslimer var dårlige mennesker. Ble halshugget av en muslim :( fælt. 

Anonymkode: 0373b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei ung jente som postet videoer om at ikke alle muslimer var dårlige mennesker. Ble halshugget av en muslim :( fælt. 

Anonymkode: 0373b...5da

Hvem da?

Anonymkode: 2a5ea...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem da?

Anonymkode: 2a5ea...141

Skulle ønske jeg ikke hadde sagt noe, for det er bare fælt. Mange som gjør av henne, noe som gjør meg kvalm. De har vært mye i nyhetene for å si det slik. 

Anonymkode: 0373b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ønske jeg ikke hadde sagt noe, for det er bare fælt. Mange som gjør av henne, noe som gjør meg kvalm. De har vært mye i nyhetene for å si det slik. 

Anonymkode: 0373b...5da

Legg en link, da.

Anonymkode: 2a5ea...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ønske jeg ikke hadde sagt noe, for det er bare fælt. Mange som gjør av henne, noe som gjør meg kvalm. De har vært mye i nyhetene for å si det slik. 

Anonymkode: 0373b...5da

Du "angret" i 2 sek, men var ikke vond å be ang link

Anonymkode: 44e23...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Elsker slike "profesjonelle " kilder. Interessant at i løpet av noen få setninger skiftet den ene jenta fra å være fra Sverige til å være fra Danmark!

Anonymkode: 26bed...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...